Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Kampissa oikein tapahtuu?

Vierailija
13.04.2024 |

Siellä kulkee eräs noin 15-16-vuotias poika jopa ruokapaikoissa näyttäen asiakkaille älypuhelimen näytöltä englanninkielistä tekstiä, jossa lukee, että hänen pieni lapsensa on tukalassa tilanteessa. Kun yritin sanoa tälle teinille jotakin englanniksi, hän väittikin yhtäkkiä, että hän ei osaakaan englantia ja lähti pois, kun näytin hänelle kädellä, että antaapas laputtaa. Onko kukaan muu palstalainen törmännyt Kampissa vastaavan kokemukseen? P.S. Olen "maalta" ja käyn Helsingissä vain muutamia kertoja vuodessa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURVAVÄLI 2M TAI TURVASUMUTTEESTA NAAMAAN.

Vierailija
22/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tällä viikolla joku ihan suomalainenn vanhempi nainen räkä poskella kerjäämään voisinko ostaa sille Hesestä kerrosaterian. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tällä viikolla joku ihan suomalainenn vanhempi nainen räkä poskella kerjäämään voisinko ostaa sille Hesestä kerrosaterian. 

Kai ostit?

Vierailija
24/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppi on eräänlainen Mekka.

Vierailija
25/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Suomi on täynnä näitä muiden maiden kerjäläisiä?? Jonkun Italian tai Ranskan vielä ymmärtää mutta mitä nämä tekevät pohjolan perukoilla pienessä maassa? 

Vierailija
26/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on.

Vierailija
27/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikerjääjä. Ei kiinnosta. Mutta entä ne papat invamopoilla siinä Suoermarketin edessä. Jotain persuja 

Päivystävät siinä. Yhdellä joku jeesustarra mopossa. 

Hänestä oli hiljattain juttu Hesarissa. 

Vierailija
28/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän olisi 100% match tuon kuponkijääkärin kanssa.

Vielä kun kumpikaan ei tajua että mäkki on halvempi.

Vierailija
29/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain maissa järkkärit häätää kerjäläiset ulos, miksei täällä. Nykyään järjestysmiehet ei uskalla tehdä mitään silloinkaan kun olisi aihetta.

Vierailija
30/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain maissa järkkärit häätää kerjäläiset ulos, miksei täällä. Nykyään järjestysmiehet ei uskalla tehdä mitään silloinkaan kun olisi aihetta.

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan