Sinulle tulee finni. Mitä teet?
Minä en tee mitään. Jos menen ihmisten ilmoille, laitan siihen vähän meikkivoidetta. Muutaman päivän päästä finni alkaa olla jo mennyttä.
Ei se kovin punaiseksi tule, jos sitä ei koske.
Kommentit (30)
Tiputan finnille pari tippaa punoittaville silmille tarkoitettuja silmätippoja. Punoitus katoaa hetkessä ja paranee nopeammin.
Sama kuin sulla ap.
Kotona laitan myös hammastahnaa näpyn päälle. Kuivattaa.
T: tuntematon
Katan pöydän ja syömme soppaa.
-mummovainaa
Tottakai se pitää puristaa, ettei kasva. Suurimmat arvet tulevat silloin, kun antaa vapaasti kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se pitää puristaa, ettei kasva. Suurimmat arvet tulevat silloin, kun antaa vapaasti kasvaa.
Mitä ihmettä selität?
Kaivan maakuopan ja olen siellä kunnes finni on parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Tiputan finnille pari tippaa punoittaville silmille tarkoitettuja silmätippoja. Punoitus katoaa hetkessä ja paranee nopeammin.
MITÄ :D Minkä merkkistä käytät tuohon? Erojahan noissa eri merkeissä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä selität?
Vaikka mitä. Kerran jätin puristamatta ja ainoa arpi jäi siitä. Infektio tuhoaa kudosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki punoittaville silmille tarkoitetut tuotteet käyvät, ne supistavat pintaverisuonia ja vievät punoituksen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos
Kaikki punoittaville silmille tarkoitetut tuotteet käyvät, ne supistavat pintaverisuonia ja vievät punoituksen pois.
Laitan finni'laastarin'
https://www.amazon.co.uk/pimple-patch-hydrocolloid-acne-spot-treatment/…
Yleensä en tee mitään vaan annan sen olla, joskus saatan laittaa laastarin siihen.
Revin sen irti vaikka veri lentäis.
Joskus nuorena kun tuli finni, joka ei ollut puristettavissa, haudoin sitä kamferispriillä kostutetulla pumpulitupolla. Tepsi tosi hyvin sellaiseen ihonalaiseen finniin. Tarpeeksi kauan (jopa tunteja) kun hautoi, finni katosi jälkiä jättämättä.
Mä siis niin kuolisin jos tulis joku finni. Kaikki luulis et oon ihan nobody.
Nitistän sen heti, en pysty olla koskematta. Onko teillä ketkä voitte olla puristelematta, muutenkin hyvä itsekuri?
Vierailija kirjoitti:
Ei vissiin toimi kaikilla, ei ainakaan minulla.
Kärsin. Minun finnini eivät yleensä nouse pintaa npuhkeamaan, vaan ne ovat kauan kestäviä kipeitä moukuroita syvällä.