Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*-* lokahaaveet 22.1. *-*-*-

22.01.2007 |

Huomenta! en löytänyt pinoa joten tässä on.. hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toivon kipinästä!

Minä olen täältä toiselta palstalta lukenut että jos ovis tulee kp 15 jälkeen jolloin terot aloitetaan niin ovis estyy. Mulla kun oli todennäköisesti viimeksikkin ovis vasta kp21 niin en ole suuria toiveita elätellyt tulevan suhteen. Apteekissa tosin eivät tienneet mitään tuosta ovulaation estymisestä ja sanoivat ettei terot tee raskautumista helpommaksi eikä vaikeammaksi joten täytyy vaan ootella.

Ehkä ensi kierrossa tulisi terojen takia oviskin jo normi ajassa ennen kp 15 ja näin olisi mahdollista raskautua. Terothan kuitenkin tukee jo alkanutta raskautta... Saas nähä pitäkää peukkuja! Mun tuurilla raskaudun maaliskuussa jolloin LA olis joulukuussa ja kun meillä on jo ennestään joulukuussa ja tammikuussa syntyneet lapset niin ruuhka vaan tiivistyisi joulun ja uuden vuoden tienoille :o) Mikäs siinä tulee kun katsoo aiheelliseksi :o) aina otetaan vastaan!! ja mahdollisimman pian mieluiten ;o)

Niiloakseli kp 17 ovis tikut näyttää vielä tyyli puhdasta negaa :o(

Vierailija
22/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedättekö että mulla tulee kyyneleet silmiin kun luen pettymyksiä, kyyneleet tulee myös onnistumisista:).... mutta nyt kaikille tädin riivaamille täältä hali ja voimaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

priscilla, kiitos ja iso halaus :))

Täällä on kyllä hyvä ilmapiiri, kannustetaan ja tsempataan. Olette huippuja!!! Nyt niitä plussia sitten lokahaaveille lisää +~~~~~~~~

Vierailija
24/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

we want ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!!!!!!

Vierailija
25/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihania,täällä on olonsa tuntenut kotoiseksi ja turvalliseksi,kiitos kaikille siitä.

Soitin sit tuonne neuvolalle tänään ja huomen aamulla vielä verikokeisiin, josta ottavat kaikki raskaushormonit pitoisuudet jne..

Pitivät alkuraskauden keskenmenona ihan oireiden perusteella. Olis sit jo kolmas peräkkäin jos näin on.

Mut uutta yritystä putkeen ja toivotaan et nyt helmikuussa se plussa testiin tulis.

Kauheasti peukkuja kaikille ja halauksia tasapuolisesti.

Tari kp 1/25 yk26

Vierailija
26/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittauduin tänne ku täti viimeks tuli kylään, nyt on lopuillaan joten voi jotaki taas kirjottaa...

Oon taustalla lukenu teiän juttuja ja pitäny peukkuja jännäilijöille. Haleja myös täältä täden yllättäneille...

Ja onnittelut plussanneille.

Ite olin tosin ihan ilonen viimeks tädin tulosta ku sain kierron normaalin rajoihin synnytyksen jälkeen :) tosin seuraavat tädit ei oo tervetulleita. Viikonloppuna pitäis varmaan alottaa oviksen metsästys, mä vaan satun kuulumaan siihen joukkoon jolla ei ole koskaan ollut mitään ovis / menkka oireita joten hankalaks menee, pitänee varmaan hakea niitä ovis testejä. Kerta kait se on ensimmäinen niiden kanssa :)

Taitaa tämä kierto vaan mennä ohi ku mies joutuu ilmeisesti lähtemään duunireissulle viikon alussa kp 13 eikä vielä tiiä kuinka kauan joutuu olemaan :( no toivottavasti löytää jonkun jonka kanssa vaihtaa vuoroja, näitä kun tulee aina 3-5 kk:n välein. Nyt sattuu vaan osumaan tooooosi huonoon aikaan.

Eipä muuta ku plussatuulia kaikille :)

Kiti kp 6/30 jotain

Vierailija
27/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa minäkin raahata luuni tänne pinoon pitkästä aikaa. Sisseistä tippuminen harmitti aikansa ja sen jälkeen olenkin yrittänyt keskittyä muihin kuin vauva-asioihin. Tässä kierrossa yritän nyt sit ottaa " vähän" rauhallisemmin. ;)

Ensiksi pahoittelut Tarille ja CalZal:lle tädin vierailusta.

Toiseksi, Sannuskalle sanoisin samaa mitä monet muut ovat jo edellä sanoneet, että ota työ vastaan vaan jos saat. Elämää (raskautta varsinkaan) ei voi kauhean tarkkaan suunnitella, kaikki asiat kun eivät välttämättä mene oman mielen mukaan vaikka kuinka suunnittelee.

Omaa napaa. Ovulaatiota odotellessa. Viime kierto oli niin pitkä, että tarkkaa ovulaatioajankohtaa on vaikea arvioida, mutta eiköhän se kp 15-26 välillä taas ole. Useimmiten kierto ollut sen 28 päivää, mutta viime kierto venähtikin sitten 38 päivään. Saas nähdä miten nyt käy. Toivottavasti ei tule pitkää enää. Tikutuksen aloitan varmaan kp 14 aikaisintaan.

Paljon plussatuulia piinailijoille ja ovisbongareille!

Pikkupapu kp 11/28-38 yk 2 dpo 0

Vierailija
28/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lastwish! Tsemppiä muille piinailijoille!

En ole kirjoitellut varmaankaan viikkoon, mutta sitäkin ahkerammin olen lueskellut palstaa. Minullakin on piinaviikko menossa...

Olin kärsimätön ja tein ensimmäisen mammaksi.fi raskaustestin tänä aamuna, vaikka minun piti odottaa loppuviikkoon. Odotin saavani negatiivisen. Olin juuri heittämässä negatiiviseksi tulkitsemaani testiä roskikseen, kun huomasin siinä haamuviivan. En katsonut tarkkaa aikaa kellosta, mutta mahdollisesti aikaa kului yli 5 min mutta jokatapauksessa alle 10 min. En tiedä miten tulokseen pitäisi suhtautua. En pysty uskomaan että olisin raskaana. Ajattelin tehdä testin uudelleen to-aamuna jos kuukautiset eivät ala ennen sitä.

Minulla on menossa eka kierto pillerien jälkeen joten en ole varma koska kuukautisten pitäisi alkaa. Nyt on menossa kp 27. Ennen pillereitä kierron pituus oli 26-28 pv. Ovulaatio oli ilmeisesti kp 17.

Eipä tässä kai auta muuta kuin jännätä...

Vierailija
29/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu81: Toivotaan, että nega vielä muuttuu plussaksi. Peukut pystyyn! Kyselit plussaamisesta; mulla esikoisesta plussa vasta menkkojen ollessa viikon myöhässä, mutta juniorista kolme päivää ennen menkkojen alkamista. Joten tosi yksilöllistä varmaan ja jokainen raskaus myös yksilöllistä.

SnowApple: Peukutuksia sinullekin plussan saamiseksi!

Tari73 ja Calzal: Voi rähmä, lohturutistus täältäkin.

Sannuska80: Mä kans kehoittaisin elämään elämää hetki kerrallaan eikä liikaa kannata stressata tulevaa. Uusi työhän voi sopivasti viedä ajatuksia pois vauvakuumeilusta... Itsekin ajattelin hakea ensi syksynä alkavaan koulutukseen, joka tapahtuu työn ohella, vaikka nyyttiä tässä kuumeillaankin. Ja kyllähän jokainen työnantaja, joka sinun ikäisen naispuolisen työntekijän palkkaa, on tietoinen mahdollisesta äitiyslomasta.

iksu07 ja Rimpe : Tsemppiä piinailuun! Lupaavia oireita... peukkuja täällä pidellään!

Hyntty: Piinailutsemppiä ja plussatuulahduksia!

Tutti: Voi, jospa vaan testasit aikaisin. Älä vielä luovuta *ottaa Tuttia käsivarresta ja repii pois takavasemmalta* :)

Nelli.-79: Mielenkiintoinen testi :) Toivotaan nyt oikein kovasti, että se oli oikee plussa ja sitten torstai-aamuna rävähtäis oikein vahvimmista vahvin plussa heti ilman haamuiluja! bdbdbdbd

Ja ovislaisille myötätuulta makuukammariin!

ON: Hätähousu mikä hätähousu!Muka eilen tänne vielä kirjoittelin loppuviikosta testaavani, joopasejoo... Eli tänään iltapäivällä kaupassa käydessäni käteen tarttui lähikaupan hyllystä raskaustesti (siis se ihan väkisellä hyppäsi kauppakärryihin...) ja kotiin tullessani oli vessahätä niin ettehän arvaa mitä tein?!? Testin tekaisin ja negahan se :( Itkuthan siinä piti pettymyksestä tirauttaa. Olen tänään ollut muka tuntevinani oireita, mutta mistäpä ne oireet tulis, kun ei ole raskaushormooniakaan. Luulotautia, sanon minä.

Mutta jotenkin helppaa, kun saa tänne kirjoitella :) Mulla 2 hyvää kaveria tietävät vauvatoiveesta, mutta ei tuu aina näistä tätipettymyksistä heille kerrottua. Mies taas ei osaa yhtään kuvitella, miksi raskautumista pitäis jännittää. Hänen mielestään vauva tulee, jos on tullakseen, mitä tuota stressaamaan. Voi että, kun osais itsekin samalla asenteella.

