Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulle tulee finni. Mitä teet?

Vierailija
15.04.2024 |

Minä en tee mitään. Jos menen ihmisten ilmoille, laitan siihen vähän meikkivoidetta. Muutaman päivän päästä finni alkaa olla jo mennyttä. 

Ei se kovin punaiseksi tule, jos sitä ei koske.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kasvoni illalla nornaalisti salisyylihappoa sisältävällä puhdistusaineella ja laitan finnikohtaan finnilaastarin (tai rakkolaastarin palan) vaikuttamaan yöksi. Yleensä on ehtinyt tyhjentyä ja kuivua pois aamuun mennessä. 

Vierailija
22/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kiireistäni tai ajankohdasta. Jos se tulee vapaa-ajalla niin annan sen kypsyä ja sitten poksautan sen tyhjäksi, jos se tulee vaikka työviikolla, niin koitan hautoa sitä lämpimällä vedellä ja yöksi pistan sen päälle rasvaa runsaasti. Jos tuntuu, että siitä alkaa tulla isompi ongelma, ehkä paisekin, niin laitan bacibactia. sillä yleensä katoaa yhdessä vuoroakudessa koko näppy. Tuota bacibactia käytän vain lääkärin antaman ohjeen mukaan tosin, koska ei pidä noiden antibioottivoiteiden kanssa kuitenkaan leikkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan olla. Pesen kasvoja ja kosteutan ihan tavalliseen tapaan.

Joskus työnsin pumpulipuikolla teepuuöljyä illalla, niin oli aamulla hävinnyt/pienentynyt. Enää ei oo niin tullut tehtyä

Vierailija
24/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu millanen finni. Jos semmonen valkoinen niin neulalla puhkaisen ja desinfioin sen.

Vierailija
25/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan alussa, niin sitten saa olla. Turha sitä puristella, kun pahemmaksi vaan menee. Eikä mitään muuta tule kuin kudosnestettä.

Vuorokauden kuluttua se vaan poimitaan pois, ellei lähde kasvojen pesun yhteydessä.

Vierailija
26/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä tosi hyvä iho ja finnejä tulee tosi harvoin, tyyliin finni per vuosi tai kaksi. Siispä intoudun räpläämään ja puristelemaan finniä oikein antaumuksella jos semmoisen saan. Paraneminen vaan pitkittyy, mutta ah se puristelu on ihanaa! 

Vierailija
27/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ainoa aine joka koskaan on auttanut mulla noihin. Satunnaisesti tulee finni, mutta tällä lähtee usein jo seuraavaksi päiväksi kun yöllä laittaa... AHA ja BHA happoja

https://www.cocopanda.fi/product/3255668/biovene-blemish-s-o-s-emergenc…

Vierailija
28/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN osaa puristella finnejä. Minun finneille ei tapahdu mitään jos puristaa.

Vierailija
29/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ns. kypsä niin puristan sen, desinfioin ja laitan finnivoidetta päälle, peitevoidetta myös jos lähden ihmisten ilmoille.

Vierailija
30/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kakarat pätee,aikuisilla ole mitään finnejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi