Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko neitsyyden menettäminen olla näin vaikeaa?

Vierailija
14.04.2024 |

Tyttöystäväni uskalsi kokeilla kanssani ekan kerran aikaisemmin illalla. Olen kokenut joten omalta osaltani homma meni sujuvasti. Hän taas jännitti ja ähki aivan älyttömästi mutta ei halunnut keskeyttää vaikka selvästi teki kipeää. Nyt hän nukahti sänkyyni ja viettää siis yön täällä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin kokenut, niin eikö sulla pitäisi olla vähän hajua tästäkin ongelmasta?

Vierailija
2/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet niin kokenut, niin eikö sulla pitäisi olla vähän hajua tästäkin ongelmasta?

Molemmat eksäni oli kokeneita kun tavattiin (olen 22 ja tyttöystäväni 19). En ole ollut neitsyen kanssa ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se sille naiselle kipeää voi tehdä. Itselleni niin paljon aikoinaan että kaikki yritykset jäi kesken monen vuoden ajan.

Vierailija
4/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui se minuakin mutta ajattelin että parempi hoitaa kerralla loppuun asti niin jospa olisi toisella kerralla vähemmän epämiellyttävää. Ja mieskin olisi varmasti pettynyt jos olisi joutunut keskeyttämään.

Vierailija
5/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen neitsyt, enkä edes siksi haluakaan yhdyntää kun en halua mitään kipuja. En halua edes kokeilla. En uskaltais varmaan ees sormea saaha sisälle. Totta kai se voi tehdä kipeää vaikka ei ehkä kaikille teekään.

Vierailija
6/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen neitsyt, enkä edes siksi haluakaan yhdyntää kun en halua mitään kipuja. En halua edes kokeilla. En uskaltais varmaan ees sormea saaha sisälle. Totta kai se voi tehdä kipeää vaikka ei ehkä kaikille teekään.

nynny

Vierailija
7/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat eksäni oli kokeneita kun tavattiin (olen 22 ja tyttöystäväni 19). En ole ollut neitsyen kanssa ennen.

Siinä tapauksessa vastaan, että on normaalia vaikkakin ikävää ja toivottavasti otat tuon jatkossa huomioon ja huolehdit, että tyttökaverisi voi edetä omassa tahdissaan, jos nyt jäi vähän ikävä kokemus. Tyttö on voinut jännittää paljonkin ja naisilla on aika paljon yksilöllistä eroa siinä miten paljon ensimmäinen kerta sattuu vai sattuuko ollenkaan, joillekin se on helpompi kuin toisille ja jos kyse on anatomisista syistä niin siihen et ole sinä tai tyttökaverisi voinut vaikuttaa millään tavalla. Yleensä ajan kanssa helpottaa ja teidän kannattaa puhua asiasta jälkeenpäin, jotta ei synny väärinkäsityksiä ja tyttökaverillasi pysyy luottamus.

Vierailija
8/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa vastaan, että on normaalia vaikkakin ikävää ja toivottavasti otat tuon jatkossa huomioon ja huolehdit, että tyttökaverisi voi edetä omassa tahdissaan, jos nyt jäi vähän ikävä kokemus. Tyttö on voinut jännittää paljonkin ja naisilla on aika paljon yksilöllistä eroa siinä miten paljon ensimmäinen kerta sattuu vai sattuuko ollenkaan, joillekin se on helpompi kuin toisille ja jos kyse on anatomisista syistä niin siihen et ole sinä tai tyttökaverisi voinut vaikuttaa millään tavalla. Yleensä ajan kanssa helpottaa ja teidän kannattaa puhua asiasta jälkeenpäin, jotta ei synny väärin

Siis en painostanut häntä. Tyttöystäväni tuli luokseni aikomuksena naida (hän asuu solussa ja minä yksiössä). Olin hellä ja tarjouduin keskeyttämään kun tajusin että häneen sattuu mutta hän pyysi jatkamaan. Pitää jutella hänen kanssa kun hän herää mutta hyvinkin mahdollista että suoritus oli varsin onnistunut.

Vierailija
9/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hätiämitiä..kuule, kun muistat kertoa vain hänelle aina ensin vaan että, rakastajallasi on hyppysissään aimo annos herkkyyttä ja sikäli kun hän osaa lukea sinua ja kaikkia niitä sun herkkiä tuntemuksiasi ja ihan pienimmästäkin merkistä kuin avointa kirjaa niin olet ennen pitkää syvällä hurmion syövereissä..kerro se ja että, sinulla on nimittäin varsin paljon salaisia toiveita, jotka sitten aikanaan toteutuessaan nostavat kumppanisi arvoonsa arvaamattomaan..kerro se, niin kuule eioo asiassa hätiämitiä.. 

Vierailija
10/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vulva aloittajan tyttöystävällä on? Mietin vaan että oliko epämiellyttävään tunteeseen syynä kalun mukana pillun sisälle painuvat sisemmät häpyhuulet?

-> Onko hänellä runsaat häppärit vai viivapillu?

Kiinnostaa: entä aiemmilla panoillasi?

Vierailija
11/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nynny

No sori, mutta en vain halua xD (tietty mieli saattaa muuttua, eihän sitä tiedä)

Vierailija
12/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nynny

No sori, mutta en vain halua xD (tietty mieli saattaa muuttua, eihän sitä tiedä)

Setämiehen kaipuu saa pelot haihtumaan!

Vierailija
13/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi sattua paljonkin, itselläni sattui niin paljon, että uskalsin seuraavan kerran yrittää puolen vuoden päästä ja silloinkin teki edelleen kipeää. Tämän jälkeen meni ihan kivasti:D

Vierailija
14/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritus on ollut onnistunut vain, jos nainen nautti. Nyt kuulostaa kyllä ihan täydeltä epäonnistumiselta, ap-parka. Koita ens kerralla ilman penetraatiota niin on jotain toiveita vielä homma maaliin.

Vierailija
15/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen vulva aloittajan tyttöystävällä on? Mietin vaan että oliko epämiellyttävään tunteeseen syynä kalun mukana pillun sisälle painuvat sisemmät häpyhuulet?

Ensimmäinen oli minua hiukan vanhempi yh-nainen ja hänellä oli kyllä aika räjähtäneet vehkeet kenties synnytyksen jäljiltä. Hänen kanssa piti levittää kunnolla sisääntulossa ettei häppärit jäisi ikävästi väliin. Toinen oli itseasiassa viimekesäinen kesäsuhde ja hänellä oli enemmän viivapimppa. Nyxällä on hiukan runsaammat sisäiset häpyhuulet mutta luulen ettei se kipu johtunut niistä.
Hän nukkuu niin suloisesti sängyssä. Piti ihan käydä hakemassa hänen fillarinsa asuntoon varkaiden takia.

Vierailija
16/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen oli minua hiukan vanhempi yh-nainen ja hänellä oli kyllä aika räjähtäneet vehkeet kenties synnytyksen jäljiltä. Hänen kanssa piti levittää kunnolla sisääntulossa ettei häppärit jäisi ikävästi väliin. Toinen oli itseasiassa viimekesäinen kesäsuhde ja hänellä oli enemmän viivapimppa. Nyxällä on hiukan runsaammat sisäiset häpyhuulet mutta luulen ettei se kipu johtunut niistä. Hän nukkuu niin suloisesti sängyssä. Piti ihan käydä hakemassa hänen fillarinsa asuntoon varkaiden takia.

No jopas! Tyttöystäväsi pystyy kuitenkin pyöräilemään vaikka on kookkaat häppärit. Joillain se tekee liian kipeää. 

Ovatko häpyhuulensa symmetriset vai toinen sisempi häppäri toista enemmän esillä?

Vierailija
17/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut usean neitsyen kanssa. Lähes aina ensimmäiset kerrat sattuu, mutta tyttö alkaa tykätä puuhasta eikä satu enää 2-5 kerran jälkeen. Eka kerta on täysin ylimainostettua

Vierailija
18/20 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut usean neitsyen kanssa. Lähes aina ensimmäiset kerrat sattuu, mutta tyttö alkaa tykätä puuhasta eikä satu enää 2-5 kerran jälkeen. Eka kerta on täysin ylimainostettua

Missä näet kyseisiä mainoksia

Vierailija
19/20 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cowgirl asentoon (nainen päällä), nainen saa itse kivun rajoissa työntyä sisään. Sillain edellisen neitsyen kanssa homma hoidettiin pois. Jostain luin, että naiselle hyvä asento.

Vierailija
20/20 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cowgirl asentoon (nainen päällä), nainen saa itse kivun rajoissa työntyä sisään. Sillain edellisen neitsyen kanssa homma hoidettiin pois. Jostain luin, että naiselle hyvä asento.

Me oltiin perinteisesti lähetyssaarnaajassa. Illalla ennen nukahtamista ensimmäinen kierros ja aamulla kaksi uusintaa. Sen jälkeen suihkuun, aamupalalle ja luennoille. Iltapäivällä sitten oletettavasti lisää. Eniten tässä yllätti miten korkea kynnys hänellä oli aloittaa seksielämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi