Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin lopettaa tossun alla olemisen

Vierailija
16.04.2024 |

Kun ei kerran tussun alla niin ei sitten myöskään tossun alla. 

Vaimoa ei seksi kanssani tunnu kiinnostavan, ei ainakaan aloitteita tule sieltä suunnasta viimeiseen parriin vuoteen, joten olokoot sitten. 

olen hyvännäköinen, hyvässä kunnossa oleva mies parhaassa panoiässä ja vientiä olisi/olisi ollut mutta pettämään en ole koskaan ryhtynyt. Nyt mie kuitenkin olen tullut siihen pisteeseen että jos ei kelpaa niin olkoot kelpaamatta. Kyllä niitäkin löytyy jotka minua haluavat ja tuntevat himoa minua kohtaan. 

tämän halusin tuoda tänne esiin ihan vain vertaiskokemuksena, koska tuntuu että tällä palstalla on samassa tilanteessa olevia miehiä enemmänkin. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän auki, että aiotko siis pettää vai erota?

Vierailija
2/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi vähän auki, että aiotko siis pettää vai erota?

Mielenkiintoista nähdä. Arpa on nyt heitetty, katsotaan mitä se tuo tullessaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mielestäsi hyvä sängyssä, entäpä vaimosi mielestä? Se ei riitä että on ns.hyvännäköinen...Nainen haluaa nautintoa ihan yhtä paljon kuin mieskin, joskus enemmänkin. Ainakin minä.

Ei kiinnosta seksi huonon kanssa, tyhjän saa pyytämättäkin!

Vierailija
4/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä täällä on vapaana seksistä pitäviä naisia. Jos olet kaikinpuolin hyvä tyyppi ja mahdolliset lapset jo isoja, niin kyllä varmasti olisit haluttua kamaa.

Vierailija
5/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielestäsi hyvä sängyssä, entäpä vaimosi mielestä? Se ei riitä että on ns.hyvännäköinen...Nainen haluaa nautintoa ihan yhtä paljon kuin mieskin, joskus enemmänkin. Ainakin minä.

Vaikeeta sanoa kun ei ole meedio, mutta uskaltaisin väittää että en nyt huonoimmasta päästä. Hyvin kelpasi ensimmäiset 5 vuotta, ja hyvin tyytyväisiä ovat olleet aikaisemmatkin. Että suattaapi olla että olen tai suottaapi olla että en. 

Vierailija
6/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt, että ottaisit asian puheeksi vaimon kanssa?

Otaksun, että asiasta ei ole vielä keskusteltu, koska kirjoitit, että vaimoa "ei tunnu" kiinnostavan eli otaksut asian liittyvän kiinnostuksen tasoon eikä esimerkiksi joihinkin henkilökohtaisiin asioihin, jotka voivat liittyä haluihin tai aloitteen tekemiseen. 

Vierailija
7/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeeta sanoa kun ei ole meedio, mutta uskaltaisin väittää että en nyt huonoimmasta päästä. Hyvin kelpasi ensimmäiset 5 vuotta, ja hyvin tyytyväisiä ovat olleet aikaisemmatkin. Että suattaapi olla että olen tai suottaapi olla että en. 

Kuule, ensimmäiset vuodet menee rakkauden huumassa....ja kun ei saakkaan vaikka toivoo, niin ei sitten kiinnosta. Voihan olla ettei ne eksätkään ole olleet innoissaan taidoistasi, eivät vaan ole sanoneet. En tietenkään minätiedä...mites ois kysyminen?

Vierailija
8/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otaksun, että asiasta ei ole vielä keskusteltu, koska kirjoitit, että vaimoa "ei tunnu" kiinnostavan eli otaksut asian liittyvän kiinnostuksen tasoon eikä esimerkiksi joihinkin henkilökohtaisiin asioihin, jotka voivat liittyä haluihin tai aloitteen tekemiseen. 

Onhan tuosta koitettu puhua, eipä ole johtanut mihinkään, sanat ja teot ei kohtaa vaan millään lailla. Ehkäpä ei vaan halua pahoittaa miun mieltä, tiiäppä häntä..

Vierailija
9/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sinua kohtaan himoa tunne.

Vierailija
10/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sinua kohtaan himoa tunne.

Oma käsi tuntee ;)

Vierailija
11/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuosta koitettu puhua, eipä ole johtanut mihinkään, sanat ja teot ei kohtaa vaan millään lailla. Ehkäpä ei vaan halua pahoittaa miun mieltä, tiiäppä häntä..

Siis on koitettu puhua vai on puhuttu? 

Mitä sä olet sanonut hänelle ja mitä hän on sanonut sulle? Vai onko keskustelu tyssännyt heti ekaan lauseeseen? Jos, niin miksi? 

Jos hän ei uskalla puhua asioista sen takia, että pelkää pahoittavansa sun mielen, niin se kertoo ehkä jo osaltaan parisuhteen tilanteesta. Molempien pitäisi kyetä keskustelemaan vaikeistakin asioista ja tuomaan oman kantansa esille ilman, että tarvitsee pelätä tai huolehtia toisen reaktiota. Toki tiettyyn pisteeseen asti on ihan toivottavaa ottaa toisen tunteet huomioon eikä yltyä vaikka haukkumaan tai syyttelemään, mutta asioista pitää silti pystyä puhumaan.

No, joka tapauksessa. Et tuonut aloituksessa ilmi aiotko erota vai pettää. Suosittelen eroa. Tyypillisesti seksin loppuminen on oire jostakin syvemmästä ongelmasta ja jos siihen ei pysty pureutumaan, niin se saattaa pikkuhiljaa alkaa vaikuttamaan seksin lisäksi myös muihin parisuhteen osa-alueisiin. 

Vierailija
12/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä olet sanonut hänelle ja mitä hän on sanonut sulle? Vai onko keskustelu tyssännyt heti ekaan lauseeseen? Jos, niin miksi? 

Jos hän ei uskalla puhua asioista sen takia, että pelkää pahoittavansa sun mielen, niin se kert

Taidat olla monella tapaa oikeassa. Ja samaan lopputulemaan olen itsekin tullut. Ehkä tässä vain  puran omaa turhautumistani ja välttelen totuutta. 

keskustelut ovat tyssänneet heti alkuunsa. Eipä siinä

Vierailija
13/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne ja olen huomannut että kyllä saa huomiota muilta ja varmasti saisi seksiäkin mutta siihen en ole vielä lähtenyt. Oma nainen hiljenee omiin oloihin ja pitää kavereihin yhteyttä iltaisin niin kyllä osaan minäkin. Kiva saada huomiota ja kaks mielisiä viestejä edes joltain. 

Kun ei tajuaisi liian myöhään että olen ollut oikeessa että muille antaa vähäistä aikaa ja muitten kanssa puhelinta käyttää. 

Vierailija
14/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei uskalla puhua asioista sen takia, e

Se on täysin ok purkaa omaa turhautumista, varsinkin täällä anonyymisti se on suhteellisen helppoa. 

Pettäminen taitaa kuitenkin olla enemmän oireiden lievittämistä eikä niihin puuttumista, joten se ei ole pitkäkestoinen ratkaisu. Jos realistisesti ajattelee, niin todennäköisemmin se vain pahentaa tilannetta. Eroaminen varsinkin pitkästä suhteesta on hankalaa ja iso elämänmuutos, vaikka se olisikin paras ratkaisu. Suosittelen silti toimimaan rohkeasti, koska vain niin annat itsellesi mahdollisuuden löytää onnea ja intohimoa elämääsi tulevaisuudessa.

Jos vaimo ei ole ollut halukas keskustelemaan asioista aiemmin, niin voihan se olla, että ero tai eron uhka saa hänet ymmärtämään, että tässä on nyt tosi kyseessä eikä vain jotakin turhanpäiväistä ruikutusta. En siis suosittele erolla uhkailua jonkinlaisena manipulointiyrityksenä.

Itse olin huonossa suhteessa monta vuotta ja yritin exälleni ottaa puheeksi asiat moneen kertaan. Hän sivuutti ne ihan täysin. Vasta kun jätin hänet, niin hänelle tuntui realisoituvan se, että mun keskusteluyritykseni olivat oikeasti tärkeitä mulle eivätkä vain "akan nalkutusta". Hän katui myöhemmin sitä, ettei ottanut aikaa kuunnella mua ja keskustella. 

Vierailija
15/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tilanne on tietenkin olla tussun alla, mutta kyllä tossun allakin vielä jotenkin menettelee; ainakin jos seuraava vaihtoehto ois sitten taivasalla olo. Onneksi itse olen pystynyt yhdistämään nuo kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa.

Vierailija
16/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä täällä on vapaana seksistä pitäviä naisia. Jos olet kaikinpuolin hyvä tyyppi ja mahdolliset lapset jo isoja, niin kyllä varmasti olisit haluttua kamaa.

Kylläpä hyvinkin haluttua kamaa, mutta mistä tällaisille halutulle kanoille se nainen löytyy?

Vierailija
17/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimolle suoraan, että jos tilanne ei muutu, niin aiot pettää tai vaihtoehtoisesti erota. Jospa tämä avaisi vaimon silmät. Tilanne ei välttämättä johdu sinusta lainkaan vaan esim. vaimon vaihdevuosioireista tms. Ethän tee mitään hätiköityjä päätöksiä ennen kuin olet puhunut asiasta kunnolla vaimon kanssa.

Vierailija
18/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä Joensuussa tunneta sanontaa : jos sutta pakoon lähtee, niin karhu vastaan tulee.

Vierailija
19/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli vähän samanlaista, oltiin molemmat tyytymättömiä ja vaimo nosti kissan pöydälle. Käytiin asiat tarkkaan läpi ja saatiin tilannetta paremmaksi.

Vierailija
20/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laitoit Tinder ilmoituksen ja jätät vaimon, jos tärppää. Ei tuo nyt kovin innovatiivistä ollut, mutta kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan