Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakastahtoinen nainen

Vierailija
14.04.2024 |

Millaisen miehen haluatte? Millainen mies teille mielestänne sopii? Mitä asioita mieheltä odotatte?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöntäkää pois kaikki voimakastahtoiset ihmiset. Olette vähän hankalia ja jääräpäisiä tyyppejä.

Ilman sitä en olisi ehkä selvinnyt hengissä.

Hyvä niin. Parisuhteessa se hankaluus vaan tulee rasitteeksi, ellei vastapuoli ole paljon mukautuvampi.

Vierailija
42/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas tahtoinen ihminen ei vähättele ja tallo toisia ihmisiä alleen. Ihminen joka toimii näin on epävarma pönttö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöntäkää pois kaikki voimakastahtoiset ihmiset. Olette vähän hankalia ja jääräpäisiä tyyppejä.

Joidenkin asioiden suhteen kyllä, mutta suurimmaksi osaksi olen aika helppo ihminen. Voimakastahtoisuuteni ei todellakaan ulotu kaikkiin asioihin.

Vierailija
44/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakas tahtoinen ihminen ei vähättele ja tallo toisia ihmisiä alleen. Ihminen joka toimii näin on epävarma pönttö. 

Ei. Se on hyvän itsetunnon ja oikeudenmukaisuuden omaava ihminen. Voimakastahtoinen on muuta.

Vierailija
45/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan kiva tietää mitä tässä tarkoitetaan voimakastahtoisella. Kun puhutaan voimakastahtoisesta naisesta, käy usein ilmi, että kyseessä on ihan yksinkertaisesti ihan tavallinen nainen joka elää itsensä näköistä elämää ja pitää omista rajoistaan kiinni.

Voimakastahtoinen tarkoittaa yleensä uhmakasta, päsmäriä, kaikki tehdään hänen mielensä mukaan, ei ole koskaan väärässä jne.

Näin minä aina tulkitsen deitti-ilmoituksen voimakastahtoinen -maininnan. Haluan sopuisan ja kompromisseihin kykenevän naisen.

Vierailija
46/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan kiva tietää mitä tässä tarkoitetaan voimakastahtoisella. Kun puhutaan voimakastahtoisesta naisesta, käy usein ilmi, että kyseessä on ihan yksinkertaisesti ihan tavallinen nainen joka elää itsensä näköistä elämää ja pitää omista rajoistaan kiinni.

Voimakastahtoinen tarkoittaa yleensä uhmakasta, päsmäriä, kaikki tehdään hänen mielensä mukaan, ei ole koskaan väärässä jne.

Näin minä aina tulkitsen deitti-ilmoituksen voimakastahtoinen -maininnan. Haluan sopuisan ja kompromisseihin kykenevän naisen.

Aka kynnysmaton jota määräillä, alistaa ja manipuloida.

Vierailija
47/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Vaikka ihminen itse kuvittelee olevansa "ihan tavallinen nainen joka elää itsensä näköistä elämää ja pitää omista rajoistaan kiinni", niin se vastapuolikin voi olla samanlainen (mies tai nainen). Molemmat ihmettelevät, miksi ei asiat tapahdu kuten itse haluaa, vaikka on ihan tavallinen ihminen. Niin, jatkakoon eri suuntiin, ilman kompromisseja.

Vierailija
48/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sanoihin "voimakastahtoinen" liitetään jotenkin hiukan negatiivinen kaiku. Voimakastahtoinen on usein jääräpää joka ei anna juuri missään periksi, vaan jyrää tavalla tai toisella tahtonsa läpi jotta edes jollain tapaa saavuttaa haluamansa, eikä edes välttämättä heti, mutta aikojen saatossa hän ajaa usein agendansa läpi. 

Voimakastahtoinen on niin hyvässä kuin pahassa määrätietoinen ja valitettavan usein itsekeskeisiä piirteitä omaava. Minä, minulle, minusta, minuun, ajattelu on tyypillistä voimakastahtoisille ihmisille. 

Millainen mies tällaiselle naiselle? Hyvin tervejärkinen ja hyväitsetuntoinen jonka minäkuva ja itsetunto ei rapistu siitä että hän ei päätä kaikesta. Sellainen mies jonka rakkaus ei ole kiinni siitä että hänen täytyisi olla ni johtavassa roolissa parisuhteessa vaan hän antaa naisen olla oma itsensä eikä pyri alistamaan häntä koskaan, koska siitä seuraisi vain hankaluuksia.

Vierailija
49/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen välttämään lisääntymistä tuollaisen voimakkaan ilmaisijan kanssa.

Omasta kokemuksestani hän voimakkaasti ilmaisee (räyhää) myös lapsilleen ja tekee koko perheen elämästä helvettiä.

Vierailija
50/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen, joka

- osaa elää myös ilman suhdetta ja säätöjä

- terveillä elämäntavoilla

- henkisesti tasapainoisen

- hyväksyy naisen sellaisena, kun se on

- luotettavan, vastuuntuntoisen ja uskollisen

Jos noihin ei pysty. Minulla ei ole ongelmia elää yksin. 

Olen kaikkea noita. Silti todennäköisyys sille, että kelpaisimme toisillemme parisuhteeseen on vähäinen. Kemia ratkaisee.

Tämä oli vain huomio siihen ikävään tosiasiaan, että vaikka olisi kuinka hyvä ihminen ja paperilla toiselle sopiva, voi jäädä yksin. Eipä siinä, ei ole ongelmaa elää yksin.

Vierailija
51/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan painajainen elää yhteistä elämää jossa jokainen viikko tai päivä sisältää voimakasta vääntöä merkityksettömistä arkitason asioista.

Stressikuorma olisi lopulta valtava.

Itselläni on kokemusta. Lopulta 15 vuoden yhteiselon jälkeen olen tajunnut, että rauha on laskeutunut elämääni. Olen lopun elämääni yksin.

No miksi piti aina vääntää? Ymmärrät kai, että vääntämiseen tarvitaan kaksi. Viestistäsi paistaa, että vika oli toisessa.

Vierailija
52/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti vahvan, joka on sinut itsensä ja menneisyytensä kanssa. Kun se asia on kunnossa, ei minunkaan tarvitse kävellä munankuorilla. Hellän, joka ei pelkää osoittaa kiintymystä teoin, kosketuksin. 

Olisiko vielä joku ulkoaopeteltu klishee jonka voisit mainita? 🤣

Olisko kliseissä totuudenpoikanen?

Siitä en tiedä, mutta nuo ovat juurikin sellaisia lauseita joita pyöritellään ilman ajatuksen häivää. Olen aina inhonnut ihmisiä jotka lainaavat sanoituksia tyyliin, Sami Minkkisen epätoivoinen blogi. Korsistinen nakki.

Okei. Perustellaan:

Henkisesti vahva mies tarvitaan, koska mulla itselläni on rosoisempi menneisyys. Jos mies on päässyt eläm

Eli tarvitset miehen, joka pystyy toimimaan rakentavasti tilanteessa, jossa ilmeisesti traumamenneisyytesi peruja toimit hankalasti. Tuo on haastavaa kumppanille. Kestävä ratkaisu olisi, jos hakeutuisit terapiaan, jonka avulla voisit rakentaa tasapainoisemman vuorovaikutustyylin. 

Vierailija
53/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aka kynnysmaton jota määräillä, alistaa ja manipuloida.

Erikoinen tulkinta sopuisasta ja kompromisseihin kykenevästä. Lienet kuvailemani voimakastahtoinen.

Vierailija
54/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan painajainen elää yhteistä elämää jossa jokainen viikko tai päivä sisältää voimakasta vääntöä merkityksettömistä arkitason asioista.

Stressikuorma olisi lopulta valtava.

Itselläni on kokemusta. Lopulta 15 vuoden yhteiselon jälkeen olen tajunnut, että rauha on laskeutunut elämääni. Olen lopun elämääni yksin.

No miksi piti aina vääntää? Ymmärrät kai, että vääntämiseen tarvitaan kaksi. Viestistäsi paistaa, että vika oli toisessa.

Ei välttämättä vain toisessa, vaan molemmissa. Itselleni sopii eläminen yksin. En vain tajunnut sitä aiemmin. Toisesta en tiedä. Hän päättäköön ja miettiköön itse, mikä hänelle sopii.

Vierailija
55/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli tarvitset miehen, joka pystyy toimimaan rakentavasti tilanteessa, jossa ilmeisesti traumamenneisyytesi peruja toimit hankalasti. Tuo on haastavaa kumppanille. Kestävä ratkaisu olisi, jos hakeutuisit terapiaan, jonka avulla voisit rakentaa tasapainoisemman vuorovaikutustyylin"

Traumatausta ei aina ilmene vuorovaikutusongelmina ristiriitatilanteissa. Traumatausta ei aina aiheuta holtittomia tunteen purkauksia tai käytösongelmia. Traumatausta ei tarkoita sitä, etteikö kykenisi ilmaisemaan itseään toista kunnioittavalla tavalla.

Ja tiedätkö, riitaan tarvitaan aina kaksi.

Vierailija
56/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee osata vain yksi lasku. 100 000e laina 5% korolla ja 15 vuoden maksuajalla maksaa 143 193e.

Vierailija
57/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli tarvitset miehen, joka pystyy toimimaan rakentavasti tilanteessa, jossa ilmeisesti traumamenneisyytesi peruja toimit hankalasti. Tuo on haastavaa kumppanille. Kestävä ratkaisu olisi, jos hakeutuisit terapiaan, jonka avulla voisit rakentaa tasapainoisemman vuorovaikutustyylin"

Traumatausta ei aina ilmene vuorovaikutusongelmina ristiriitatilanteissa. Traumatausta ei aina aiheuta holtittomia tunteen purkauksia tai käytösongelmia. Traumatausta ei tarkoita sitä, etteikö kykenisi ilmaisemaan itseään toista kunnioittavalla tavalla.

Ja tiedätkö, riitaan tarvitaan aina kaksi.

Ei tietenkään aina tarkoita. Mutta jos kumppani pitää valita sillä perusteella että tämä kykenee ottamaan vastaan ilmaisua joka murskaa nöösimmät, niin siinä tapauksessa hyvin todennäköisesti tarkoittaa. Tuollaisessa suhteessa myös sillä toisella on todennäköisesti omat ongelmansa joiden vuoksi hän uskoo että esim huutoa tulee pystyä ottamaan vastaan tai muuten on nöösi ja kyvytön.

Vierailija
58/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet voimakastahtoinen, olisi tärkeää, että puolisosi olisi omista rajoistaan terveesti kiinnipitävä. Ei joustamaton kuumakalle mutta ei myöskään alistuva lapatossu. Kumpikin ääripää vie vaikeuksiin jos olet hyvin päättäväinen

Voimakastahtoinen tarkoittaa että kumppanin on alistuttava. Kuten isälleni kävi. Oli äitini tossun alla 60-vuotta. Ei mitään omaa elämää tai harrastuksia. Mutta kai siinä oli helppo olla kun toinen määräsi.

Vierailija
59/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakastahtoinen on vaan siloteltu kuvaus k.usipäästä.

Vierailija
60/60 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua on sanottu voimakastahtoiseksi. Olen elämässä mennyt tavotteita kohti kovalla tahdonvoimalla, tehnyt vähän valtavirrasta poikkeavia valintoja ja ns saavuttanut paljon joillain mittareilla. Mistään arjen pikkuasioista ja väittelyistä en ole kiinnostunut, niissä olen joustava ja sopeutuvainen. Mulle sopii hyvin mieheni, ulkoisesti miehekäs, perinteisellä tavalla suoraselkäinen, mutta luonteeltaan hyvin lungi, hauska ja lämmin. Kunnioitan häntä, pystyn nojautumaan, eikä hän lähde mukaan vaahtoamisiini, ei häntä kiinnosta. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi