Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hitsi miten jäätävän kylmä tuolla ulkona oli (Helsinki), laitoitteko toppavaatetta?

Vierailija
14.04.2024 |

Arvoin eteisessä pitkään, että laittaisiko 8v. pihalle kurahousujen alle toppavaatteet vai riittäisikö välikausivaatteet, mutta ei toppavaatteet olleet yhtään liikaa, siellä on jotenkin ihan hirveen kylmä, vaikka mittari näyttää sentään 6 astetta. Itse palelin ohuessa takissa ja piti käydä vaihtamassa toppatakki! 🥶

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luulitko, että kesä on tulossa? Luulit väärin"

https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/cecd3d32-a735-4b2a-8692-de8cd8a66…

t. Eniten klikkauksia saamme säälööpeillä. Kiittäen iltikset <3

Vierailija
22/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8-vuotiaalla kurahousut 😱? Oma 6-vuotias poikani ei käytä edes eskarissa kun ostaa kunnon ulkoiluvaatteet. Käytössä on polarn o pyretin toppahaalari ja välikausi. Ei tarvitse kuravaatteita

Jaa, meillä 7,5-vuotias kyllä käyttää (vapaa-ajalla omassa pihassa, lähipuistossa ja metsässä, kun on tosi märkää tai kuraista), onko 8-vuotias jotenkin merkittävästi isompi sitten, että ei voisi käyttää? En minä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8-vuotiaalla kurahousut 😱? Oma 6-vuotias poikani ei käytä edes eskarissa kun ostaa kunnon ulkoiluvaatteet. Käytössä on polarn o pyretin toppahaalari ja välikausi. Ei tarvitse kuravaatteita

Mieluummin minä kurat ja koirankakat putsaan siitä kurahousun muovipinnalta kuin haalarin kankaasta. Mutta kukin tyylillään. 

Vierailija
24/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän 8 vuotiaalla kuuluu olla vaan revityt farkut ja paljaat nilkat.

Huoh.

Vierailija
25/25 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän 8 vuotiaalla kuuluu olla vaan revityt farkut ja paljaat nilkat.

Huoh.

juurikin näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän