<--♥---<< TAMMENterhot Maanantai
Kommentit (25)
Onnittelut Sindalle tyttövauvasta! Ja Suuret onnittelut myös kaikille muille vauvan saaneille!
Äkkiä se aika hurahtaa, meidänkin poika on jo kaksi viikkoinen. Kovasti jännätään, alkaako kunnon vatsavaivat, kun tänään aloitettiin d-vitamiinit.
Yöt ovat olleet välillä parempia ja välillä huonompia. Tuntuu aika raskailta nuo yöheräämiset/valvomiset. Ei sitä ole enää nuoruuden voimissa, jolloin jaksoi valvoa aamuun asti keveästi :)
Tsemppiä loppuodotuksiin teille vielä masua kasvattaville!
terveisin Taneli+ poitsu 2 viikkoa
Ceciliah:
niin ja muutes maria, näin unta että sul oli tulos 6 lapsi! olin jollain sun sukulaisel unes vierailemas ja kerto sellasta.. !! :D
KÄÄÄÄK! ei ei ei.. :DDD
Kovasti on kyllä viikonloppuna tullut näitä vauvauutisia. Kävin tänään neuvolassa ja terkka siellä kertoi täälläkin olleen oikea " synnytysbuumi" nyt viikonloppuna, oli kaikki huoneet käytössä ja täynnä. Nyt kuulema sit pian rauhottuu, et mä voisin hyvin mennä sit tilalle... Käy mulle!
Neuvolassa kaikki hyvin, painoa ei ollu tullu lisää, itseasiassa oli edelleen vähemmän kuin 2vkoa sitten. Silloin turvotusta oli kyl aika lailla. Sf -mitta mul on ollu tosi pitkään sama, 34cm, et vihdoin pudonnut yläkäyriltä keskikäyrälle. Tosin viivat loppui jo kesken, sinne kauemmas piti jo piirrellä lukuja... Niinpäniin.... Perjantaille varattiin kontrolliaika klo 8 aamuksi ja sitten viimeistään katsotaan mitä tehdään. Tietty toivon, että homma ratkeaa itsestään jo aiemmin....
Tulkaas chattiin...???? Täällä odottelen...
omppu 41+1
... kaikille viime päivinä vauvansa lunastaneille!!! :) Sekä suuren suuret tsempitykset loppupään odottajille! Johan se on kohta helmikuu ja sitten kaikilla taatusti nyytit kainalossa.
ariella ja paavo tasan 1 vko
onnittelut tytöstä! kovasti odottelen synnytyskertomusta, kuten muiltakin asiaan päässeiltä :)
oma olo on mitä on.. unet on pätkittäisiä, turvotusta kovasti (tullu 1kg lisää viikon aikana painoa!) pitemmät kävelyt sattuu tuonne alas ja itkettää pienetkin vastoinkäymiset. eikä mennä edes yliajalla, että mitä se olo sitten on, jos ylite menee!
chatissa jo kummastelin lyytille ja marialle, kun sf-mittani on pysynyt 3vk samana. hiukan sitäkin tuossa aamulla hermoilin. vauva on kylläkin jo tosi alhaalla.
hyvä kun soittelee jollekin tutulle, niin heti ollaan kysymässä joko on syntynyt.. että olenko ilmoitusasialla soittelemassa :p
mitenkäs muut saa puettua pakkasilla? minun hyvä takkiostos syksyllä osoittautui huonoksi. takki ei mene kiinni enää ja kaikki paidat tuntuu napapaidoilta, vaikka onkin odotusvaatteita!
niin ja muutes maria, näin unta että sul oli tulos 6 lapsi! olin jollain sun sukulaisel unes vierailemas ja kerto sellasta.. !! :D
mitenkäs tau jakselee??
39+2