2007 Yritykseen ryhtyvät ------- viikko 4
Huomenia kaikille :)
Aloitan tässä uuden pinon jotta ei kasva tuo edellinen turhan suureksi.
Kommentit (54)
joko niitä kuukautisia tai toivottavasti plussaa. Nyt siis kp30/28-35. Eilen tilasin netistä liuskatestejä. Olivat muuten älyttömän halpoja 3 testiä ja postimaksut yhteensä 11 e. Jos tulee tänään postissa niin ehkä testaan jos uskallan..
Toisaalta tuntuu että voisi olla plussa mutta vaikea sanoa onko vaan toiveajattelua vai mitä.
Oikein hyvää päivän jatkoa kaikille kanssasisarille :)
Tuntuu hullulta, ettei se Predictor vieläkään näyttäisi plussaa, vaikka Aconilla tosiaan tuli maanantaina ihan näkyvä viiva. En enää edes viitsisi käydä ostamassa testiä. Odottelen rauhassa tässä mitä tuleman pitää ja sitten menen lääkärille jossain vaiheessa. Eiköhän siellä sitten jotain näy, jos on näkyäkseen =)
Mutta kyllähän te mut silti tunnette, että en varmaan voi olla testaamatta vielä yhtä kertaa... Yritän olla kuitenkin taas hetken aikaa miettimättä koko asiaa.
Lillis
eihän nyt plussat voi yhtäkkiä negoiksi muuttua, jospa se testi oli viallinen. Toivottavasti on nyt tullut maanantai kappale testi sulle mukaan hyllyltä Lillis.
Mannalle kanssa toivon säteitä ettei nyt vaan täti tule kylään.
Ite tänään ensimmäistä kertaa kokeilin ovistestiä, negaa näytti joten ovis on vasta joskus tuloillaan. Kierrostahan mulla ei oo tuon harmainta aavistusta pikkasen on sekasin vielä raskauden jäljiltä.
Plussasäteitä kaikille tasapuolisesti ++++++++++++
Kiti kp 10/~30
Mulla on ollut omasta mielestä selviä oireita rinnat on todella kipeät ja nännien ympärys on kipeä ja aamulla kun kumarruin niin tuli pientä oksennusta suuhun.. yök..!!! Mutta se tässä nyt hämmästyttää että mun ovulaatiosta on 6 päivää voiko oireita nyt jo tulla? Vastatkaa joku jos jollain on tietoa!!
Minulla esikosta oli juurikin niin että rinnat tuli tosi aroiksi jo paljon ennen plussausta. Siitä oikeastaan arvasinkin positiivisen tuloksen. Toivottavasti sinulla näin :)
Menin sitten tekemään mammaksi-liuska testin äskettäin. Sen pitäisi olla tosi herkkä,mutta kovasti negalta näyttää. Aivan aavistuksen näkyy " viivan paikka" jos oikein silmät kierrossa tihrustaa. Menkkaoireita ei kyllä ole, mutta ne nyt voi alkaa vaikka ensi viikolla vasta.
Mälsää.
Hei,
piti näin lauantainakin tulla koneen ääreen, kun kiinnosti mitä Ja_Men testi on sanonut. Vielä ei näkynyt raporttia täällä kuitenkaan, höh.
Täällä on täti tukevasti kylässä, joten joko testit näytti väärin tai sitten oli varhainen keskenmeno. Toivottavasti ei kuitenkaan mene kierto ihan sekaisin, halutaan päästä yrittämään uudestaan mahdollisimman pian.
Iloista viikonloppua ja paljon plussia kaikille!
Manna
Testi siis tuli tehtyä ja selvä PLUSSA oli! Ekafiilikset oli, että JEE!!! Heti seiskan jälkeen teki mieli tulla koneelle raportoimaan, mutta mies, jonka tietysti herätin testiä seuraamaan, halusi köllötellä peiton alla ja fiilistellä plussaa, niin en oikein kehdannut.
Aamupäivän aikana alkoi kuitenkin tuntua, että mitähän tästä tulee, kuinka oikein selvitään ja jaksetaan. Siis tottakai selvitään ja jaksetaan, eihän odotus yhden pienen lapsen kanssa ja sitten kahden hoitaminen mikään maailman ihmeellisin asia ole, mutta nyt tuntuu, että poskiontelontulehduson uusimassa, esikoinen on taas kipeä, ollaan kohta lähdössä lääkäriin, ja väsyttää. Entä sitten kuin pahoinvointi alkaa.
No, mielialat siis vaihtelee. Se on kaiketi ihan normaalia. (Parjattu) anoppi onneksi riensi apuun. Apu oli enemmän kuin tervetullutta. Kerrottiin siinä myös heille samantien. No nyt mies huhuilee. Pitäisi lähteä. Palataan ja tsemppiä kaikille! Niin ja la on varmaan 29.9. nurkilla.
-Ja_me
huimat viikot 5+1
Eli viis kaikista oireista. Vaikka oli kuinka rinnat kipeet ja kylmä, vihlontaa sun muuta niin tästä eteenpäin en piittaa niistä enää mitään koska ei ne näytä mitään tarkottavan. Kaks viivaa raskaustestissä on ainut mihin enää luotan.
Ja_me: super isot onnittelu halaukset plussasta!!!!!
lilliputti ja kukas se toinen oli joka piinaili ellaelmeri( meniköhän ihan metsään)
Joko on testit tehty, toivottavasti hyvin uutisin.
Tosi harmi, että täti löysi perille. Musta taas raskaana olo tuntuu ihan epätodelliselta kun ei ole " muuta" todistusaineistoa kuin myöhässä olevat/pois jääneet menkat ja viiva jossain tikussa.
Rinnoissa ei tunnut mitään, ei eritysesti väsytä (tai väsyttää, mutta se johtuu perheen tautitilanteesta ja vajaista yöunista, ei siis väsytä sillä lailla, että tekisi mieli nukkua kellon ympäri), ei ole pahoinvointia. Oireita olivat edellisessa (toistaiseksi ainoassa) raskaudessa ja niitä vasten tietysti peilaan.
Esikoisella todettiin korvatulehdus. Onneksi lähdettiin lääkäriin. Ei mitenkään erityisesti kipua valitellut, kuumekin oli laskenut, eikä ole ennen ollut korvissa mitään, niin ei osattu edes ajatella. Lähinnä lähdettiin hirveän yskän takia. No, nyt on onneksi antibiottikuuri, joka kyllä pisti hetin mahan pienellä sekaisin, mutta eiköhän siitä selvitä.
Huomenna sitten soittelen neuvolaan ja varmasti varailen aikaa alkuraskauden ultraan. Niin, ja la-laskureilla kävin leikkimässä, ja korjaan la-arviota päivällä -> 30.9. Fiilikset on kyllä lokakuun puolelle.
-Ja_me
Mitä mieltä ootte tästä..Mun ovulaatiosta on nyt 8 päivää ja aamulla rakastellessa sattui mahaan tuntui kuin olisi ollut painetta mahassa joten kyselen voiko olla mahdollista että olen raskaana? Ja voiko raskaustesti näyttää jo nyt plussaa tai vaikka edes haamua? KIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA!!!
Aivan upea talvinen päivä Tampereella. Käytiin koko perheen voimin pulkkailemassa. Siinä sai kyllä kiskoa poikaa ihan hiki päässä mäkeä ylös. Ihanaa.
Juu, elikkä testasin eilen aamulla aamupissassta ja ihan hentosen hieno viiva tuli. Minulla siis edelleen ne mammaksin herkät liuskat.. Vielä on yksi jäljellä ja ajattelin huomenna aamulla käyttää sen. Varovaisen toiveikas olen. Olen kyllä täältä palstalta lukenut että nämä herkät testit voi näyttää plussaa ja kuitenkin myöhemmin alkaa menkat esim muutaman päivän myöhässä (varhainen keskenmeno?)
Oireita on joko todellisia tai kuviteltuja ;) Kylmä,jatkuva pissahätä ja alavatsaa juilasee välillä jos vaikka nousee nopeasti tms. Eilen kun otin tuon kaksivuotiaan syliin niin meinas jalat lähteä alta kun tuntu painetta vatsassa,jaloissa ja huippas. En tiedä..
Palaan huomenna asiaan ja kerron mitä testi näytti. Ei muuta kun peukut pystyyn!!!!!
Tilanne on tismalleen sama kun lauantai aamuna. Eli haalea viiva. Päätin että otan sen siis plussana ellei toisin käy ;)
Jotta kaikki olisi sata varmaa teen varmistus testin viikon sisällä,mutta nyt annan asian olla muutaman päivän.
Oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!
Näin monta plussannutta heti ekasta kierrosta!
Toivotaan että sama tuuli jatkuu ja plussanneilla ei tulisi mutkia matkaan!
Sanni: Jollain herkällä testillä voi kuulemma nähdä jo 10 pv ovulaatiosta (Acon 10)... minulla ei ole kuitenkaan näyttänyt sen aiemmin (joskus kun aconeita tilasin ja testasin). Eikös se niin mene että viikon päästä ovulaatiosta saattaa tuntea kiinnittymiskipua ja vähän saattaa tulla pientä vuotoakin? Minulla on nyt kans 8 pv ovulaatiosta (eli samassa jamassa)... mutta en ole tuntenut mitään kummallista. Aikaisemmissa plussissa on joskus tullut sitä pientä kiinnittymisvuotoa (limasta jossa on veriviiruja), mutta en muista että olisin tuntenut mitään.
Omanapa: Yöks hiiva iski! Kun en sitten muistanut käyttää maitohappobakteereja antibioottikuurin aikana (mullakin oli poskiontelon ja otsaontelon tulehdukset). Anopin kanssa väännettiin taas vähän kättä siitä millloin takaisin töihin. Yritin vähän selventää, että ei sitä hoitovapaalla niin paljon rahaa saa että tosta noin vain voisi huoletta jäädä. Ainakin kakkosauto pitäs myydä... no jos niin hyyvä tuuri kävis, että tärppäis niin se selvittäis koko asian eikä tarttis vähään aikaan murhehtia.
Mymmeli kp 21/28 ja poitsu 7kk
vika lause meni vähän hassusti kun poitsu oli sylissä... Ei enää lastenohjelmat olleet vihdyttäviä.