Mite voikaa,olla ei tv:tvstä tuu mitää
Kommentit (15)
Miten niin ei tule? Yle Teema elokuva klo 21:11 Pahan kosketus (Touch of Evil 1958). Loistava film noir, pääosassa Orson Welles tekee hienon roolin.
EI sieltä ole moneen vuoteen tullut mitään. Samoja leffoja kiertää kanavalta toiselle ja sitten taas kierros uudelleen.
Loistava toimintaelokuva Training Day (2001) Kutonen HD klo 21.
Kohta tulee kesä ja uunot sekä bondit.
Et suoratoistopalveluista koskaan ole kuullut?
Nhl matsi Dallas-Seattle kymmeneltä Subilla
Olen ihmetellyt samaa jo montavuotta. Lauantaina parhaaseen katseluaikaan ei tule mitään katsottavaa vaikka kanavia enemmän kuin koskaan ennen!
Korotetaan yle-veroa jos ongelma vaikka sillä ratkeaisi
Mä tässä muistelin, että tv:stä tulee jotakin nyt ja olin niin harmissani, että missasin sen mikä lie ohjelma olikaan. Tulin just elokuvista ja katsoin ohjelmatiedot ja se ohjelma oli Suurmestari. Nyt mua itkettää, että itkin tuon ohjelman puolesta, sillä se ohjelma on saman tekevää.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa jo montavuotta. Lauantaina parhaaseen katseluaikaan ei tule mitään katsottavaa vaikka kanavia enemmän kuin koskaan ennen!
Mä epäilen että se on tahallista. Miten sattuukin juuri lauantai iltain olemaan niin huonot ohjelmat? Että ihmiset menisivät baareihin tai johonkin käyttämään rahojaan. Katsoppa niin jo huomenna on parempia ohjelmia illalla.
Vierailija kirjoitti:
Loistava toimintaelokuva Training Day (2001) Kutonen HD klo 21.
Tuli eilen viimeksi ja on pyörinyt viime aikoina useaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Korotetaan yle-veroa jos ongelma vaikka sillä ratkeaisi
YLE onkin ainoa kanava mistä tulee asiaohjelmaa. Toki se ei nykypäivän aivottomille realitytv:n katsojille anna mitään.
No eipä sieltä ole tullut vuosiin mitään. Itse nyt löytänyt plutotv:stä enemmån katsottavaa kuin telkkarista aikoihin. Sentään vähän eri leffojakin. Taidan ruveta katsomaan noita komedialänkkäreitä joita sieltä tulee.
Peräsuolenlaskeuma.todettu eikä voi ko tv:tö kattoo