***♥PuOLuKaT tiistaihin♥***
Avaan meille jo uuden pinon, kun kerran hereillä vielä ollaan. Kopsaan tuon häälinkin tännekin, että varmasti kaikki häähöpsöt sen näkevät ;)
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/haat/
Kommentit (51)
[color=indianred]Kiva kun JENSKU oli avannut jo pinon meille! Minä kun oon aina ensimmäisenä täälä niin yleensä se on aina mun avaama! Vai häähöpsöille...?! ;o)
[color=hotpink]MIITSU: Ihana kun sait kuulla taas viuhtomisäänet ja kaikki on hyvin =o)
[color=indianred]ILONA: Kyllä, KOLME hihaa! Se onnistui niin näppärästi että toinen puoli ihan normaali mutta sitten kun tein toista etu" kappaletta" niin tein hihan normaalisti ja jatkoin kietasuosan levennystä. Kun pääsin siihen kohtaan että levennys piti lopettaa niin en yhtään seurannu tilannetta ja luulin olevani hihan alareunassa joten päättelin ulkoreunan silmukoita (tein pitkät hihat) ja jatkoin edelleen levennystä... Sitten kun pääsin siihen kohtaa että levennys loppuu niin rupesin kattoon että mitä hemm... Arvatkaa vaan kettuiliko mies mulle...
[color=hotpink]Myöskään JÄÄKARHUMYSSY ei mennut ihan nappiin *onneton mutta sitäkin innokkaampi kutoja* Vaikka tein ihan ohjeen mukaan, niin ilmeisesti mun käsiala on sitten niin erilaista kun siitä tuli 20 cm liian leveä. Siis siitä olis tullu ihan jättisuuri, taitteilin sen sitten niin että se on takaa kaksinkertanen, mutta kun sain sen koottua valmiiksi niin alko epäilyttää että tuliko liian kapea/tiukka siitä alareunasta. No pitää koittaa sitä joskus jonkun päähän...
[color=indianred]GOLDA: Voi vitsi, meistä unta! Minä oon ilmeisesti tarpeeksi aktiivinen palstailija kun oikeen minut muistat siitä unesta! Ja JENSKU julkkis! Jeeensku onko sulla jotain tunnustettavaa? ;o) Miehes haluais ihan tosissaan vissiin vielä yrittää, voi reppana... Vaikeahan se on sanoa onko luovuttanut liian helpolla, jos susta tuntuu että oot jo tarpeeksi yrittänyt niin ehkä on jo aika luovuttaa... Kaunko teillä on yhteistä historiaa? Niin kai se taitaa olla että yksin ollessa on päättäväisenä että nyt tää on ohi mutta sitten kun näkee toisen, niin tulee toisiin aatoksiin. Toisaalta vaikka palaisitte yhteen niin ehkä seuraavalla kerralla tuntuu taas helpommalta ja varmemmalta se eroaminen eli onko se sitten niin lopullista? Aika sen varmasti vain näyttää onko tehnyt oikean ratkaisun. Miehes takia sun kon kai päätettävä pian ettei käy niin että eroatte ja kohta tuut takasin, tai jäätte yhteen ja kohta taas haluat lähtiä. Se olis aika julmaa miehelle.
[color=hotpink]LAURALLE jaksuja! Onneksi sulla on nyt sitten aikaa antaa asioiden tapahtua melkeen itsestään, toisaalta ymmärrettävää että on tosi malttamaton ja haluais tilanteeeen selvyyden pian, oli se sitten mikä hyvänsä.
[color=indianred]MERINEITO: Ihana tuo vesseli junassa! Varmaan isänsä sanoi sille että sinä oot varmaan menossa kouluun... Ja surku tuo äitis tilanne! Toivottavasti kaikki käy hyvin! Mitä tulee tuohon sunnuntaisuhteeseen niin uskon että se on paljon paljon enemmän! Vietättehän te kuitenkin kaikki lomatkin yhessä. Tuntuuko sillon että on ihana kun saa olla yhesä pitempään? Ja meneekö kaikki ongelmitta? Ootte kuitenki joskus asunu samalla paikkakunnalla? Viihytkö Oulussa kuinka hyvin vai onko koti siellä missä mieskin? Itselläki on kokemusta tuosta etäsuhteesta, edellisestä 5-vuoden suhteesta neljä vuotta opiskelin eri paikkakunnalla. Joka viikonloppu nähtiin, ksät ja muut lomat yhessä ja se ei olis kyllä koskaan kaatunut siihen kun meistä ois tullu " oikia" pari! Valitettavasti mun tapauksessa vaan aloin viihtyä liian hyvin opiskelupaikkakunnalla ja sitten oppi siihen yksinolemiseen ja oli niin kyllästynyt siihen kulkemiseen! Nykyisen kans kävikin sitten niin että sen jälkeen kun vietettiin ensimmäien yö yhdessä niin ei olla oltu yhtään yötä erillään jos vaan samalla paikkakunnalla ollaan oltu. Meistä tuli saman tien erottamattomat. Vaikka pitkään meillä olikin kaks kämppää, ihan turhaan, kun yhessä oltiin koko ajan kuitenkin.
[color=hotpink]LUUMUHILLO: Siitä Modasta puhuit eilen, mää vilkasin sitä yks päivä kaupassa, mutten sitten ostanut sitä kun se on kuitenki niin kallis eikä äkkiseltään mitään aivan mahtavaa osunut silmiin! Mutta voisin kyllä kattoa ens kerralla tarkemmin että oisko siinä mitään erityistä, jos sää sitten voisit laitta ohjeet postiin...?
[color=indianred]Nauttikaa siskot tästä triplailuajasta, siitä kun mies puhuu hempeitä ja muutama hempeä sana vauvasta saa teiät ihan sekasin onnesta! Uskokaa tai älkää, mulla on ikävä sitä aikaa... Sen jälkeen kun mies ehotti tuplaussopimusta ja tuplaus oikeasti alko, niin mies ei oo puhunut enää vauvoista ollenkaan samallalailla, on pitänyt hyvin matalaa profiilia puheissaan, ikään kuin on antanut mulle nyt jotain muuta joten puhua ei tarvi. Ja nyt kun on palattu takasi tähän " triplailuun" niin ei edelleenkään mitään kuulu... Mulla on niin ikävä niitä ihania vauvajuttuja, tosi pieniä vaan, mutta joista silti meni ihan sekasin... ;o)
Tulipas hirmuisen pitkästi tekstiä... MUKAVAA TIISTAITA!
HANSU kp24
[color=indianred]Viime kuun tuskailun jälkeen päätin että täsä kuusa " en ole raskaana" niin kauan kuin selviää jos olen. Mutta voisinkohan mennä verenluovutukseen? Täälä olis ens maanantaina.
Verenluovutusohjeissa on kielto luovuttaa jos on tai epäilee olevansa raskaana. Eli oisko joku testi Acon10:llä syytä tehdä ennen kuin lähtee luovuttamaan...? Ihan varmuuden vuoksi :-)
[color=navy]Julkkis-JJ täällä just heränneenä. Mulla on siis tänään nyrkkineuvola, joten siksi tähän aikaa ylhäällä. Plaah, ei nappais lähtee lontostaan tuonne... kaiken lisäksi se lääkäri on ihan tylsä tyyppi.
Pitäsköhän munkin vaklia se uus Moda siltä varalta, että sen ostasin. Kuinka kallis se oikein sitten on, kun Hansukin jätti hyllyyn. Eilen tuli muuten mulle eka vauvalehti anopin ansioista :) Aika hyvä joululahja kieltämättä :) Päällisin puolin vaikutti ihan hyvältä tän kuun numero. Äkkiä luin sen " raskaustesti" osion ja mua jäi mietityttään, kun se nainen sano jossain kohtaa, et " kyllä minäkin tästä selviän, kun kerta Britneykin" tms. Britneyhän synnytti sectiolla... eli mitähän se mamma oikeen meinas?
Joops, nyt ripsaria huuleen... eiku ripsiin ja menoxi! JJ tasan 36 (apuaaaa!) kera Tuutin♥
ihanat kommentit mieheltäsi! Nyt tosiaan näyttää et ois sillekin hurahtanut tää vauvajuttu ;)
Onko kukaan tilannut mitään Sinellistä? Mää täällä harkitsen. Meinasin mulperipaperia ja yhen leimasimen, vaikka on kyllä kallista (se paperi). Ja lisäksi toimitusmaksu 3,5¿, kantsiikohan se? Mutta pakkohan se jostain on kun ei muualta löyvy! Vai oisko Oulussa vielä jotain kauppoja muita kuin Sinooperi koska sieltä ei löytynyt...? Ja mitä muita nettikauppoja olis? Merineito?
Terve taas,
Mä ostin uuden Modan hintaan 5¿ espoolaisesta Citymarketista. Oiskohan muissa citareissa sama tarjous voimassa??
Mulperipaperia ostin pari vuotta sitten joulukortteihin ihan kohtuuhinnalla Tiimarista. Tosin voi olla, että Sinellistä saa parempilaatuista mulperia.
Vinkkeinä vaan :-)
Pitkästä aikaa päätin kertoa teille kuulumisiani. Nyt minullakin on nimittäin pitkästä aikaa jotain kerrottavaa. Joulun jälkeen en ole oikein jaksanut kirjoitella, koska tuntuu, että täällä kaikki muut jo tuplailevat, ja oma tilanteeni ei näytä mitenkään valoisalta. Lomalla oli muutenkin niin paljon ttekemistä, että en ehtinyt edes ajatella tätä vauva-asiaa.
Olen kuitenkin käynyt välillä lukemassa, mitä teille kuuluu. Esimerkiksi Goldan ja Lauran tilanteita olen seurannut. Voimia kummallekin. Älkää hätäilkö päätösten kanssa vaan miettikää rauhassa ja tehkää oikeat päätökset. Vain te itse tiedätte, kannattaako suhdetta jatkaa.
Itsestäni voisin kertoa sen verran, että vuosien käännytystyö on nyt tuottanut tulosta ja meillä on alettu tuplailla. Mitenkään aktiivisesti en enää viime aikoina ole yrrittänyt kääntää miehen päätä, joten mies pääsi täysin yllättämään. Itse asiassa päätin syksyllä, että en puhu enää lainkaan vauvoista enkä kysy, milloin yritys alkaa. Puhuinkin ainoastaan muiden lapsista enkä suunnitellut mitään omiin lapsiin liittyvää. Ainakin omaan mieheeni siis tepsi se, että annoin hänen rauhassa miettiä asiaa enkä koko ajan painostanut.
Vaikka meillä ollaankin nyt pikkuhiljaa siirtymässä tuplailuun, olen jotenkin varovainen asiasta puhuessani. En halua, että mies taas pelästyy ja siksi muuttaa mieltään. Mennään siis hiljaa eteenpäin. Siksi ajattelin, että voisin jatkossakin kirjoitella tänne, koska olen kuitenkin ollut niin kauan puolukka.
Miitsu: olipas hauska kommentti mieheltäsi :-)
Hannele: Sä taidat vaan olla liian nopea neulomaan kun huomaamattasi neulot 3 hihaa ;-) Mullekin käy välillä jotain ihan päätöntä kun keskityn liikaa johonkin muuhun samallakun neulon, mutta ei ihan noin oo käynyt. Haen kohta postista ne NOvitalta tilatut langat (pitäis kai äänestää samalla mutta ketä???), saas nähdä mitä sieltä tulee.
Oma (ja miehen) napa: Eilinen ilta meni siis suurimmaksi osaksi aivan pipariksi... vaikka kyllähän me jotain ihan tärkeetäkin juteltiin. Mies lähti vielä myöhään harrastuksiinsa ja mä lähdin taas varakotiin.Tuli kuitenkin sellainen olo et pitäis vielä nähdä niin laitoin viestin et jos vielä sais tulla käymään. Arvashan se että se oli " ihan sama" . Mut menin sit kuitenkin. Taas alkuun tuli sellainen fiilis et sille tosiaan on ihan sama oonko mä olemassa vai en.... joten tapani mukaan hermostuin. Sit se rupes sanomaan että sille oli kuitenkin aikaisemmin illalla tullut sellainen olo että tästä vielä jotain tulis, ja oli vähän toivonut että olisin ollut kotona kun se tulee. Mut nyt kun mä taas suutuin sille niin ei toivoakaan (se onnistuu jotenkin käsittämättömästi tarkastelemaan vain mun käytöstä miettimättä yhtään millainen se itse on mua kohtaan sillä hetkellä. Ei ymmärrä että enhän mä voi olla kuin enkeli jos se itse loukkaa mua ja kiukuttelee... kummallista, onko muiden miehissä vastaavaa havaittavissa?) Ei siitä oikeesti ota selvää... no, saatiin sit vielä juteltua jotain, se rupes menemään nukkumaan. Mä sit odotin et se on peiton alla ja aloin tehdä lähtöä, niin se kysyi et vieläkö mä meinaan lähteä. Et sille on ihan sama (jälleen) vaikka jäisin yöksi. No mä sit jäin... ja oli kieltämättä tosi ihanaa nukkua yhdessä (ja tosi pitkästä aikaa vähän muutakin kuin nukkumista :-). Näköjään mun pitää alkaa tulkita näitä " ihan sama" -lausuntoja niin, etä oikeesti se haluaisi mutta jostain syystä ei saa sitä sanottua. Onhan tässä nyt vielä paljon selvitettävää, mutta ehkä taas vähän positiivisemmalla mielellä...
Galluppiin samalla: Mä tykkäisin kävellä käsi kädessä ja pussailla vähän julkisestikin, mies vähemmän. Kyllä mä pusun saan jos jossain lähdetään eri suuntiin, mut muuten se ei tykkää jos muut näkee. Kotona sit kyllä halitaan oikestaan enempi vähempi koko ajan (siis silloin kun asuttiin yhdessä). Ja me ollaan koko suhteen ajan nukuttu klimpissä, ei meillä ole kuin yks peitto (on muuten kumma kuinka nopeasti tottuu nukkumaan yksin ja kuinka vaiketa sen jälken on nukkua toisen kyljessä kiinni vaikka se ihanaa onkin!). Vain silloin kun ollaan riidelty eikä olla saatu sovittua ennen nukkumaanmenoa, mä oon joskus hakenut oman peiton, joka sitten onkin meillä sohvalla nukkumista vastaava katastrofi ;-)
Jos jaksaisi lähteä postin ja äänestämään...
[color=green]Ilonalle: Mulla on Nalle Puh rakentaa talon, alkuperäset tarinat alkuperäsillä piirroksilla, ei siis mitään Disneyhömppää =) Muuttuuhan ne miksitahansa ku on tarpeeks väsyny ;D
Goldis: Olipas sulla hurja uni!
Tiitikkä: Onnittelut tuplailun alottamisesta!!!!! Niinhän tuo on monella muullakin tainnut olla että kun ei vauvoista olla puhuttu on asiat menny eteenpäin. Se painostushan onkin pahinta =)
Laura: Kiva että edes vähän pääsitte eteenpäin, tai ainakin oot positiivisemmalla mielellä =) Tsemppiä edelleen!
Mulle tuli tänään postista Vauvan huipputarjous 39,90 vuoden lehet+kantoliina+yllärilahja+kilpailuun osallistumiset... En varmaan voi olla käyttämättä tilaisuutta. Netistä pitäs päästä osallistumaan mutta en vielä täältä sivuilta löytäny.. Vai onko se tuo tavallinen tilausjuttu(mutta kun siinä on eri hinta) Äh pitää tutkia tarkemmin... =)
-thunda-
Ehkä sen Modan vois vitosella ostaakin joten täytyy kattoa cittarista. Itse katoin sitä Euromarketista.
Verenluovutuksen jätän siis suosiolla väliin. En taia kuluttaa testejä vielä kovin aikaisessa vaiheessa, ainakin tällä hetkellä kuvittelen oottelevani kaikessa rauhassa ja nauttivani siitä tietämättömyydestä ja toivosta joka vielä siinä vaiheessa on (tuntuu että testin jälkeen on toivo kateissa)! Ois nyt etes täti myöhässä niin sais etes hetken luulla olevansa raskana!!!
Mukava kuulla sinusta Tiitikkä! Ja kiva että monen vuoden jälkeen sullakin on tuplaus ajankohtaista! Käy ehdottomasti kertomasa kuulumisia, taitaa alkuperäiset puolukat olla " tehtävänsä suorittaneet" !
Ja mukava kuulla että Laurallakin parempi päivä tänään! Kyllä taitaa asiat loksahtaa ihan kohdalleen. Jos miehelle " ihan sama" on jotain " kyllä, mutten kehtaa sitä myöntää" niin ehkä ei voi sitten enempää oottaakkaan ja ehkä sun pitää alkaa aattelemaan kun se sanoo ihan sama että nyt se sanoi kyllä! ;o)
Joo se jääkarhumyssy oli aivan liian pieni, kokeilin siskonpojalle. Mutta ei hätiä, siitä kun tuli liian leveä ja laitoin takaa kaksinkerron niin nyt itän saaha avattua sen uudestaan ja sitten laitan vähempi kaksin kerron joten kyllä siitä hyvää tulee! *toivoo itsekin sormet ristissä, jos nyt vaikka joku ylempi voima puuttuis tähän mun neulomiseen kun itse näytän saavan vain hyvin epämääriä kutomuksia aikaseksi*
[color=blueviolet]Nyrkkineuvolasta selvitty! Ei se ihan niin kamalaa ollutkaan, kun etukäteen mietin. Lääkäri tosiaan nyrkillä kyllä kokeili tuon toosan, mutta ei se sinne ihan sisään koko kättä onneksi tunkenu ;) Oisin saattanu vaikka potkasta jos sen ois menny tekeen. Mahtuu kuulemma Tuutti hyvin alakautta syntymään :) Muutenkin oli kaikki ok. Vähän pissassa jotain, en muista mitä, mutta ei kuulemma hälyyttävää. Kehotti jo sormuksen ottaan pois, ettei vaan turpoo sormet loppua kohti niin, et pitää sormus leikata pois. Seuraava aika taas 2 viikon päästä.
[color=indigo]Mä kävin vaklimassa kirjastossa sen uuden Modan ja samalla käsityölehdenki. Ihania oli Modan vauvajutut, mutta hitto miten hankalia! Ei siis tullu lehtee sitten ostettua, ku ei mulla tulis mitään niin vaikeista ohjeista. Onnea vaan niille, jotka osaa tollasia väsätä. *kade*
[color=blueviolet]Ulkona on kyllä aivan ihana ilma, vaikka vähän harmaata onkin. Lauhaa kuitenkin. Mukava oli kävellä tuolla ja kävin kaupassakin ostamassa vihanneksia ja hedelmiä. Ruokaa pitäs alkaa laittaan ja aattelin taas tehdä ite leipää. On se kuitenkin niiiiiiin paljon parempaa kuin kaupasta ostettu.
[color=indigo]L A U R A: Voi sua reppanaa, kun asiat tuntuu menevän nuin. Mä en nyt kirjotuksestas hokassu, että oottako nyt taas yhdessä vai ette? (anteeksi utelu) Toi on kyllä ihan hyvä merkki, jos se ukkosi halus sun viekkuun yöksi ;) Tai siis " ihan sama" sanoi, mutta vaikuttas et halus. Toivottavasti saat ajatuksesi selvitettyä ja päätöksiä tehtyä. Mitään kiirettä toki ei ole!
[color=blueviolet]Alanpas suunnitteleen tuota ruokapuolta ja jos tekis sen leipätaikinan kohoamaan. Mukavaa päivää Puolukat! JJ + TuuttiRaksu♥
[b]Kamalana onnea Tiitikälle tuplauksen aloittamisesta! ihania uutisia! Toivontaan pikatärppiä teillekin :) *hali*
Ei mikään ihme josset hokassut.. en en mä itsekään oikeen oo siitä selvillä ;-) Täytyy nyt sitten kai kokeilla sitä mitä Hansu ehdotti... otan kaikki ne ihan sama-jutut silleen et se sanoiskin kyllä. Kun sillä nyt näyttää olevan vaikeeta myöntää että se kuitenkin musta jotain haluaa. Vaikka välillä kyllä ihan sanookin niin mut sit taas kaikki on ihan sama. Huh.
Tiitikälle onnea tuplauksen aloittamiseen! Kyllä se hiljaisuus vaan taitaa toimia paljon paremmin kun painostus... Mies sanoo että se mun syksyinen painostus on yksi syy siihen että sitä niin ahdistaa. Kai se on uskottava. Mutta en mä kyllä oo pariin kuukauteen puhunut vauvoista mitään. Mutta nyt kuulemma jo ahdistaa sekin että tietää mitä mä ajattelen. Höh, minkä mä sille voin että haluan lapsia? Vaikka tosin nyt me ollaan ihan samaa mieltä siitä että nyt just niitä ei kyllä aleta tekemään. Ja jos tässä nyt vielä yhdessä ollaan niin pidän kyllä oikeesti huolen siitä ettei vahinkoja tapahdu (tähän asti kun niitä on lähinnä toivonut ;-) Mies ei ikimaailmassa uskoisi sitä vahingoksi...
Tuijottelenpa taas tehokkaasti omaa napaa... mut näköjään nyt ei päähän paljon muuta mahdu. Yrittäkää kestää!
HURJASTI ONNEA TIITIKÄLLE! *Huutaa ihan hiljaa niin ei miehesi pelästy. :) Juuri tuollaiset uutiset antaa toivoa. Ymmärrän hyvin, että noin pitkän puolukoinnin jälkeen on varmaan vähän outo ja epävarma olo. Kirjottele toki tähän pinoon! Mua ainakin kiinnostaa miten sulla menee jatkossakin!
Omasta navasta ei mitään kovin erikoista. Triplaajahan tässä ollaan marraskuulle ellei ihmeitä tapahdu (ja sitäkään en kauheesti halua tuuletella etukäteen). Meilläkin päin tosin mieltä lämmittäviä juttuja kuultu: Mies suunnittelee kummeja lapselle! hehhehhe Vähän siinä mietin, että kyllä nyt hypitään asioiden edelle.... :D (Tarvis varmaan eka saadakin se lapsi!)
JENSKU, hui kauhistus! Eikö sua ala jo jännittään se synnytys?! Mua varmaan jännittäs tuo alatiesynnytys ihan hurjana...
LAURA, harmi että mies kokee sun vauvakuumeen ahistaneen... Mua potuttaa ihan hulluna tuo, niinku itelläkin alkuun miestä ahisti ihan hulluna mun vauvakuume (onneksi ei enää kun se on jo tottunut jo ajatukseen)! Siis se on varmasti biologista ja jos naisille ei jossain vaiheessa sitä tulis niin ehkä ihminen kuolis sukupuuttoon, miehet kun tuntuu innostuvan aiheesta vasta kun on liian myöhästä... Ja ne kokee että se on jotenkin niitä vastaan vaikka se on vaan molemmille hyväksi! Miks ihmeesä ne on semmosia änkyröitä...?!? Miksi ihmeessä ne naisia siitä syyttää, varsinkaan kun tunteitaan harvoin voi hallita... Höh. Oma ukkonikin on varmasti pahimmasta päästä tuossa asiassa...
*painuu johonkin tyynnyttelemään itseään ennen kuin kiehahtaa*
[color=chocolate]Noniin, ruoka tulollaan ja leipätaikina kohoamassa. Nuo on pirun työläitä nuo ruisleivät... pitää kohotella monta kertaa ja millon ruiskutella vettä ja millon kelmua päälle jne.
H A N S U: Heh, kyllähän se alatiesynnytys jänskättää. Mutta ei mua pelota, enkä meinaa mitään sectiota alkaa vaatimaan ;) Enemmän mä pelkään et jos Tuutille sattuis jotain... ite mä kyllä yhen synnytyksen kestän, vaikka päällä seisoen jos vaan Tuutti pääsee tuolta ehjänä pois :) Sitä alkaa asennoituun niin erilailla synnytykseen, kun on joku toinen jonka puolesta olla huolissaan. Kyllä sä sitten huomaat ;)
Eipä se mitään uutta ole, et miehet kokis vauvakuumeen ahistuksen aiheena. Meillä täällä oli ihan sama meno, kuin muutamalla siellä. Mies jotenkin otti niin raskaasti aikonaan sen, et mä halusin vauvoja ja hän halus oottaa. Ja tavallaan oli koko ajan puolustuskannalla ja sillä meninigillä, et " ei mua saa kiusia tuolla vauva-asialla" . Pyh paskat. Mä veikkaan, et miehet ei vaan yksinkertasesti tajua, et me naiset ei tosiaankaan niitä vauvoja haluta ihan kenen kanssa tahansa ja et ei niitä muksuja tänne miesten kiusaksi olla haluamassa! Miehet vaan jossain vaiheessa (tai useemmassakin!!!) ovat niin tolloja, että aattelevat vain itteään! Huh, tulipas omat käännytysajat elävänä mieleen :D Sori pauhaus...
JJ 36+PikkuT♥
[b] TIITIKÄLLE RUTKASTI ONNEA TUPLAILUUN!![/b]
Toivottavasti pääset heti kohta piinailemaan ja toivottavasti plussaat pian! Plussasäteitä~~~~~~
[b]Miitsu ja Lumiina:[/b] Kiitos!
Hoitoon saaminen on vaikeaa/mahdotonta, valitettavasti. Aikaisemmin onnistui työterveyslääkärin kautta, nyt äiti on eläkkeellä. :( Meillä on nyt suunnitelmana löytää pikkuveljelle kesätöitä/harjottelupaikka siskon kodin läheltä. Eli tarkoituksena on turvata veljen tulevaisuus.
[b]JJ:[/b] Hyvä, että selvisit siitä " nyrkkineuvolasta"
JA kiitos tuosta häälinkistä. :)
Miitsu: hyvä että sydän pompotteli hienosti ja sait kerrottua pomollekin.
[b]Modasta[/b] Jos on Prisma kauppa lähellä kannattaa käydä kurkistamassa sinne. Ainakin meillä lähi Prismassa oli tarjolla lehtiä puoleen hintaan/tarjouksella ja Modakin oli tarjolla.
[b]Hannele:[/b]Kyllä me ollaan kaikki viikonloput ja lomat/kesät yhdessä oltu seurustelun alkuajoista lähtien. Kait se tuo ukon läheisen työkaverin yllättävä ero saa asiat lähelle ja ne sitten mietityttää kun itsellä olis tuo päin vastainen juttu mielessä..
Mä en muista mitä muuta piti kommentoida, valvoin taas liian myöhään, enkä saanut itseäni ylös sängystä. Jotenkin tuo äidin juttu sai mut nyt lamaantumaan. :/ Muutenkin olen ollut alamaissa ja mulle on jostain ilmestynyt kestopms koko ajan vaan vetuttais ja paljon.
Eilen kuvittelin että tämään ryhdyn tehokkasti tekemään koulujuttuaja. Tässä kuitenkin istun ja juuri mitään en saa aikaan :(
[b]JJ:[/b] Tuossa eilen mainitsemassani uudimmassa kauneimmat käsityöt lehdessä oli pari simppeliäkin ohjetta.
[b] Laura[/b] Eipä tuosta sinun ukosta oikeen taida ottaa selvää, kun hänen viestinsä ovat noin ristiriitaisia. :/
[b]Hannele:[/b] En oo tilannu vielä tuolta Sinellistä pähkäilen vielä noita kohovärejä. Tietty jos sulla ei oo paljoo (tai siis, eihän sillä määrällä ooo mitään väliä) tilattavaa niin tietty voitas harkita kimppatilausta ja ja pistää
käsittely ja postituskuluja jakoon...
Löysitkä tuolta paperimaailmasta http://www.paperimaailma.fi/ mitään mielenkiintoista? Laittelen tässä piakkoin sinne menemään tilauksen jokatapauksessa.
Riippuu mitä tarvikkeita olet etsimässä, Suomalaisessa kirjakaupassakin on aika monenväristä kartonkia tarjolla.
merineito
[color=tomato]Pian taas kouluun, no, ehkä täsät vielä innostuu kun pääsee kunnolla alkuun, nyt ei kiinnosta ollenkaan...
Merineito, jaksuja sulle, mielenterveysongelmat on aina rankkoja juttuja koko lähipiirille.. Toivottavasti saat äidin suostumaan hoitoon.
Ihanasti Miitsu mies kommentoinut:)! Siitä se innsotus alkaa pikkuhiljaa silläkin, oota vaan kuun sinne ultraan pääsette!
Lauralle myös voimia vaikeaan tilanteeseen, on ne miehet kummia kun eivät yhtään voi antaa periksi ellei ole aivan viimienen tilaisuus! Toivottavasti tilanne pian selviää, ei tuollaista pitkään jaksa:( *voimahali*
-Lumiina kp26