Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet!

Vierailija
16.04.2024 |

Miehet, tarvitsisin nyt teidän mielipidettänne. Ja miksei naisetkin, jos sinulla on varmaa tietoa asiasta. 

Olen pian 40v. täyttävä nainen ja äiti ja sen näkee kropasta. Olen muodokas, hyvässä ja pahassa, eli on rintoja, peppua, reisiä ja sitten sellainen löysää nahkaa oleva muisto raskauksista alavatsalla. 

Varmaan jonkun keski-iän kriisin vuoksi olen alkanut todella häpeämään vartaloani. Koen vahvasti, että kuka tahansa mies valitsisi koska tahansa sellaisen timmin parikymppisen. Meneekö se miehet näin? Onko se nuori ja timmi nainen automaattisesti pantavampi, kuin nainen, josta näkee että kroppa on luonut uutta elämää?

Ja kyllä, käyn lenkillä ja kuntosalilla mutta realistisesti, eihän ne näitä iän ja äitiyden merkkejä saa koskaan lopullisesti korjattua.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole automaattisesti pantavampi todellakaan sellainen. Mielestäni asia ei ole niin yksinkertainen vaan siihen vaikuttaa tosi moni asia mielestäni. Se, miten nainen kantaa itsensä ja vartalonsa ennen kaikkea. Kyllä mä ainakin kaipaan naiselta sellaista samanlaista itsevarmuutta jonka perään naiset miehistä toitottavat. 

mutta jos nyt mennään pelkästään noihin ulkonäköseikkoihin raadollisesti, niin kyllä mun mielestä aikuisen naisen pitää näyttää aikuiselta naiselta. Ja kyllä naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni. Luisevat liian timmit eivät tunnu tai näytä mielestäni hyvältä. 

Mutta tosiaan, kyse on enemmänkin kokonaisuudesta. Ja mielestäni myöskin tärkeämpiä näin esteettisesti ovat ne muodot eikä niiden määrä, jos ymmärrät mitä ajan takaa.

m40

Vierailija
2/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuvauksesi mukainen vaimo, jota pidän yhä edelleen kaikista kauniimpana naisena, vaikkei enään lähellekkään samoissa mitoissa olekkaan kuin nuorena kun tavattiin. 

Vierailija
4/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla

Vierailija
5/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä olen alkanut pitää kurvikkaista leveäperseisitä naisista. Ei kuitenkaan huomattavan lihavista. Ei tule näitä timmejä tyttöjä juuri edes vilkaistua yhtä kertaa enempää. M42

Vierailija
6/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene, kyllä se itsekunnioitus on seksikästä ja elämä saa näkyä. Itsensä häpeäminen ei ole eroottista ja jos joku alkaa moisesta mollaamaan, niin kadulle moinen.. 🥰

Vierailija
7/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ulkonäkö merkitse kaikkea. Omalle vaimollekin on tullut kiloja lisää yms, mutta yhteinen elämä ja yhteensopivuus merkitsee paljon enemmän kuin pelkkä ulkonäkö. 

Jos toisaalta meille tulisi ero ja joutuisin uutta etsimään, niin tällä kokemuksella tärkeintä olisi luonteiden yhteensopivuus. En ala väittämään etteikö ulkonäkökin merkkaisi, mutta raskausarpiin homma ei kaatuisi. 

Vierailija
8/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista tähän mennessä. Jatkokysymys: tuleeko niitä pyöreitä legginsipyllyjä katseltua ja käykö mielessä koskaan "voi kunpa sais edes kerran..."?

Vierailija
9/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelen asiaa pelkästään ulkoisen seksuaalisen vetovoiman kautta, keski-ikäinen nainen vie voiton "nuoresta ja timmistä" (kuten kirjoitit) naisesta. Moni mies poimisi varmaan sen nuoren ja timmin, ovathan ne nättejä, mutta vasta vuosien ja elämän kypsyttämä nainen on kaunis, upea, haluttava. Ja paketti vain paranee, kun aikuinen nainen pitää itsestään huolta, kuten kerroit tekeväsi.

Ulkoiset ominaisuudet ovat kuitenkin vain pintasilaus. Keski-ikäisen naisen elämänkokemus on omassa luokassaan ja tekee naisesta kypsän, vahvan, rakastettavan ja haluttavan kumppanin.

