Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun vanhat ihmiset luulevat että yöelämästä löytäisi naisen

Vierailija
16.04.2024 |

Yöelämässä kaikki ovat omissa porukoissaan ja pöydissään. Ei siellä kaivata ulkopuolisia. Tällä ikää kavereilla on perheet ja omat elämänsä. Harva käy baareissa. Kaverit lisäksi asuvat eri puolilla Suomea, koska työelämä. 

Edellinen yöelämäreissu oli sellaista, että istuin olusella nurkkapöydässä ja näpersin kännykkääni. Kamala kokemus.

Ei ole yöelämä mua varten. Mutta mistä muualta voi muka löytää naisen? Tinderit jne on kokeiltu. Työelämästä löytämiseen en usko. Luonnollisesti yritän paikata tätä pumppaamalla lihasta ja treenaamalla kropan sellaiseksi, että kehtaisi uimarannalla kävellä.

M38

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies, niin tehtäväsi on lähestyä kiinnostavaa naista. Esim. tanssilattialla tai kysyt, saatko tarjota juoman tai jotain. Minä ja tosi moni tuttu löydettiin kumppani just noin 15 v sitten.

15 vuotta sitten maailma oli erilainen. Nykypäivänä on erilaista. 

ap

Kova olisi ollut vienti muutama viikonloppu sitten. Ei se maailma niin erinlainen ole.

Vierailija
22/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on erilaista, jotkut miehet näprää nurkissa. 

Minä olin muuten yöelämässä viikonloppuna. Tapasin montakin miestä, ihan ne tuli juttelemaan.  Yhden kivan kanssa tanssin illan lopun, vaihdettiin puhelinnumerot ja tavattiin eilen. Sitä varten se puhelin on. 

Vaihdoitteko bluetoothilla vai näpyttelittekö käsin? Tämä on ratkaisevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveydestä ei passaisi säästää yhtään. Tälläkin kaverilla pakottanut päätä näköjään jo pari vuotta.

Vierailija
24/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut vanhusten kanssa tällaisesta asiasta? 

Vierailija
25/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tapahtumista ja harrastuksista? Toki niihin ei pidä mennä vain parinhakutarkoituksessa, mutta on paljon sellaisia harrastusryhmiä joissa käy lähinnä naisia. Sieltä saattaa vähintään saada täydennystä kaveriporukkaan ja siitä edelleen löytää jonkun 

Vierailija
26/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut vanhusten kanssa tällaisesta asiasta? 

Jotkut vanhemmat miehet kyselevät innokkaasti asiasta esim. nuoremmilta sukulaismiehiltä ja vastaavilta. Yleensä nämä vanhemmat miehet ovat, miten sen nyt kauniisti sanoisi, ei niin terävä-älyisiä, mutta eivät myöskään mitään retardeja. Enemmän sellaisia amistyyppisiä, joille on tärkeää, että miehellä on joku kulissiliitto. 

Kyllähän se ikisinkkuja sitten ahdistaa, kun ei kehtaa suoraan sanoa mitä ajattelee. 

Vierailija
27/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis se jolla on myös "huippuunsa treenattu vartalo"? 

Ei kun se oli että "huippuunsa trimmattu", eli ilmeisesti ajelee ahkerasti karvojaan. 🤷 Löytyy haulla, kaks vuotta sitten jo lätissyt tätä samaa ja sitäkin ennen taatusti. 

Ap unohti mainita, että hän on villakoira, ja naisilta tulee kyllä huomiota, mutta vääränlaista. 

Vierailija
28/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa M38. Ravistele nyt viimein omia uskomuksiasi ja tuota samaa levyä, mitä aina jauhat. Mieti missä SINÄ teet väärin.

Olen ollut viime aikoina pakollisesti osallistumassa erinäisiin illanviettoihin, en niistä yhtään tykkää, kun suomineidoille ja miehille tuntuu illanveitto olevan = kännääminen, mutta jokaisessa noissa on tullut etenkin vieraita miehiä seuraamme. Se kaava menee jotenkin niin, että ensin mies kulkee ohi, vaikka kaverinsa kanssa ja heittää jonkun mitättömän illanviettolinen tyyliin "wohoo! lets get party going!" tai muuta ihan täyttä tilan ja kohtaamisen täytettä, illanviettosmalltalkia. Sitten he menevät omiin porukoihinsa ja jossain vaiheessa kun ehkä taas kävelevät pöydän ohi, niin jatkaa siitä vaikka "ootteko tääläl työporukalla vai uskaltaisitteko tulla tanssilattialle tällaisten mörököllien kanssa". Siis oikeasti tuollaista turhapäiväistä pientä jutustelua, jossa jutustelija ei välttämätät edes odota mitään, kunhan ottaa kontaktia. Aina sieltä on lähdety sitten vaikka tanssimaan ja porukka hajaantunut.

On siis normaalia, että kun joku porukka lähtee viettämään iltaa, niin ensin he istuvat keskenään, mutta illanmyötä se porukka hajaantuu. Pitää vain osata toimia noissa tilanteissa oikein.  Ei saa odottaa mitään tai asettaa toisille odotuksia.

Vierailija
29/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista tapahtumista ja harrastuksista? Toki niihin ei pidä mennä vain parinhakutarkoituksessa, mutta on paljon sellaisia harrastusryhmiä joissa käy lähinnä naisia. Sieltä saattaa vähintään saada täydennystä kaveriporukkaan ja siitä edelleen löytää jonkun 

Kuorolaulu on tällainen harrastus. Sekakuoroon liittyvälle miehelle tunkee tuheroa ovista ja ikkunoista. 

Vierailija
30/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorolaulu on tällainen harrastus. Sekakuoroon liittyvälle miehelle tunkee tuheroa ovista ja ikkunoista. 

Toisaalta kuoroissa on paljon uskovaisia, joista moni avioituu ja saa lapsia jo verrattain nuorena. Ap:n ikäluokan naiset ovat niissä piireissä yleensä jo alakouluikäisten äitejä. 

Vierailija
31/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies, niin tehtäväsi on lähestyä kiinnostavaa naista. Esim. tanssilattialla tai kysyt, saatko tarjota juoman tai jotain. Minä ja tosi moni tuttu löydettiin kumppani just noin 15 v sitten.

ap

Ei ole. Itse jäin nelikymppisenä sinkuksi tässä muutama vuosi sitten. Sen jälkeen olen käynyt yöelämässä. Ihan samanlaista on ennenkin, kun sinne yksin naisena menee, ei tarvi kauan yksin istua, kun miehiä tulee juttua iskemään. Yhden näin lähestyneen kanssa olen seurustellut jo vuoden verran. (Ja kyllä ne rohkeammat miehet lähestyy kaveriporukoissakin olevia naisia yhtä lailla, ei vain sinkkuja).

Vierailija
32/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi löytää. Itseäni lähestyy keskimäärin 2 miestä joka kerta kun menen yökerhoon. Nurkassa istumalla ja kännykkää räpeltämällä et saa ketään etkä mitään, se on selvää muuallakin kuin baareissa.

Jossain lähiöpubissa homma voi olla hankalampaa, siellä istutaan omissa porukoissa. Mahdollista toki sielläkin.

Vierailija
33/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu on se elin millä naiset saadaan, muut avut auttaa, jos niitä ei ole, joutuu puhumaan enemmän.

Vierailija
34/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sivusta, jos joku istuu nurkkapöydässä ja näprää kännykkää, niin tulkitsen herkästi tämän odottavan jotakuta (kuten kaveria tai tyttöystävää), joka on saapumassa pian paikalle. Niin en ehkä itse menisi kovin herkästi juttelemaan. 

Vierailija
35/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit on outoo sakkia. Niiden mieli pystyy taipumaan mitä monimutkaisimpien matemaattisten kaavojen ratkaisuun mut sosiaaliset taidot on olemattomat. 

Vierailija
36/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ole. Itse jäin nelikymppisenä sinkuksi tässä muutama vuosi sitten. Sen jälkeen olen käynyt yöelämässä. Ihan samanlaista on ennenkin, kun sinne yksin naisena menee, ei tarvi kauan yksin istua, kun miehiä tulee juttua iskemään. Yhden näin lähestyneen kanssa olen seurustellut jo vuoden verran. (Ja kyllä ne rohkeammat miehet lähestyy kaveriporukoissakin olevia naisia yhtä lailla, ei vain sinkkuja).

Sä ootkin nainen ja ei ole mitään niin helppa kuin olla nainen yöelämässä. Seuraa tulee ovista ja ikkunoista. Olepa tavallinen mies niin hiljaista pitelee

Vierailija
37/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, se. Facepalm.

Vierailija
38/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"15 vuotta sitten maailma oli erilainen. Nykypäivänä on erilaista. "

?????2010 oli aivan samanlaista kuin nytkin. Miten kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa; kauppareissulla, ruotsinristeilyllä, työpaikalta, linja-autossa, etelänmatkalla, melkein missä tahansa voi löytää kumppanin, jopa ravintolassa.

Vierailija
39/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sivusta, jos joku istuu nurkkapöydässä ja näprää kännykkää, niin tulkitsen herkästi tämän odottavan jotakuta (kuten kaveria tai tyttöystävää), joka on saapumassa pian paikalle. Niin en ehkä itse menisi kovin herkästi juttelemaan. 

Kannattaa lopettaa tulkitseminen ja olettaminen.

Vierailija
40/48 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lisäksi minulla on peräsuolenlaskeuma. 

Niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme