Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestovaippalannistus iski heti alkuunsa :/

Vierailija
22.01.2007 |

olen kovasti kiinnostunut kestovaippailusta ja hakenut viime päivät netistä tietoa eri vaihtoehdoista. Niitä vaan on ihan rutosti ja nyt on jo pää ihan pyörällä ja lannistus iski. En tahtoisi sijoittaa satoja euroja vaippoihin jotka ei ehkä meille sovikaan.

Pitäisikö unohtaa vaan koko juttu vai miten tästä eteenpäin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei käy ollenkaan niin ainahan voit myydä ne pois, rahan menetys on minimaalista koska käytetyistä vaipoista maksetaan hyvin.

Vierailija
2/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vaihtoehtoja on niin paljon, on pul-kuoria, fleecekuoria, nauhavaippoja ymymym, mitä ostaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla löytyi omanlaiset, eli ei muuta kuin testit päälle, ap :) Ja siis kyllä kaikki kokeilemani vaihtoehdot ovat meillä toimineet ihan jees, ihan vain omien mieltymysten mukaan valkattu nämä nykyiset vaihtoehdot.

Älä toki siis vielä lannistu, ap!

Vierailija
4/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka 1 taskuvaippa täytteineen. Nauhavaipoista en osaa sanoa kun en ole niitä koskaan kokeillut, minusta ovat hankalan oloisia.

Vierailija
5/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutele sieltä eri malleja/materiaaleja, kokeile ja laita sopimattomat takaisin myyntiin! Sitten voit hommailla hyviä lisää ja vaippojen ompeleminenkaan ei ole mahdotonta, lisäimuja ompelee tumpelompikin (kuten minä)!

Vierailija
6/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on 7kg

Vierailija
7/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim FuzzyBunz. Niihin sisään vaikka hamppuimu ja imeytymistä nopeuttava microinsertti, niin sulla on helppo ja tehokas vaippa, jonka koko on jos mahdollista pienempi kuin kertiksissä.

Vierailija
8/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikaan kun vaihtoehdot oli suunnilleen vekkuli-vaippakuoret+harso tai ruskovillan villahousut+harso.

Nyt tein seuraavanlaisen ratkaisun:

- 1 kpl bumpy pul-kuori

- 1 kpl tots bots pul-kuori (käytetyt)

- 1 kpl engel villahousut

- 1 kpl boogie wookie tarravillahousut (käytetyt)

- pari taskuvaippaa, sisuksiin itse ommeltuja imuosia

- läjä harsoja

- 1 kpl tots bots muotoon ommeltu froteevaippa

- muutama itse tehty muotoon ommeltu froteevaippa (ystävältä, jolla jääneet pieneksi)

Näillä pitäisi jo aika monipuolisesti päästä hommaa kokeilemaan. Ehkä jossain vaiheessa pari nauhavaippaa vielä tilaan kokeiluun.

Meillä varsinainen käyttäjä vielä odottaa syntymistään, joten varaudun siihen että homma alkaa toimia ehkä vasta kun kiloja on jotain 5...

Tsemppiä!

Vierailija
9/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, etten halua niiden olevan yhdessä, joten sitten mietin minkälaisen sisäosan haluan: nopeasti kuivuva (harso) vai hitaasti kuivuva, mutta enemmän imevä (muotoonommellut). Sitten mietin kuoren: muovi, villa vai fleece.

Itse valitsin vauvalle harsot ja muovikuoret (bumpy). isommalle valitsin muotoonommellut ja villat. Toki kokeilin muitakin, mutta näihin päädyin kaikkien kokeilujen jälkeen.

Vierailija
10/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä harsot (vakaisemattomat) ja 3 villavaippahousut, 2 ruskovillaa ja 1 lenya-merkkiset. mutta käyämme myös kertiksiä !!! kuivaliina (äp ssa niitä muistaakseni oli) on ollut myös hyvä harson kanssa.

Vierailija
11/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieluisella kuosilla ja halvaksi, kuoret ostat valmiina

suosittelen bumby kuoria, kestää parhaiten, eivätkä hiosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan