Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison tekemiä / sanomia hassuja asioita

Vierailija
16.04.2024 |

Mun puoliso kävi tässä hiljattain liikkeessä vaihdattamassa autonsa renkaat. Ajoon lähtiessä auton radio ei mennyt päälle. Hän ajoi kotiin, ja pyysi minua katsomaan, miksi radio ei mene päälle. Ja kun en heti sitä ehtinyt katsomaan, hän ajoi takaisin rengasliikkeeseen ja pyysi sieltä henkilökuntaa laittamaan radion päälle. 

Kyseessä on 50-vuotias työssäkäyvä ja korkeakoulutettu mies. Vieläpä IT alalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ans ku arvaan, dippainssi.

Vierailija
2/4 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison mielestä on hassua lyödä minua koska hän pystyy siihen. Sitten hän leikittelee kanssani että jos kostan hänelle lyömällä takaisin niin hänpä soittaakin poliisit ja syyttää minua kotirauhan rikkomisesta. Joo tiedän että ei ole ihan päästänsä terve yksilö hänkään. Meillähän on niin hauskaa yhdessä että ei ole riemulla mitään rajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso pyytää minua auttamaan verokortin tilaamisessa koska minulla on osaamista. Vuoden päästä hän valittaa minulle koska sai mätkyjä. Asiaa selvittäessämme kävikin ilmi että hän ei kehdannut kertoa minulle oikeata bruttopalkkaansa koska valehtelee siitä minulle ja sehän se syykin oli suurimmalti osin näihin mätkyihin. Dorka mikä dorka!

Vierailija
4/4 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso pyytää minua auttamaan verokortin tilaamisessa koska minulla on osaamista. Vuoden päästä hän valittaa minulle koska sai mätkyjä. Asiaa selvittäessämme kävikin ilmi että hän ei kehdannut kertoa minulle oikeata bruttopalkkaansa koska valehtelee siitä minulle ja sehän se syykin oli suurimmalti osin näihin mätkyihin. Dorka mikä dorka!

🤣👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän