Hyi hitsi miten jäätävän kylmä tuolla ulkona oli (Helsinki), laitoitteko toppavaatetta?
Arvoin eteisessä pitkään, että laittaisiko 8v. pihalle kurahousujen alle toppavaatteet vai riittäisikö välikausivaatteet, mutta ei toppavaatteet olleet yhtään liikaa, siellä on jotenkin ihan hirveen kylmä, vaikka mittari näyttää sentään 6 astetta. Itse palelin ohuessa takissa ja piti käydä vaihtamassa toppatakki! 🥶
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
8-vuotiaalla kurahousut 😱? Oma 6-vuotias poikani ei käytä edes eskarissa kun ostaa kunnon ulkoiluvaatteet. Käytössä on polarn o pyretin toppahaalari ja välikausi. Ei tarvitse kuravaatteita
Jaa, meillä 7,5-vuotias kyllä käyttää (vapaa-ajalla omassa pihassa, lähipuistossa ja metsässä, kun on tosi märkää tai kuraista), onko 8-vuotias jotenkin merkittävästi isompi sitten, että ei voisi käyttää? En minä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
8-vuotiaalla kurahousut 😱? Oma 6-vuotias poikani ei käytä edes eskarissa kun ostaa kunnon ulkoiluvaatteet. Käytössä on polarn o pyretin toppahaalari ja välikausi. Ei tarvitse kuravaatteita
Mieluummin minä kurat ja koirankakat putsaan siitä kurahousun muovipinnalta kuin haalarin kankaasta. Mutta kukin tyylillään.
Kyllähän 8 vuotiaalla kuuluu olla vaan revityt farkut ja paljaat nilkat.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän 8 vuotiaalla kuuluu olla vaan revityt farkut ja paljaat nilkat.
Huoh.
juurikin näin
t. Eniten klikkauksia saamme säälööpeillä. Kiittäen iltikset <3