Vierailija
10/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista tähän mennessä. Jatkokysymys: tuleeko niitä pyöreitä legginsipyllyjä katseltua ja käykö mielessä koskaan "voi kunpa sais edes kerran..."?

Eiköhän kaikki fantasioi, varmasti sinäkin. Vai pystytkö rehellisesti sanomaan että pelkästään oma miehesi on aina mielessäsi, etkö vilkaisekaan muita?

vastauksena siis, kyllä, joskus käy mielessä ajatustasolla. Ei niinkään jokainen pyöreä leggins-pylly, mutta olisi valehtelua muille ja itselleen sanoa ettei joku joskus herätä jotain seksuaalisia ajatuksia. 

Kohdallani nuo ovat ohikiitäviä hetkiä ja enemmänkin sellaisia että wau. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa että vaimoni on ainoa jota oikeasti haluan ja josta oikeasti sytyn, enkä koskaan menisi tuota ohikiitävää ajatusta pidemmälle.

Vierailija
11/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis juuri tätä hain, kiitos vastauksesta.

Vierailija
12/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsipyllyjä katselen kyllä, mutta halua ne eivät herätä. Sellainen tyyli on liian tyrkyttävää.

Vierailija
13/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan muuttuu vartaloltaan enemmän mies vai hänen muutaman lapsen pyöräyttänyt vaimonsa?? Taitaa monissa tapaksissa kuitenkin olla se mies.

Eliu vanhetaan rauhassa, pidetään kunnosta kohtuudella huolta, eikä murehrita sitä että olen minä enää haluttava.

Meillä jo 80 täyttänyt emäntä on edelleen kovin kiinnosta silmälle ilman vaatteita.

Vierailija
14/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, minkä ikäinen olet?

Vierailija
15/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä naimisissa tai parisuhteessa? Mitä mieltä miehesi on sinusta? Lähinnä tässä ajattelen että miksi joudut hakemaan vastausta tähän kriisiin täältä? Eikö miehesi pidä sinua haluttavana tai osoita sitä? 

ja siis tarkoitukseni ei ole olla töykeä, mutta näin miehenä ajattelen asian niin että jos vaimoni pitää minua haluttavana ja hyvännäköisenä, se riittää ja on minulle itse asiassa tärkeintä. Se, mitä joku muu vieras ajattelee on minulle siinä kohdassa ihan yhden tekevää jos rakastamani ihminen ajattelee minusta niin. 

En minä murehdi siitä onko joku lihaksikkaampi tai pidempi tai parempi sängyssä tms, koska saan kotona vaimoltani osoituksen siitä että olen just hyvä. 

Vierailija
16/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten ihanasti sanottu!

Vierailija
17/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, minkä ikäinen olet?

Ap? Eiköhän hän maininnut sen tuossa aloituksessa

Vierailija
18/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, tekstistä hankala nähdä.

Vierailija
19/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä naimisissa tai parisuhteessa? Mitä mieltä miehesi on sinusta? Lähinnä tässä ajattelen että miksi joudut hakemaan vastausta tähän kriisiin täältä? Eikö miehesi pidä sinua haluttavana tai osoita sitä? 

ja siis tarkoitukseni ei ole olla töykeä, mutta näin miehenä ajattelen asian niin että jos vaimoni pitää minua haluttavana ja hyvännäköisenä, se riittää ja on minulle itse asiassa tärkeintä. Se, mitä joku muu vieras ajattelee on minulle siinä kohdassa ihan yhden tekevää jos rakastamani ihminen ajattelee minusta niin. 

En minä murehdi siitä onko joku lihaksikkaampi tai pidempi tai parempi sängyssä tms, koska saan kotona vaimoltani osoituksen siitä että olen just hyvä. 

Olen naimisissa, mutta lähinnä haluaisin tietää, käykö helposti niin, että kun puolisolle tulee ikää, sitä alkaa haaveilla enenevissä määrin jostain nuoremmasta?

Vierailija
20/36 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa, mutta lähinnä haluaisin tietää, käykö helposti niin, että kun puolisolle tulee ikää, sitä alkaa haaveilla

No onko sinulle käynyt niin? Haaveiletko sinä nuoremmasta tms? 

en taaskaan halua olla töykeä, mutta mikä saa sinut ajattelemaan että miehesi haaveilisi nuoremmasta ja ns. timmimmästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi