Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet!

Vierailija
16.04.2024 |

Miehet, tarvitsisin nyt teidän mielipidettänne. Ja miksei naisetkin, jos sinulla on varmaa tietoa asiasta. 

Olen pian 40v. täyttävä nainen ja äiti ja sen näkee kropasta. Olen muodokas, hyvässä ja pahassa, eli on rintoja, peppua, reisiä ja sitten sellainen löysää nahkaa oleva muisto raskauksista alavatsalla. 

Varmaan jonkun keski-iän kriisin vuoksi olen alkanut todella häpeämään vartaloani. Koen vahvasti, että kuka tahansa mies valitsisi koska tahansa sellaisen timmin parikymppisen. Meneekö se miehet näin? Onko se nuori ja timmi nainen automaattisesti pantavampi, kuin nainen, josta näkee että kroppa on luonut uutta elämää?

Ja kyllä, käyn lenkillä ja kuntosalilla mutta realistisesti, eihän ne näitä iän ja äitiyden merkkejä saa koskaan lopullisesti korjattua.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko lapsen tekohetkellä nuori ja timmissä kunnossa? Eiköhän siitä löydy vastaus.

Vierailija
22/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä nyt ole niin että olet itse tyytymätön puolisoosi tai parisuhteeseesi ja heijastat sen itseesi kun ajattelet olisiko sinulla vielä markkina-arvoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvä kalorien kuluttaja niin fwb kehiin 👍 m49v Joensuusta 

Vierailija
24/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä nyt ole niin että olet itse tyytymätön puolisoosi tai parisuhteeseesi ja heijastat sen itseesi kun ajattelet olisiko sinulla vielä markkina-arvoa?

Ei ole kyse siitä. Kyse on siitä että itseluottamus on tipahtanut täysin nolliin. Aikomuksena ei ole pettää eikä erota.

Vierailija
25/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä. Kyse on siitä että itseluottamus on tipahtanut täysin nolliin. Aikomuksena ei ole pettää eikä erota.

Homma kunnossa. Tiedoksesi, että tuo varmasti vaikuttaa myös mieheesi ja hänen itseluottamukseen. Pahimmassa tapauksessa luotte alati pahenevan noidankehän. 

jos ette ole jo, niin suosittelisin vahvasti puhumaan ajatuksistasi ja itsetunto-ongelmistasi miehesi kanssa. Uskoisin sen helpottavan oloasi ja auttavan itsetuntosi kohottamisessa. 

Vierailija
26/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on niin, että pantavimman näköiset ovat hedellmällisimmässä iässä olevat naiset, luonto on vain sen niin tehnyt. toki vanhemmatkin on pantavan näköisiä.

Vierailija
27/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se on niin, että pantavimman näköiset ovat hedellmällisimmässä iässä olevat naiset, luonto on vain sen niin tehnyt. toki vanhemmatkin on pantavan näköisiä.

Tämmöisestä kommentista tulee mieleen, että kirjoittaja on joko tosi nuori ja trolli. Tai jos aikuisempi iältään, niin kuitenkin epäkypsä mieleltään. Joka tapauksessa, sun kanssa seksi on varmasti huonoa. 

Vierailija
28/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla synnyttäneistä naisista ei ole tuollaisia merkkejä. Oletko nyt varma, ettei nuo ole ylipainon aiheuttamia? Olen nähnyt monia äitejä vähissä pukeissa ja täysin timmejä vartaloltaan.

Vierailija
29/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä eivät ole kypsiä eivätkä minun mittapuulla (joka ei ole kulli) ymmärrä juuri mitään. Ymmärrys alkaa lähellä nejääkymppiä ja jatkuu siitä. Parhaita ovat noin 40-50-60-vuotiaat ja osa vanhemmistakin. Itse olen eläkkeen partaalla oleva mies noin 45 maksuttoman kokemuksella. En siis ole mikään ylenmääräisen hyvä itse... 

Vierailija
30/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole vittuilua, mutta kaikilla ihmisillä on rinta, takapuoli yms. ja joskus tuon korostaminen on naisilla koodikieltä lihavuudelle. Nelikymppinen on vielä omalla tavallaan nuori ja ylipaino tulee syömällä eikä vanhenemalla.

Vatsanahka-asian ymmärrän; liittyy tietysti raskauteen. 

Vierailija
31/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta sinä kuullostat oikeinkin hyvältä ja upealta naiselta 😉 toki mielestäni nainen on seksuaalisesti parhaillaan 40-60 vuotiaana joten siksi uskon että sinäkin olet ! 

Mies 45v 

Vierailija
32/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja timmi on toki pantavampi fyysisesti, mutta kokonaisuutena se keski-ikäinen pullero-pallero on parempi kumppani. Siis samanikäiselle ja -tasoiselle miehelle.

Jäätelöllä herkutellaan silloin tällöin, mutta ei sillä elä. Sitä varten on kaurapuuro, eli se oma kulta.

Vierailija
33/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lenkillä käyt ja salillakin, niin taatusti olet minun makuun . Salaa viellä kääntyisin vilkaisemaan, kun ohi juoksisit. 

Vierailija
34/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nelikymppinen nainen, jolla on iso peppu, isot tissit, paksut reidet ja toki mahaa myös. Omaa miestäni ei ole aikoihin kiinnostunut, mutta mm. töissä saan huomiota enemmän kuin yhdelle ihmiselle olisi tarpeen. 

Vierailija
35/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin, että puoliso pitäisi itsestään huolta käymällä salilla tms ja syömällä terveellisesti. Ja tämä siis senkin takia, että se on kumppanille tarkoitettu se kroppa. Etkö halua ilahduttaa kumppaniasi "hyvällä kropalla" ja energisellä olemuksella? 

T. Mies

Vierailija
36/36 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka sisältää kuolevansa, ei enää välitä ulkonäöstä.

Jos elämää rakastaa ja on ollut onnekas, niin sitä ylläpitää terveydellä. Muuten mennään täysillä lasketellen alamäkeä nautinnolla joka hetkestä. Millään ei ole mitään väliä ja juuri sillä on väliä.

Siksi pitää elää ihmisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi