Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, että nainen yksinkertaisesti ei voi jäädä yksin?

Vierailija
16.04.2024 |

Paitsi jos potkii kaikki kiinnostuneet sivummalle. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä? Mistä niin päättelet? 

Itse olen yksin, ja mielelläni. Siis on minulla paljon läheisiä, mutten halua pakollista parisuhdemiestä hääräämään ympärille.

Eli siis juurikin potkit miehet pois ympäriltäsi.

Miksi sulle on ongelma jonkun toisen ihmisen sinkkuus? Onko se sulle miehenä jokin uhka ettei nainen kenties halua tyytyä vain johonkin mieheen vai onko ongelmana se, että toiset on sinuit itsensä ja elämänsä kanssa eivätkä tarvitse siihen miestä täyttämään hyvin sujuvaa arkea?

Vierailija
22/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä käsitys että kaikilla naisilla on kiinnostuneita miehiä ympärillä? 

Tai että kaikki naiset haluaa oman lemmikkimiehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä käsitys että kaikilla naisilla on kiinnostuneita miehiä ympärillä? 

Tai että kaikki naiset haluaa oman lemmikkimiehen. 

No aloituksessahan luki nimenomaan "paitsi jos potkii kaikki kiinnostuneet pois"

Vierailija
24/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te joskus nelikymppisenä kelpaa enää kenellekään, oikeasti tulee hyvä mieli kun joku vaihtaa teidät nuorempaan. Vai meinasitteko, että silloin on vielä varaa käyttää miehiä ja pitää "hyvänä kaverina"? :^)

Johan on taas inselipsykoosit tulilla.

Naiset ei ajattele miehiä läheskään niin paljon kuin miehet naisia. Naiset miettii lapsiaan, vanhempiaan, läheisiään, senkin ajan kun miehet tumputtaa fantasioiden nuorista naisista.

Miltähän se tuntuisi olla mies, kun on seksivietti niin suuressa osassa elämää ja sitten kärsitään kun ollaan ilman naista. Nainen ei kärsi ilman miestä yhtään, päinvastoin.

Vierailija
25/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te joskus nelikymppisenä kelpaa enää kenellekään, oikeasti tulee hyvä mieli kun joku vaihtaa teidät nuorempaan. Vai meinasitteko, että silloin on vielä varaa käyttää miehiä ja pitää "hyvänä kaverina"? :^)

Johan on taas inselipsykoosit tulilla.

Naiset ei ajattele miehiä läheskään niin paljon kuin miehet naisia. Naiset miettii lapsiaan, vanhempiaan, läheisiään, senkin ajan kun miehet tumputtaa fantasioiden nuorista naisista.

Miltähän se tuntuisi olla mies, kun on seksivietti niin suuressa osassa elämää ja sitten kärsitään kun ollaan ilman naista. Nainen ei kärsi ilman miestä yhtään, päinvastoin.

Kyllä miehet miettivät naisia, tai siis lähinä pillua.

Vierailija
26/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Olen alle kolmekymppinen ja jo ties monetta vuotta ilman minkäänlaista säätöä miehen kanssa. Ei ole liikaa kiinnostuneita näkynyt viime vuosina, aiemmin niitä oli enemmän ja ihan tuntemattomatkin tulivat kyselemään treffeille. Tinderiä kokeilin taas vähän aikaa sitten, yksillä treffeillä kävin ja sain pakit. Poistin koko sovelluksen, tuskin muutkaan mätsini olisivat sen enempää halunneet jatkotreffejä. Että joo heikkoa on.

Vierailija
27/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Olen alle kolmekymppinen ja jo ties monetta vuotta ilman minkäänlaista säätöä miehen kanssa. Ei ole liikaa kiinnostuneita näkynyt viime vuosina, aiemmin niitä oli enemmän ja ihan tuntemattomatkin tulivat kyselemään treffeille. Tinderiä kokeilin taas vähän aikaa sitten, yksillä treffeillä kävin ja sain pakit. Poistin koko sovelluksen, tuskin muutkaan mätsini olisivat sen enempää halunneet jatkotreffejä. Että joo heikkoa on.

BMI?

Vierailija
28/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI?

Noin 19.

Vierailija
29/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣

Vierailija
30/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bullshit..

Vierailija
31/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI?

Noin 19.

Sama. Minua on miesten toimesta haukuttu sekä läskiksi että liian laihaksi, ollessani tässä samassa painossa. Koskaan ei ole hyvä :) 

Vierailija
32/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut potkia miehiä pois tosiaankaan. Mutta en mä käy kun töissä ja harrastuksissa, töissä "kaikilla" on jo puolisot ja harrastuksista niissä joissa jotain muiden kanssa tuleekin juteltua on lähinnä naisia. Ei sillä, ei miehet yleensä baareissakaan tulleet juttelemaan silloin kun niissä enemmän tuli käytyä.

Vierailija
33/34 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI?

Noin 19.

Sama. Minua on miesten toimesta haukuttu sekä läskiksi että liian laihaksi, ollessani tässä samassa painossa. Koskaan ei ole hyvä :) 

Näin se menee. Mullekin vihjaistiin edellisessä suhteessa että olen liian iso ja sen jälkeen olen treenannut hulluna. Nyt ei kukaan voisi enää väittää samaa mutta kiinnostuneet miehet ovat samalla kadonneet kokonaan. Että millainen tässä sitten pitäisi olla.

Vierailija
34/34 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä? Mistä niin päättelet? 

Itse olen yksin, ja mielelläni. Siis on minulla paljon läheisiä, mutten halua pakollista parisuhdemiestä hääräämään ympärille.

Hyvä Sinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi