Apua! Mistä tilaatte Chanelin meikkejä? Haussa water fresh touch meikkivoide, mistään ei löydy!
Nettikauppa siis haussa koska asun jumalan selän takana. En löydä tuota otsikossa mainittua meikkivoidetta mistään edes vähääkään luotettavan oloisesta nettikaupasta. Olen piakkoin lähdössä reissuun ja katselin jo Helsinki-Vantaan taxfreen valikoimia eikä siellä ilmeisesti myydä Chanelia??
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Notinossa näyttäisi olevan:
Tuon löysin mutta jäi vähän epäselväksi että mistä tuotteet tulevat. Tuleeko päälle tullimaksuja tms ja ylipäätään onko kuinka luotettava kauppa. Kukaan tilannut tuolta?
Ja tietääkö joku että eikö lentokentältä tosiaan saa Chanelin meikkejä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon löysin mutta jäi vähän epäselväksi että mistä tuotteet tulevat. Tuleeko päälle tullimaksuja tms ja ylipäätään onko kuinka luotettava kauppa. Kukaan tilannut tuolta?
Ja tietääkö joku että eikö lentokentältä tosiaan saa Chanelin meikkejä? Ap
Ei tule Notinosta tilatessa mitään ylimääräisiä maksuja koska tuotteet tulee EU:n sisältä ja on erittäin luotettava kauppa. Monta kertaa olen tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietääkö joku että eikö lentokentältä tosiaan saa Chanelin meikkejä? ApEi tule Notinosta tilatessa mitään ylimääräisiä maksuja koska tuotteet tulee EU:n sisältä ja on erittäin luotettava kauppa. Monta kertaa olen tilannut.
Tuotteet tulee Tsekistä, ei maksuja ja tosi hyvä ja luotettava kauppa, mäkin olen tilannut lukemattomia kertoja.👍
Vierailija kirjoitti:
Stockmannilta saa
Ei ollut nettikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Googletettu on.
https://www.notino.fi/chanel/?f=1-1-65-3644-6949