Mutta kiitos kaikille mukaville lokahaaveilijoille, tsempataan yhdessä!

Tirrukka kp 29/~30, yk 2

Vierailija
30/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve lokaleidit!

Olen uusi lokahaaveilija tällä listalla. Eka yritys (olisi vielä ehtinyt syyskuulle) vuosien pillereiden popsimisen jälkeen tyssäsi juuri joitakin päiviä sitten veriseen vierailijaan. No, uusi kierto ja uusi yritys, ensi viikolla ovis. Yritän ajatella positiivisesti ja käyttää tämän ajan jumppaamiseen - vatsa- ja selkälihasten vahvistamiseen, ne kun ovat onnettomassa kunnossa.

Onnea kaikille yritykseen!

Vierailija
31/33 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo toistamiseen jaksatte tsempata mua tässä työasiassa! mahtavia ihmisiä täällä tosiaan!

se työjutska oli sellanen et sitä paikkaa ei ilmoteltu missään, vaan kuulin siitä kautta rantain ja otin yhteyttä. johtaja oli heti kiinnostunut kun luulivat olevansa pulassa etteivät saisi helposti tohon hommaan tekijää. ja tänään kun kävin siellä, hän sanoi niin monta kertaa että vaikuttaa todella hyvältä (tutkailtuaan ansioluetteloa ja työtodistuksia) ja puhui jo mahdollisesta sopimuksen kirjoittamisesta. sanoi kuitenkin että ei päätä siltä istumalta vaan soittelee keskiviikkona mulle. jos en saa tota duunia, mä tiedän mistä se johtuu. edellisen (saman alan) työpaikkani pomo alkoi vihata minua kun tulin raskaaksi ja näytti sen minulle avoimesti. minulla oli silloin määräaikainen sopimus ja jouduin kesken jäämään äippälomalle. siitä nää pelotkin juontaa juurensa varmaan... no siis sitä piti sanoa, nämä pomot ovat tekemisissä toistensa kanssa pakosti ja uskon että tämä uuden työpaikan pomo on saattaa kysäistä tältä vanhalta pomolta että millainen mä nyt sit olin? en usko sen vanhan pomon kovasti kehuvan...

ehkä mä vähän siksikin mietin niin hartaasti sitä työn ja mahdollisen raskauden yhdistämistä, kun pelkään miten esim alkuajan pahoinvointi vaikuttaa mun työntekoon. kurjaa jos joutuis olee heti saikulla... huomatte varmaan et mä oon tosi positiivisella asenteella liikkeellä... =)

noh, eiköhän tää tästä.voihan olla etten saa tota työtä ja asia ratkee sillee ihan itsestään.

jokatapauksessa, nyt viettelemään miestä... kp13/26-28

sannuska

Vierailija
32/33 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille. Tuli pientä toivoa...

Voimia kaikille piinailijoille. Kyllä täältä vielä saadaan plussia roppakaupalla. Bd bd bd bd bd bd bd

Oma napa. Kp 28/ 26-30

Mitään oikeita oireita ei ole tullut. Väsyttää kokoajan, vatsaa juimii paikoittain ja lämmöt ovat koholla. Ja miehen mielestä olen ärtynyt. En ole uskaltanut vielä testailla, mutta viimeistään torstaiaamuna olisi pakko. Työpaikalla on illanvietto, jossa tarjoillaan alkoholia. Enkä ole aikaisemmin sylkenyt kuppiin. No jospa torstaina tulisi plussatulos :)

Vierailija
33/33 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ihan ekaks tää palstahiljaisuus mun osalta, en oo päässyt nettiin kun kone meni rikki*kädet tärisee, vieroitusoireita* Huomenna todennäköisesti saadaan oma kone taas taks, niin sit pääsen päivittelemään listaa ja paneutumaan paremmin näihin juttuihin:)

Vähän yhdellä jos toisellakin oli ollut surua, sukulaisten tai tädin takia, isot halit kaikille!!

Meillä ei tilanne muuttunut, alamahaa nippailee vähän vaihtelevasti ja rinnat on viel vähän arat, mut ei mitään varmoja oireita:( Itseäni ihmetyttää edelleen se miehen huomaama alapään ahtaus. Valkkaria tulee kans vähän. Ai niin, en tiiä onko oire, mut syke tuntuu nopeemmalta koko ajan:) Koitan nyt huomata kaikki epäilyttävät oireet, huomaattekos?:))

No, ihan pika pikaa tulin vaan pyörähtää..Plussaonnea kaikille!!