Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua sitoutua?

Vierailija
14.04.2024 |

Haluaisin kuulla muiden kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista. Olen tapaillut erästä miestä kohta vuoden ja suhde on edennyt tasaisesti eteenpäin koko ajan. Keskustelua suhteen tilanteesta on käyty ja mies sanoo ettei halua vielä seurustella, mutta sanoo itse kuitenkin ettei tilanne voi ikuisuutta näin jatkua. Hän puhuu siitä, että suhde on vakava ja hyvin nopeasti tavattuamme keskustelimme selväksi ettemme tapaile muita. Miehellä on takanaan hyvin pitkä parisuhde ennen minua ja tapasimme melko hiljattain hänen eronsa jälkeen. Emme ole nähneet toistemme sukulaisia tai kavereita vielä ollenkaan. Olenkohan vain kuitenkin hetken hupia ja minun avulla pääsee helpommin jaloilleen edellisen suhteen jälkeen vai voiko olla, että joku haluaa edetä näin hitaasti. Onko kenellekään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen sanoo, että ei halua seurustella, siihen voi aina itse lisätä päätteen ... sun kanssa. Kun ei sellaista tilannetta nyt vaan ole että toinen rakastuu korviaan myöten ja on just oikee tyyppi kyseessä, mutta nyt vaan ei sovi seurustella. Etenkin kun olette molemmat vapaita ja kummallakaan ei ole sellaista työtä, mikä tekisi mahdottomaksi säännöllisen tapaamisen.

Onhan noita selityksiä nyt aina, kun on ollu just pitkä suhde ja ei vielä tiedä..  kyllä se varmaan tietää ettei teistä nyt enempää tule, kun ei halua perheelle ja kavereille näyttää. Ota puheeksi asia nyt hänen kanssaan ja kerro, että haluat esitellä hänet ja olla "virallisesti" yhdessä? Kyllä se karkuun lähtee, jos ei sitä halua. Parempi niin, älä jää tuohon harmaalle alueelle roikkumaan, kun se ei selkeästikään tee sinua onnelliseksi. Mieheltä voit kysyä syytä, miksi tekee noin.

Vierailija
82/86 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Varmuuden välttämiseksi tää. Oli syytä eli ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan pitkältä kaupankäyntiä nämä ns parisuhteet ihmisille kun näitä lukee. Jos et tee just niinkun sanon, siirryn eteenpäin. Ok, kertoo tunnetasosta kyllä.

Vierailija
84/86 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies jaksa koska nainen pihtaa kuitenkin ja naisilla on liikaa huonoja päiviä ja on huonolla tuulella

Vierailija
85/86 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valmis parisuhteeseen vain omilla ehdoillani. Yksi ehdoista on omat asunnot.

Vierailija
86/86 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä. Et tule suhdetta tuosta saamaan. Kun mies hullaantuu ja rakastuu tosissaan haluaa kyllä sitoutua kunnolla. 

Aina. 

Lisäksi ei ne pitkästä liitosta eronneet miehet halua uutta palloa jalkaansa, kun edellisestäkään on vasta juuri päästy. Iso RedFlag!!! Juokse

Juuri näin! Minulla samanlainen kokemus nuorena. Exä ei ollut erityisemmin kiireessä minun kanssa, kuten ei ollut edellistenkään tyttöystäviensä kanssa, mutta heti, kun tuli se Oikeasti Mieleinen Nainen vastaan, lemppasi minut ja oli jo muutaman kuukauden päästä muuttanut avoliittoon tämän naisen kanssa ja vieläpä toiseen kaupunkiin kauas kavereista ja perheestä. Ensimmäistä kertaa ikinä kenenkään kanssa saman katon alla, eikä tyypin nenä kauaa tuhissut, kun oli omasta mielestään se oikea sussu tarjolla.

Näinhän se tuntuu menevän. Miespuolinen ystäväni eli avoliitossa useamman vuoden. Suhde kariutui. Vähän ajan päästä löysi uuden kumppanin, jonka kanssa paukkasi naimisiin vuoden tuntemisen jälkeen ihan mitään nikottelematta. Ovat edelleen naimisissa.

Minun miespuolinen ystäväni oli vuosia avoliitossa empien, haluaako naimisiin tai lapsia. Nainen tähän vatulointiin kyllästyi ja etsi miehen jonka kanssa sai perheen heti. Ystäväni alkoi sitten etsiä uutta naista ja sellaisen löydettyään paukkasi vahingosta "viisastuneena" heti naimisiin ja teki lapsen. Ovat edelleen naimisissa, onnettomia ja mies syyttää vuosienkin jälkeen itseään siitä ettei tuon ensimmäisen naisen kanssa perustanut perhettä.

Että ei se nopea sitoutuminen aina kerro siitä Oikeasti Mieleisestä Naisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan