No onkos nyt sitten joku virusperäinen nuhakuume liikkeellä?
Mulla kaks poikaa tosi nuhaisina ja lisäks kuivaa/limaista yskää. Toisella jopa melkein 40 C kuumetta, toisella lämpöä.
Ei kai influenssa-aalto ole vielä tullut?
Kommentit (10)
johon kuuluu kuivaa yskää, pientä nuhaa ja kuume tuossa +38 tietämillä. Kaverin lapsella meni kolmessa päivässä ohi, meillä alkoi tänään.
Angiinaa epäiltiin, mutta nieluviljely näytti negaa. Antibiootit tuli korvatuleduksesta (kyseessä aikuinen).
Yks kaveri vaan soitti tänään ja kertoi olevansa sellaisesa. Tyttärensä oli viime viikolla.
Itse olin noin 8 viikkoa kipeänä, vaihdellen pienestä kuumeesta todella tuskaiseen kurkkukipuun ja voimattomuuteen.
kaksi lasta ovat nyt olleet 39-40 asteen kuumeessa. Korkea kuume kestänyt vuorokauden ja sen jälkeen vielä pari päivää aivan hivenen eli 37.7 lämpöä. Nuhaa ja räkäisyyttä. Paikkana Lahti.
Voi olla että kertynyttä limaa vain, oli nimittäin sen verran tukkoinen kaveri yön jälkeen.
*niiskuttelee itsekin*
Taidetaanpa vetästä kunnon taudit kerralla... Hesarin sairasteluartikkelin kunniaksi!
:)
ap
Nyt vielä räkä valuu ja kova yskä. Tämä siis lapsella.
Kuumetta, nuhaa, kova yskä, korvatulehdus..Aiemmin ei ole korvatulehdusta ollut ja nyt tiedän monia joilla just samat oireet...Lapsi kyseessä..
T:2