Että mä inhoan oranssia!
Sitä kirkasta ja tyrmäävän räikeää oranssia mistä nyt paljon vaatteitakin tehdään ja mikä on tälläkin sivulla värityksenä.
Kommentit (38)
Ei hel***!
Tähänkin joku sekopää sai sotkettua "politiikkaa"🤦🤦🤦🤦🤦
No selvä; Trump on sairas, vikapää idiootti!
Joka muuta väittää, pitäisi ohjelmoida uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pilattu rumilla väreillä. Niin kuin se käärijän vihreäkin. Siis aivan tajuttoman ruma väri. Oksetus.
No enemmänkin mua ainakin masentaa kaikki päällysvaateosastot ja sitä myötä myös katukuva syksyisin ja talvisin - mustaa, harmaata ja sitten pirtsakkana yksittäiskappaleena jotain tummansinistä.
Vierailija kirjoitti:
Oranssit kissat on kivuus.
Ihana kommentti🥰🐱🥰
Oi, se on ihana. Rakastan kirkasta oranssia. Ihan paras väri kynsilakassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pilattu rumilla väreillä. Niin kuin se käärijän vihreäkin. Siis aivan tajuttoman ruma väri. Oksetus.
No enemmänkin mua ainakin masentaa kaikki päällysvaateosastot ja sitä myötä myös katukuva syksyisin ja talvisin - mustaa, harmaata ja sitten pirtsakkana yksittäiskappaleena jotain tummansinistä.
Totta. On sekin masentavaa. Ankea pimeys ja ihmisetkin ankeina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeys ja sateinen asvaltti on kuin oranssit kissat. Kivuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeys ja sateinen asvaltti on kuin oranssit kissat. Kivuutta.
Kipua. Kyllä niin masentavaa, että ihan kipua on.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä sitten inhoan semmosta, kun taloja sisustetaan pelkästään mustalla tai harmaalla...
Tai betonilla.
Kaikkein hirveintä on valkoiset pinnat sisällä missä tahansa rakennuksissa ja kodeissa. Tekee pahaa.
Sävyissä on suuria eroja. Taitetut kauniita. ABC oranssi ei.
Oranssi sopii hyvin syksyn pimeyteen. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein hirveintä on valkoiset pinnat sisällä missä tahansa rakennuksissa ja kodeissa. Tekee pahaa.
Kaikki ääripäät on hirveitä.
Minullapa on oranssi hattu! Siis ihan oikea hattu, ei mikään myssyn tekele. Ihana!
Minäkään en tykkää oranssista enkä myöskään harmaasta.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin naama on sitten muodikas, väriä myöten...
Sen naamankin julkisivu rakoilee...