mies haluaa vain suihinoton
Lapsemme syntymän jälkeen mies haluaa usein vain että minä hoidan hänet suullani. Käyhän se joskus ja silloin kun saan suullisen hoidon itsekin tai esileikkinä mutta vaivaa se kun välillä pyytää minua ottamaan suihin ja kun sanon et haluun jotain itekin ni mies sanoo et ei sitten. Eli miksei hän ole valmis juuri koskaan tyydyttämään minua tai edes yrittämään? Lapsen syntymästäkin on jo useampi vuosi. Olen kertonut että tuntuu kuin olisin joku huora kun hoitelen hänet ja jään itse ilman. Rakastajako pitäisi ottaa! No vieläkin meillä on seksiä pari kertaa kuussa mutta kyllä on homma latistunut. Enkä enää suostu ottamaan suihin jos en itse saa jotain myös koska sitten en itse saisi mitään. Tämä yhdynnän pihtailu on saanut minut inhoamaan suuseksiä ja tuntuu ettei mies rakasta minua enää, liekö koskaan rakastanut. Mikähän sillä nyt on, mitä teen, vinkkejä!
Kommentit (21)
meillä sama vika nykyään. en ole saanut itse suuhoitoa millon lie...viimekskikin seksi kaaatui siihen että otin ekaks suihin ja sit olin siinä päällä aikani ja vinkkasin että nyt mun vuoro nauttia niin ukko makas ku lahna...lopetinpa siihen ja ukko yritti vielä pukata mua nuoleen sen munaa mutta lopetinpa siihen minäkin, sen jälkeen ei ollakkaan ku nukuttu vierekkäin...vittu mikä ukko...ei ihme että haluttaa vierasta munaa
tuollaisen kohtelun jälkeen onkin jo oikeus hakea vierasta miestä. ON teidän ukoilla oman naisen arvostus aika nollassa.
mies
Minusta suuseksin antaminen, nimen omaan naiselle, on maailman ihanin asia. Miestenne asennetta en voi kuin ihmetellä.
Jos voisin työ, lapsi yms. kiireiltäni, niin herättäisin oman vaimoni vaikka joka aamu suuseksillä. Vasta sen jälkeen voisin edes kuvitella pyytäväni sitä itse?
Ehkä olen hieman vanhempaa sukupolvea, mutta perus käytöstapoihin kyllä kuuluu antaa naiselle nautinto ensin, ja vasta sen jälkeen ehdotella omien toiveiden täyttämistä.
MIES40
Onkohan ap:lla mun exä...??!
Ihan kiva ja komea mies, erittäin seksuaalinen suhteen alussa, mutta muutaman vuoden jälkeen halusi vain suuseksiä. Aluksi menin halpaan kun hän sanoi, että otatko kulta ensin suihin, niin rakastellaan sen jälkeen. Joopajoo. Otettuani suihin hän alkoi valitella väsymystä ja " ensi kerralla sitten jooko, nyt väsyttää!" . Muutaman kerran jälkeen alkoi tuntua vähän oudolta tämä, ja kun sama jatkui aina vaan, aloin menettää kiinnostukseni seksiin kokonaan. Miehellä oli vielä ärsyttävä tapa yrittää pitkittää tulemistaan, joten imeä sai leukansa kipeäksi.
En tiedä mistä tämä alkoi, mutta suhteemme loppuun asti sitä jatkui. Kun ei mua -ymmärrettävästi!- enää kiinnostanut koko seksi, niin sain kuulla, että olen kylmä, frigidi ja että jos ei avoliitossa saa seksiä niin miehellä on oikeus hakea seksiä muualta! Valitettavasti olin niin nuori silloin... tänä päivänä en katselis tuollaista ollenkaan!
Ap: onkohan miehesi pitkä ja vahva, sinisilmäinen tisseistä kiinnostunut mies, joka ei osaa suudella? ... Jos kyseessä on exäni, teillä on poika.
Myöhemmin ei ole ollut ongelmia... ja tajusin, että meidän seksimme oli tosi aneemista. Mutta kun ei vielä silloin paremmasta tiennyt!
asia puheeksi seuraavan kerran, kun vaatii sinulta suikkareita. pyydät häntä tekemään sen ekana ja oikein perusteellisesti. jos ei ole kunnon hoito, käännät vain kylkeä ja rupeat nukkumaan....
Kun kuulemma ei jaksa rakastella ja käteen vetämällä tulee nopeammin!
Joo, tietysti tulee nopeammin, mutta millaista rakastelua on se, että mies vetää käteen minun vieressäni ja haluaa ruikkia spermat päälleni? Minä en siitä mitään saa, eikä toisen haluttomuus rakastella kanssani lisää omia halujani runkata siinä samalla (mies aina sanoo, että runkkaa vaan sinäkin).
:( Tulee kyllä siinäkin touhussa halpa olo. Mies ajattelee vain omaa tulemistaan.
Tekee sen n. 1krtaa/kk. Tulee itse yhdynnässä aina NIIIN nopeasti, etten koskaan kerkeä sillai saada, niin siksi yleensä nuolee ensin. Mutta jos minä otan suihin (kuten tein esim. 2 vkoa sitten saunassa) ihan omaehtoisesti ja kun halusin antaa hänelle hyvää, niin ei sitten sen jälkeen kyllä vaivautunut tekemään mulle mitään. Sanoi vaan, että tosta ei sulle paljon iloa ollut...ja meni suihkuun. Luulin, että sitten sängyssä hoitelisi, mutta turha toivohan se taas vaan oli.
Näin on ja on ollut jo jokusen vuoden. Eikä kai muutukaan, koska selvästi nuolee ja nai vaan " velvollisuudentunnosta" - kiva, jos saa muuten ja sitten voi unohtaa mut!
Joku kyselikin onko mieheni ehkä hänen exänsä. Lapsesta päätellen ei, muuten kuvaus sopii! Siis onko nyt näin että pitkät vahvat miehet ovat vähemmän huomioivia sängyssä? Omaa historiaani ajatellen pitää paikkansa! Oma lukunsa lienee se miksi valikoin juuri ne joilla on vain vähän käytöstapoja muuallakin kuin sängyssä. Nyt tämä tyttö katsoo syvälle peiliin.
Että selvästikin ihmiset ovat tosi halukkaita ja haluavat nauttia ja antaa nautintoa sängyssä. Miksi kuitenkin on niin paljon ongelmia sillä saralla? Mulla ei ole miestä, kun olen eronnut ja tapasin tossa joku aika sitten miehen, joka oli selkeesti tosi kokenut, en mä itsekkään ole mikään eilisen teeren tyttö, mutta mies kyllästyi näköjään parin kerran jälkeen kun en heti ollut täysillä mukana hänen akrobattisessa seksissään. Kysymys ei ole siitä ettenkö osaisi nauttia, olen saanut elämäni aikana mahtavaa seksiä, mutta mies vaan oli niin järisyttävän komea ja seksikäs, että menin ihan puihin sen seurassa. Ajattelin että " seuraavalla" kerralla ei enää jännitä, no ei tullut enää seuraavaa kertaa.
Kyllä sanoisin että mies joka kohtelee naistaan tuolla tavalla ei ole enää henkisesti suhteessa mukana ollenkaan. Sillä on joko toinen tai sitä ei muuten kiinnosta enää muu kuin korkeintaan suihinotto. Voi tietysti olla sellaisiakin tunnevammaisia narsisteja jotka eivät edes osaa ajatella muita kuin omaa nautitoaan mutta nämä viittaavat kyllä ensinmainittuun.
mies
eikä itseä kiinnosta vastavuoroisesti tehdä mitään.
Jos en olisi mukana suhteessa enää henkisellä tasolla, en ottaisi vastaan edes runkkausta, koska se(kin) olisi astumista henkilökohtaiselle, intiimille reviirille.
se on eri asia. mies ottaa suihinoton vastaan vaikka kadulla vastaan tulevalta vieraalta naiselta kunhan se vain on edes jotenkin normaalin näköinen.
mutta onneksi suurin osa miehistä on miehiä eikä jotain eläimen tasolle taantuneita räkänokkia.
Nuoli kyllä minuakin innokkaasti ja saattoi joskus innostua hetkeksi naimaan, mutta laueta halusi aina suuhun. Sitten alkoi pikkuhilja taas pimpsakin kiinnostamaan ja nykyisin ehkä joka kolmas kerta on ihan perinteinen rakastelu.
Sä sentään sait myös jotain, vaikka mies haluskin mieluummin laueta suuhus. Tässä ketjussa on sellasia, joitten mies ei antanut naiselle mitään, ei suuta eikä munaa, ja olis halunnut vaan suuhoitoa itselle.
Vierailija:
se on eri asia. mies ottaa suihinoton vastaan vaikka kadulla vastaan tulevalta vieraalta naiselta kunhan se vain on edes jotenkin normaalin näköinen.
Otan suihin vain, jos mies on ollut erityisen taitava minua kohtaan.
Eihän ne koiratkaan temppuja tee, jos niille antaa makupalan ensiks ja sitten sanoo, että nyt kieri..
Toinen syy voi olla ihan naisessakin. Oletko rupsahtanut ja onko pimppalihakset kunnossa? Itselläni on pimppa kyllä löystynyt, enkä ole jaksanut reenata, ja sen huomaa miehestä, että se ei ole fyysisesti enää ihan entisen tuntuista.
Eli Geisha-pallot ja Pilates-video kehiin ja ei enää yhtään suihinottoa ennenkuin mies on palannut hyville tavoille!
Piti kirjoittaa Mies, ei mies.
Vierailija:
Puhu itsestäsi vain, älä kaikista miehistä. t. mies.
Itselläni oli joskus seksisuhde, joka melko nopeasti meni siihen, että mies halusi vain, että häneltä otetaan suihin. Luulen, että hän yksinkertaisesti oli melko laiska, ei kiinnostunut vastavuoroisesta seksistä, mutta halusi pussit tyhjiksi aika ajoin.
Tuon miehen jälkeen meni vuosia, ennenkuin halusin ottaa suihin.
Kuulin myös (sattumalta), että seuraavan seksikumppanin kanssa olisi ollut sama juttu.