Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä ventovieraat käy pimpottaa ovikelloa?

Vierailija
14.04.2024 |

Kaksi tuntematonta keski-ikäistä pimpotti. En avaa ventovieraille

Millaiset pimpottaa vieraiden oviin?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovat käyvät luonani usein. Kahvet keitämme, jahit nautimme ja Jahwetista keskustelemme.

Vierailija
22/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvauksen mukaan työikäisiä

Etenkin jos rimputtelee virastoaikaan rimpauttelee outoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotain päihde/mielenterveysongelmaisia jotka pyytää rahaa muka lainaan mutta ei koskaan maksa takaisin.

Vierailija
24/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pimpot pimpottaa. Meillä soitetaan ovikelloa, lapsi voi pimputtaa, kukaan ei pimpota.

Vierailija
25/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupittelijat, uskovaiset ja ihmiset, jotka eivät muista tuttunsa sukunimeä. Talossa voi asua vaikka tutun puoliso, kuka tietää.

Vierailija
26/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on iskemässä naisen itselleen, se lähetyssaarnaaja. Naisen pitäisi ottaa vain komea. Ellei ole sen perässä ainoastaan.

Vierailija
27/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölkkäriä myymässä.

Vierailija
28/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pimpauttavat ovikelloa ja pyytävät vettä. Lähetyssaarnaajia. Tai rosvoja.

Minäkin tykkään pimpautella lähetyssaarnaajassa.

Vierailija
29/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 3x

1. Naapuri päihtyneenä pummasi rahaa ja ruokaa. Ei saanut.

2. Naapuri pimpotti että haluaa lainata parkkipaikkaamme

3. Naapuri pimpotti että joku minun näköinen käynyt heidän ovella toisen perheenjäsenen ollessa paikalla. En ollut minä ja pahoitteli erehdystään

Ei voisi vähempää kiinnostaa käydä rimpauttelemassa naapurien ovilla. En lähtökohtaisesti halua naapureille availla enkä varsinkaan täysin vieraille. Rauhaisaa asumista kaipaan ja omakotitalo haaveissa

Vierailija
30/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mä soitin umpituntemattoman ihmisen ovikelloa, kun asuinalueella lenkkeillessäni näin, että oli avaimet jäänyt oveen. Pihakatu aivan lähellä ovia tossa luhtitalossa, joten helposti joku ulkopuolinen olis voinut napata ne.

Ystävällisesti kiitti tämä tuntematon. Sydämellisesti jopa. Oletan lapsiperheen kodiksi, mutta avaimet jääneet aikuiselta.

Vierailija
31/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävi Jehovat. Usein en avaa, mutta jos olen pukeissa yms niin saatan kurkistaa kyllä (joskus on yritetty ruokaa toimittaa väärin ja hyvä jos saa huudettua perään ja nälkäinen saa sapuskansa itse). Muutenkin kivampi tietää, kuka oven takana oli. Kerran pakkasella tuli naapurin kukat turvaan lämpimään, kun ei ollut kotona. 

Ystävällisiä oli jehkut ja eivät jääneet jankkaamaan. Turvapalveluiden kauppaajat taas on sitkeitä. 

Vierailija
32/41 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovat kävi meidän ovella viimeksi. Ilmeisesti uskaltavat jo lähteä kiertueelle kun korona-ajoista on mennyt tarpeeksi kauan.

Vierailija
33/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt kerran pimputtamassa ventovieraan ovella kun näin että yhdestä talosta karkasi koira. Osoitin heille suunnaan mihin koira lähti juoksemaan. Kiittelivät ja lähtivät koiran perään.

Vierailija
34/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin pimputtamassa, kun ajoin autolla kotieläimen päälle ja eläin juoksi loukkaantunena metsään. Olivat kiitollisia, että ilmoitin ja osasivat lähteä heti hakemaan.

Vierailija
35/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pimputtelen usein, kun käyn ostamassa nettikirppis-tuotteita. Jos oli väärä osoite?

Vierailija
36/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovikellokamera 👍

Vierailija
37/41 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä soi tosi harvoin ja silloin se on: hälytysjärjestelmän myyjä, jehovat tai kaupustelijat. 8 vuoden aikana tässä on 2 kertaa tultu kertomaan mulle, että autossani on valot jääny päälle. Se on mukavaa, että autetaan ja tullaan kertomaan. Noi muut on helppo hoitaa vikkelään paitsi hälytysjärjestelmästä jankuttajat on rasittavan sirkeitä.

Vierailija
38/41 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossutädit

Eivät tule varoittamatta ilman erityisen painavaa syytä jolloin esim.poliisit myös mukana

Vierailija
39/41 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli kansallispuku päällä, saattoivat olla siviiliasuisia poliiseita tulossa tarkastuskäynnille.

Vierailija
40/41 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ihmiset pimpottaa ja koputtaa kovaäänisesti ja kurkkii postiluukusta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä