Siis miten ihmiset ei tajua, että Coop tuotteet on ihan samoja kuin Rainbow, pakkaus vaihtui?
Kommentit (113)
Mä olen ostanut Coopilta vain makaronia ja tomaattisosetta, molemmat ihan hyviä olleet. Pirkka -tonnikala öljyssä on parasta halpaa tonnikalaa, vain sitä käyn joskus ostamasa K-kaupassa.
Rainbowta en ole juurikaan ostanut, ennemmin vähemmän jotain laadukkaampaa.
Sateenkaariväen takiako tämä Rainbow nimi piti vaihtaa.
Sehän sopi niin hyvin, kertoi hieman alemmasta laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Samaa tavaraa eri pakkauksessa.
Silti sata kertaa halvempaa, kuin k-ketjun samat pakkaukset..
K menu nakit, 0.89€ paketti. Löytyykö halvemmalla
Löytyykö huonompia?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Coop-tuotteet on olleet sellaisia, että jatkossa jäävät hyllyyn.
Pahin pettymys oli niiden olut, joten halpaa kaljaa ei enää saa lähikaupasta.
Ehkä makaroni on ainoa, mitä eivät ole saaneet pilattua, vaikka varmaan ovat yrittäneet.
Itse saan jotenkuten sen kuparibissen alas, mutta maistapa Coopin lonkeroa. Mä vannon, että mitään niin karmeaa et ole maistanut ikinä. En edes ymmärrä, että miten kyseisen tuotteen sallitaan käyttävän nimitystä "long drink".
Coop on täysin eri kuin rainbow. Monet tuotteet ovat erilaisia, ei ole luomutuotteita, monet ns. "Samat" tuotteet, jotka ennen oli rainbow ja nyk. coop, ovat laadultaan heikompia, ainesosaluettelo muuttunut, mausteet erilaiset yms. Eli ei ole sama. Coop hankkii tuotteen merkkinsä alle halvemmalla kuin mitä rainbow teki.
Osin saattavat olla samoja, mutta ainakin mentolin makuinen ksylitolipastilli muuttui paitsi maultaan myös rakenteeltaan. Ja varmaan myös määärältään, kun coopin purkki on niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-kauppias taas trollailee ja toivoopi asiakas ryntäystä ketjulleen...vaan turhaa on työ!
Tämä.
Tänä
Tämä
Tämä
Vierailija kirjoitti:
K-kauppias taas trollailee ja toivoopi asiakas ryntäystä ketjulleen...vaan turhaa on työ!
Tämä
Ihan eri tuotteet. Itse tykkäsin kovasti rainbow sinihomejuustosta ruoanlaitossa mikä oli ihanan väkevää ja maukasta, coop ei todellakaan maistu samalta ja aurajuusto nyt on liian mietoa. Ja kuten joku muukin aiemmin sanoi niin coop tuotteet on samaa skeidaa kuin xtra, mutta vaan kalliimmalla hinnalla. Xtraa en osta ja coop jää pääasiassa myös kauppaan. Oli kyllä surkein uudistus tai muutos tämä nyt ihan hetkeen.
Ei ole kaikki tuotteet samanlaisia. Muista en vielä tiedä mutta kyllä tämä tuote ainakin meni kamalan makuiseksi.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/coop-juustosuikerot-250-g/7340191109995
Jooei ole samoja ainakaan kaikki. Ja joo tottakai samaa tuotetta voidaan myydä eri brändinimillä eri hinnoilla, pirkka, rainbow, kotimaista, coop, x-tra sun muut.
Vain pieni osa on samoja. Suurin osa on täyttä pskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Coop-tuotteet on olleet sellaisia, että jatkossa jäävät hyllyyn.
Pahin pettymys oli niiden olut, joten halpaa kaljaa ei enää saa lähikaupasta.
Ehkä makaroni on ainoa, mitä eivät ole saaneet pilattua, vaikka varmaan ovat yrittäneet.
Itse saan jotenkuten sen kuparibissen alas, mutta maistapa Coopin lonkeroa. Mä vannon, että mitään niin karmeaa et ole maistanut ikinä. En edes ymmärrä, että miten kyseisen tuotteen sallitaan käyttävän nimitystä "long drink".
Tuo "long drink" viittaa oikeasti alkoholijuoman määrään, siis sitä on enemmän kuin se lusikallinen, se ei siis oikeasti tarkoita sitä suomalaista harmaata juomaa. Joten sinne Coopin purkkiin voidaan laittaa mitä vaan ja myydä se long drinkkinä.
Niin, osuuskunnan oli palkko poistaa Rainbow (Sateenkaari) tuotenimistään, koska 99% suomalaisista on šeksuaalisesti terveitä ja heille on oksettavaa joutua syömään mitään minkä sodomiankaariväki on tahrannut.
ei ole. jos vertaa aineosalistaa niin monessa coop ja rainbow tuotteessa on erilaiset.
Oon vähän karttanut coop tuotteita. Justiinsa rinnastan xtra laatuun ja ei jotenkin herätä luoottamusta. Ostin sitten coop sulatejuustoa ja ihan kotimaiselta juustoportilta se tulee. Eli pitäisi ihan laatua olla.
Ostin karpaloita! Kotona huomasin, että on Coop merkillä....maku outo...ja mistähän se tulee, aloin lukea tuoteselostusta, ai että meni hermo: karpalo 60%, ruokosokeri, auringonkukkaöljy; siitä siis se eltaantunut maku! Ja mitä...saattaa sisältää soijaa, seesaminsiemeniä ja kaikkia mahdollisia pähkinöitä! Alkuperämaa Kanada! - Suomalaiselle kaikki sotkut sisältävää karpaloa toiselta puolen maapalloa. Hirveää...en enää mene S-markettiin em vuoksi ja lisäksi, joka kotipaikkakunnalla köyttää lähes ainoana tuottajana Valion tuotteita, juustot, kermat yms...ja kun tiedetään Valion toimenpiteet lehmille annettavan aineen muodssa etteivät röyhtäile, luoja s-market on seonnut ja nyt tämä hirvottävä merkki coop! Eivät ajattele kuin rahaa, eivät ihmisen terveyttä!
Tukholmassa koko kauppa on coop...ja kaikkein karmein, epäsiistein ja kallein, huonolaatuisimmat tuoretuitteet...nyt vasta alkanut tutkiin se tuotteiden selosteita, hirvittävää...!
Ei ole. Oudoin juttu on banaanit. Lähikaupassa oli ennen hyviä banaaneja, mutta nyt Coop banaanit on ihan harmaita. Haluavat muutenkin myydä nuo vihreinä. Siirryin ostamaan banaanit toisesta kaupasta.
Mikä on "luomu evo"?