Päätin lopettaa tossun alla olemisen
Kun ei kerran tussun alla niin ei sitten myöskään tossun alla. 

Vaimoa ei seksi kanssani tunnu kiinnostavan, ei ainakaan aloitteita tule sieltä suunnasta viimeiseen parriin vuoteen, joten olokoot sitten. 

olen hyvännäköinen, hyvässä kunnossa oleva mies parhaassa panoiässä ja vientiä olisi/olisi ollut mutta pettämään en ole koskaan ryhtynyt. Nyt mie kuitenkin olen tullut siihen pisteeseen että jos ei kelpaa niin olkoot kelpaamatta. Kyllä niitäkin löytyy jotka minua haluavat ja tuntevat himoa minua kohtaan. 

tämän halusin tuoda tänne esiin ihan vain vertaiskokemuksena, koska tuntuu että tällä palstalla on samassa tilanteessa olevia miehiä enemmänkin.
Kommentit (22)
Valitettavasti tämä(kin) keskustelu vaikuttaa hyvin lapselliselta. 
Ehdotan asiallista keskustelua puolisosi kanssa sekä parisuhdeterapiaa. Turhaan puolisoa syyttelet jos ette asiasta kykene yhdessä keskustelemaan. Harvoin "syy" on vain toisessa osapuolessa. Jos ette jostain syystä terapiaan halua mennä niin lukekaa, kuunnelkaa podcasteja tai katsokaa vaikka videoita aiheesta. Josko helpottaisi tieto että ette ole yksin ongelminenne. Ongelmien ratkaisu toki vaatii työtä ja sitoutumista ihan molemmilta.
Aloittakaa vaikka tästä videosta, ja samalla kanavavalla on paljon muitakin hyviä keskusteluja vaikkei suoraan vastauksia teidän parisuhteen ongelmiin antaisikaan:
onko sun lempi ruokaa riekko voissa tai kyyhky paisti, kera ison maidon?