Miten usein teette raskaustestejä
Jos käytössä ehkäisy missä ei ole menkkoja esimerkiksi minipillerit.
Kuumottaa tuo ketju missä keskustellaan ettei tunne olevansa raskaana 😬
Kommentit (21)
4 vuotta sitten tein viimeksi. Sitä aikaisemmasta onkin jo 10 vuotta.
Ja ei ole ollut ehkäisyä käytössä silloin kuin olen raskaaksi tullut ja raskaudun helposti.
7 yhdyntään 18 vuoden aikana ilman ehkäisyä ja 7 kertaa olen raskautunut.
En koskaan. Ollut nyt useamman minipillerit ja kyllä mulla menkat tulee. Toki ovat niukentuneet koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Ollut nyt useamman minipillerit ja kyllä mulla menkat tulee. Toki ovat niukentuneet koko ajan.
Mulla ollut minipillerit jo kuusi vuotta. Aloituksen jälkeen puoli vuotta oli menkat, sitten loppuivat kokonaan. Kerran oli tunne että olisin raskaana niin tein testin. Oli negatiivinen, mutta ei haittaisi jos lapsi tulisi ehkäisyn läpi. Kertoisi siitä että niin on tarkoitettu.
En koskaan. Oli pillerit 25 vuotta, ei tullut tenavaa.
Kannattaa tehdä testi joka ainoa päivä.
Itse tosin olen heti tiennyt kun olen ollut raskaana, mutta eihän kaikilla ole yhtä voimakkaita tuntemuksia saati tissikipua tms.
Kyllä sen raskauden yleensä tuntee. Itse tunsin jopa munasolun kiinnittymisen. Eli ei ole turhia raskaustestejä tarvinnut tehdä. Viimeksi kun tein testin, olin raskaana. Siitä on jo muutama vuosi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut minipillerit jo kuusi vuotta. Aloituksen jälkeen puoli vuotta oli menkat, sitten loppuivat kokonaan. Kerran oli tunne että olisin raskaana niin tein testin. Oli negatiivinen, mutta ei haittaisi jos lapsi tulisi ehkäisyn läpi. Kertoisi siitä että niin on tarkoitettu.
No mä mietin, että voikohan multa vielä loppua menkat minipillereiden takia. Pillerit olleet mulla vajaa puoli vuotta ja tosiaan menkat niukentuneet ja viimeksi oli melkoisen niukat.
En ole koskaan tehnyt raskaustestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä mietin, että voikohan multa vielä loppua menkat minipillereiden takia. Pillerit olleet mulla vajaa puoli vuotta ja tosiaan menkat niukentuneet ja viimeksi oli melkoisen niukat.
Tämä on tosi yksilöllistä. Joillakin loppuu kokonaan vuosiksi ja sitten vuotaa putkeen monta kuukautta. Joillakin on vähän väliä menkat ja joillakin kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä, kun ei saa seksiäkään ikinä. Eipä ole tarvetta ehkäisyllekään :)
N42
Sama juttu :)
Toinen N42
Kun kuukautiset on myöhässä. Apteekin testit näyttää tuloksen jo heti ensimmäisenä päivänä.. ei näytä. Minun kuukautiskierto on niin että tulen raskaaksi noin viikkoa ennen kuukautisia. Siksi meillä on kaksi yllätyslasta, kun testit näytti negaa.
Pari kertaa eläissäni tehnyt testin.
53v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Sama juttu :)
Toinen N42
Täällä myös.
M56
En ole tähän ikään mennessä tehnyt ainoatakaan.
t. ehkäisyn osannut ja steriloitu vela.
Joka kerta kun käyn yleisissä saunoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuukautiset on myöhässä. Apteekin testit näyttää tuloksen jo heti ensimmäisenä päivänä.. ei näytä. Minun kuukautiskierto on niin että tulen raskaaksi noin viikkoa ennen kuukautisia. Siksi meillä on kaksi yllätyslasta, kun testit näytti negaa.
Tässä kysyttiin niiltä jotka käyttää ehkäisyä missä ei ole kuukautisia
N42