Kokemuksia sovelluksesta Commu
Onko kokemusta Commu sovelluksesta? Näkyykö etäisyys?
Haluaisin mielelläni auttaa lähellä asuvaa vähävaraista.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Idea hyvä mutta nyt siellä näyttää olevan vain elämäntapapersaukisten perheiden ilmoituksia joissa kinutaan lapsille ruokaa kun tukirahat tuhlattu ties mihin. Mitään ei itse olla valmiita tekemään tai ottamaan vastuuta että lapsilla olisi ruokaa, odottavat vain että muut ostaa ja kustantaa. Selityksiä kyllä löytyy mitä ihmeellisimpiä. Jokaisella on elukoita vaikka muille jakaa. Jos on jatkuvasti tili nollilla niin ehkä voisi alkaa etsimään eläimille uusia koteja niin jäisi ehkä enemmän rahaa lapsien elättämiseen.
Joulupöperöt pyydetty niin nyt siellä kinuavat herkkuja uudeksi vuodeksi.
RAPORTOI YLLÄPIDOLLE?????? Mitä sä täällä päätäsi auot
Minä autan vain niitä jotka ovat tehneet commussa pankkitunnistautumisen. Ilmoitusten määrä on äppissä rajoitettu jos pyytää vaikka vaippoja tms. 2 krt /kk.
Mun mielestä on hassua valittaa että ihmiset pyytää apua :D jos et halua auttaa, öö, älä auta? Auta sitten miten itse haluat? Ihme tuomitsemista.
Mä oon saanut apua monta kertaa Commun kautta, muuttoon ja kun piti saada tavaroita kaatopaikalle.
Kivan oloinen systeemi. Latasin sovelluksen jokin aika sitten. Toistaiseksi oon seuraillut, mutta ehkä ensi vuonna uskaltaudun toimimaan.
Autan Commussa silloin tällöin kun osuu mahdollisuus kohdalle.
Meilläkin käytössä!
Täällä Imatralla ollaan kanssa mukana
JUMALAN SIUNAUSTA TEKIJÖILLE tätä suomeen tarvitaan
En ole kuullutkaan tästä, onko se saatavissa puhelimelle iphone?
Näin puoliseiskassa, hieno idea, hömelö nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen auttanut Commussa antamalla ruokaa, olen käynyt korjaamassa vähävaraisten miehen pyörän kumin. Pankkitunnistautuminen on mielestäni yksi sovelluksen parhaista puolista, sen voi tarkastaa profiilista että onko se tehty, siitä tiedän että avun pyytäjä on oikea ihminen eikä mikään trolli tai feikkiprofiili (iso ongelma Facebook ryhmissä ....) Välillä sijainti heittää kartan minne sattuu, johtunee joko sovelluksesta tai että luurin sijainti heittää.
Kiitos Sinulle! Siunausta elämääsi!
Sellaisen pienen yksinkertaisen sukupuuttoon kuolevan sanan vois jokainen opetella uudestaan ja se sana on KIITOS.
Mikä siinä on niin vaikiaa sanoa?
Jos sua autetaan jos sä saat ilmaiseksi jotain ihmisiltä jos ostatkin jotain tai vaikka myyt niin mitä sä sanot?
Kiitos.
Ei pitäisi olla varaa olla kiittämätön.
Liikaa nähny kiittämättömiä
Sain Commun kautta apua muuttoon, ei olisi autottomana ja ajokortittomana tullut mitään varsinkin kun yksin tein. Kiitän koko sydämestäni kaikkia niitä jotka pyyteettömästi auttaa toisia ihmisiä, nyt kun pääsen asettumaan uuteen kotipaikkaan niin aion pistää itsekin jotakuta auttaen. Mahtava keksintö. Sellaista kylä kasvattaa ja pitää huolen ajattelua.
Olen auttanut IT hommissa muutamaa, ne kun on minulle helppoja. Sovellus on vähän kankea.
Idea hyvä mutta nyt siellä näyttää olevan vain elämäntapapersaukisten perheiden ilmoituksia joissa kinutaan lapsille ruokaa kun tukirahat tuhlattu ties mihin. Mitään ei itse olla valmiita tekemään tai ottamaan vastuuta että lapsilla olisi ruokaa, odottavat vain että muut ostaa ja kustantaa. Selityksiä kyllä löytyy mitä ihmeellisimpiä. Jokaisella on elukoita vaikka muille jakaa. Jos on jatkuvasti tili nollilla niin ehkä voisi alkaa etsimään eläimille uusia koteja niin jäisi ehkä enemmän rahaa lapsien elättämiseen.
Joulupöperöt pyydetty niin nyt siellä kinuavat herkkuja uudeksi vuodeksi.