Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta vaan

Vierailija
17.04.2024 |

Kaikille 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tänään vuoden taas vanhempi. Hyvää syntymäpäivää minulle.

Hyvää syntymäpäivää Sinulle! Mää tykkään enempi nimipäivistä koska silloin ei vanhene.;)

Nekin on ihan kivoja, mulla on heinäkuussa nimpparit. Yleensä vanheneminen ei haittaa minua mutta nyt hieman ottaa päähän. Kyllä se tästä, jotenkin vain vanha olo. Kivaa päivää sulle! 😊

Vierailija
22/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin HSL:lle matkustajatyytyväisyyskyselyyn vastauksen. Nyt aamupuurolle. Sitten syömään lounasravintolaan eläkeläisten lounasta ja sieltä yhteen tilaisuuteen. Loppuillan ehkäpä bussissa matkaten vihkoon rustailen juttuu.

Mitä rustailet ja mikä tilaisuus on kyseessä? Kiinnostaa paljon.

Tilaisuus on vaitiolovelvollisuuden piirissä. En tiedä vielä mitä rustailen. Sitä mitä mieleen juolahtaa. Sillä vihko rustailu varmaan kannattaa aloittaa. Yritän vähentää digitaalisessa ympäristössä roikkumista siten.

Okei, ymmärrän todellakin. Kirjoita vain kaikki mitä mieleesi juolahtaa. Vietähän kiva päivä sinäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin HSL:lle matkustajatyytyväisyyskyselyyn vastauksen. Nyt aamupuurolle. Sitten syömään lounasravintolaan eläkeläisten lounasta ja sieltä yhteen tilaisuuteen. Loppuillan ehkäpä bussissa matkaten vihkoon rustailen juttuu.

Mitä rustailet ja mikä tilaisuus on kyseessä? Kiinnostaa paljon.

Tilaisuus on vaitiolovelvollisuuden piirissä. En tiedä vielä mitä rustailen. Sitä mitä mieleen juolahtaa. Sillä vihko rustailu varmaan kannattaa aloittaa. Yritän vähentää digitaalisessa ympäristössä roikkumista siten.

Okei, ymmärrän todellakin. Kirjoita vain kaikki mitä mieleesi juolahtaa. Vietähän kiva päivä sinäkin!

Mukavaa päivää sinulle myös!

Vierailija
24/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaikille ketjulaisille ja erityisesti avaajalle!

Vierailija
25/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan niitä kuulumisianne 

Vierailija
26/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos palsta siiderimies saa vastata niin, varmaan soitan vanhalle isälleni. Ihan perus- safkaa ja aaveen selailua. Siksi ehkä kirjoitankin - vapaapäivä, eikä velvotteita.  

Vierailija
27/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta.heräsin 8, aamukahvi. Tänään ensin vähän siivoilen. Kaveri tulee iltapäivällä, nautimme viiniä ja juoruilemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän