Onko enää oikeutta seksiin?
Minkä ikäisellä miehellä seksi on miehellä taakse jätettyä elämää? Että normaali, yksin elävä terve mies voisi keskittyä muihin askareisiin. Ja muistella niitä harvoja naisia, joita hänellä oli.
Kommentit (13)
Ei siihen kellään mitään oikeutta ole.
Miten vanha ap on? Miksi et mene maksulliselle jos muuten et saa?
Miehilläkin on ahteri? Jos niitä kokeilisit jos naiset haluat unohtaa?
Kauanko olet elänyt inkkelielämää?
Kärsitkö mahdollisesti peräsuolenlaskeumasta kun noin huolettaa?
Mikä estää keskittymästä muihin asioihin jo nyt? Seksi ehkä tulee jos on tullakseen ja onhan maksullisiakin naisia jos nyt pakottava tarve on?
On taas ihme aloitus.. Jos puheesi ovat yhtä sekavia kuin aloituksesi niin ei ihme ettei heru.
No kun olen vaimon joskus kauan sitten onnistunut saamaan, niin seksiä olen päättänyt harrastaa lopun elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää keskittymästä muihin asioihin jo nyt? Seksi ehkä tulee jos on tullakseen ja onhan maksullisiakin naisia jos nyt pakottava tarve on?
No eihän seksi maksullisen kanssa ole sama asia kun eivät ole pimpsa märkänä kiimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän seksi maksullisen kanssa ole sama asia kun eivät ole pimpsa märkänä kiimasta.
No ei kyllä ne maksuttomatkaan ole ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ne maksuttomatkaan ole ikinä.
No tottakai maksuttomilla on pimpsa märkänä kiimasta, miksi muuten edes harrastaisivat seksiä? Itselläni on aina ennen yhdyntää mahlat reisillä kun tekee niin paljon elintä sisään. Ei siinä rahasta neuvoteltaisi.
Ei seksi ole mestä miehistä (tai naisista) mikään oikeus vaan mahdollisuus, jollla ei ole erityistä ikärajaa sen jälkeen kun olemme ylittäneet ns. suojaikärajan. Mahdollisuus, johon kumpaisenkin tulee olla halukkaita ja valmiita. - Itse olen reilu nelikymppinen mies, nkä ole useampaan vuoteen harrastanut seksiä kumppanin kanssa. Kovin kävisi tai olsi käynyt raskaaksi jos käyttäisn valveilla aikana sen märehtimiseen, että milloinkas sitä seuraavan kerran pääsisisin tai alkaisin aattelaan, että en eläessäni tule enää koskaan seksiä kenenkään kanssa kokemaan,