Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää värjääkö vaate?

Vierailija
13.04.2024 |

Mulla on paljon erivärisiä vaatteita, kuitenkin sen verran vähän, että edes pieni pyykinpesukone ei tule täyteen yhden värin vaatteita. Vanhemmista vaatteistani toki tiedän jo, että nämä päästävät väriä ja nuo ei. Mutta miten uudet vaatteet? On voimakkaan värisiä sukkia ja yksi kirkkaan punainen paita, mutta se on ihan turhaa pestä yksi paita tai yhden väriset sukat yksin koneessa, kun ei niistä tule yhteensä edes puolta koneellista. Onko joku tapa varmistaa mistä vaatteesta lähtee väriä ja mistä ei?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista up up, IDIOOTTI kyselee!!

Vierailija
2/7 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan asiallinen vilpitön kysymys? Olen pahoillani, jos tällä kysymykselläni loukkasin jotakuta. Olen pahoillani! 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa sitä vaatetta jollakin märällä valkoisella kankaalla. Ei sekään varmaa tietoa anna, mutta ainakin herkimmin väriä päästävät ilmaisevat itsensä.

Vierailija
4/7 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä uusavuttomia... Värinkeräysliinat AINOA tapa saada tietää. Tai sitten peset yhden sukan kerrallaan.

Vierailija
5/7 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on merkitystä? Peset suunnilleen samanväristen kanssa.

Vierailija
6/7 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas värjää reilusti, Helly Hansen vaan vähän.  Näkee katukuvassa kun seuraa naamojen väriä.

Vierailija
7/7 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lämpimään veteen likoamaan hetkeksi, kun puristat kuivaksi niin näet lähteekö väriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän