Miltäs nyt Kokoomusta tai Persuja äänestäistä tuntuu?
Kommentit (66)
Minulta on mennyt usko ihmisyyteen, viisauteen, toisista välittämiseen.
Hyvälle. Rohkeemminkin olisi toki voinut leikata. T: kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus lupasi 6 miljardin sopeutukset. Nyt näyttää, että toteuttaa jopa enemmän. Olen hyvin iloinen.
Sen olisi voinut tehdä toisin. Pelkästään 9 euron sirkus kaikkine kuluineen vähintään 2 miljardia vuodessa. Sen kun lopettaisi kylmästi kokonaan niin 8 miljardin säästöt vaalikaudessa. Voi vain ihmetellä miksi se ei kelvannut säästökohteeksi? Huomatkaa tuo vähintään summa voi oikeasti olla huomattavasti suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä - just kuittasin koko työhistoriani isoimmat vuosibonarit. Toki niistä meni aika rapsakkaat verot päältä, mutta ihan hyvään tarkoitukseen ne kai käytetään? Siivooja tulee huomenna, joten täytyy vähän siistiä paikkoja, niin hänellä vähän helpompaa. Ei tässä sen kummempia.
Minun pitäisi käydä sanomassa yhdelle kaltaisellesi turhakkeelle, että hän on hyödytön ja turha työssään. Jos häntä ei olisi niin todella monta asiaa saataisiin ratkaistua tekevällä ja tuottavalla puolella. Sinun kaltaiset ihmiset on ongelma kun saatte palkintoja tekemättömistä asioista.
Provoksi varmaan oli tarkoitettu tuo edellinen katkera räksytys, mutta vastaan silti asiallisesti. Myyjänä olen vientiyrityksessä ja aika monta matkustuspäivää tulee joka vuosi. Tuotannon puolella ovat kiitollisia jokaisesta klousatusta kaupasta, eikä minun sen kauempaa tarvitse työlleni kunnioitusta hakeakaan. Toki olen tiedostanut, että vientitulot on valtiollekin tärkeitä, mutta en kuvittelekaan, että koko Suomen kansa sen ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Persut lupasi ettei polttoaineen veroaste nouse! Nyt pettivät vimeisenkin vaalilupauksen ja alvin noston vuoksi päinvastoin korottavakin kaikkien tavaroiden ja palvelujen hintoja! Persut pettää aina ja ovat vieläpä Kokoomuksen aisankannattajia.
Nauroin hulluna kun takapenkin hörökorvia pesupojat joutuivat äänestämään omaa aloitetaan vastaan.. Kopit oli häpeissään bensa asiassa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä Kokoomus on ykkönen näissä asioissa. Viinanen, Niinistö, Orpo...