Mikä on mielestäsi turhaa krääsää mitä ei tarvitsisi ostaa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ostin S-Marketista kahvimittalusikan ja laitoin kaakaojauheeseen. Se katkesi, haperoa muovia. Eli rikkoutuva muovi. Pitää vähän kestää.
Mä olen käyttänyt rosterista kahvimittaa jo vuosia, myös kahvipurkki on rosteria.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kiinalainen muoviroska.
Juuri näin. Temun halpiskama.
Jos ostaa niin paljon meikkejä että ne vanhat kerkeää mennä pahaksi
Vierailija kirjoitti:
Eihän ihminen tarvitse muuta kuin asunnon, vaatteet ja ruokaa. Kaikki muu on turhaa krääsää.
Minä tarvitse paljon kirjoja ja internetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munankeitin
Kyllä ja leipäkone, sodastream, cupsolo, mutteripannu, jäätelökone, leipägrilli...ja listahan on loputon.
Muita en noista tarvitse mutta mutteripannun kyllä. Juon vain mutteripannulla keitettyä Lavazzan espressoa. Kaikkia kahvinkeittotapoja olen kokeillut ja huonoiksi kaikki muut todennut. Mutteripannu paras ja uusin sen sen parin vuoden välein.
Astianpesukone. Siis kodinkone en tarkoita vaimoa
Vierailija kirjoitti:
Koriste-esineitä en vaan tajua. Siis että joku ostaa jostain paikallisesta Prismasta tai Tokmannilta jonkun keramiikkapatsaan tai "kivan maljakon" ja laittaa sen sitten esille hyllylle. Matkamuistoihin liittyvän muisteluaspektin vielä jotenkin ymmärrän, mutta en sitä, että tehdään jotain asetelmia jostain random esineistä.
Päätyy kirpparille roinaksi jota kukaan ei osta
Mulla on jokapäiväisessä käytössä pieni kolmen munan munankeitin. Keitän sillä aamulla yhden juuri sopivan pehmeän munan.
Alkuperäinen 80-luvun leipäkone tekee mulle tuoreen leivän kerran-pari viikossa.
Ei siis turhakkeita mulle.