miksi roikut nyt täällä etkä ole vaikka ulkoilemassa?
Kommentit (41)
Vauvat menivät juuri nukkumaan. Ei voi lähteä ulos ja jättää heitä sisälle yksin.
kadotin pankkikorttini tänään, kuoletin sen, asia ärsytti, ostin sen vuoksi maustettua jogurttia ja sitten sain siitä ripulin (laktoosiyliherkkyys). En viitsi nyt siis mennä ulkoilemaan, kun en jaksa ajatusta puskakakasta.
Olen käynyt jo kahdesti ulkoilemassa ja lenkillä. Nyt suihkun jälkeen nettiä ja telkkaria.
Olin jo ulkoilemassa, mutta kiiruhdin kotiin ko piti alkaa opiskella. En oo opiskellut, joten olisin voinut tehdä vaikka kuinka pitkän lenkin 😅 Huomenna uusi yritys pidemmäksi lenkiksi. Ja ehkä sitä opiskelua...
Vierailija kirjoitti:
Sataa ja on 4 astetta lämmintä. Päivällä olin sumuisessa ja 5 asteen lämmössä 15000 askeleen lenkillä. Eipä sää eroa marraskuun säästä: kylmää ja pimeää ja kostea!
Huhtikuussa taitaa pimeää olla vasta kello 22.00 illalla.
Kävin ja aamupäivästä ulkona lenkillä. En lähe enää kun kävin jo suihkussakin ja ajattelin ottaa rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo ulkoilemassa ja laitoin saunan lämpiämään. Mies rakentelee jotain autotallissa, teinit pelaavat biljardia alakerrassa ja koira vetää sikeitä takan ääressä.
Mitä muuta minun pitäisi tehdä, kuin palstailla? :D
tulla rakastelemaan kanssani
Tulin puoli tuntia sitten 23km:n kävelyllä, siinä on 66- vuotiaalle ihan tarpeeksi.
Kävin jo ulkoilemassa. Äsken tulin suihkusta, avasin viinipullon ja katson duudsonit tuli taloon. Mä oon jukka, itkee aina. Katson tätä siihen asti kun Suurmestari alkaa kasilta.
Lepopäivä yhdistettynä laiskotteluun.
Tein koko päivän puutarhassa hommia ja ny rentoudun
Vierailija kirjoitti:
Tein koko päivän puutarhassa hommia ja ny rentoudun
oletko pitänyt puutarhasi kunnossa
Olen mökillä ja olen ollut koko päivän ulkona.
Nyt sataa vettä,joten enpä viitsi enää.
Kärsin kroonisesta prokrastinaatiosta :/
Yksinäisenä masentaa kun näen iloisia kaveriporukoita ja onnellisia pariskuntia.
Entäs sinä ap? Miksi roikut täällä typeriä aloituksia tekemässä? Mikä on tekosyysi?
En ole ulkoilmaihminen. Tänään vein roskat ja hain postin, sitä ennen maanantaina kaupassa. Olen jo miettinyt, että seuraavan kerran keskiviikkona käytävä apteekissa eli siinä ensi viikon ulkoilut - tosin autolla, mutta joutuu siinäkin astelemaan ulkoilmassa. Haen samalla postin ja vien roskat... yhden pysähdyksen taktiikalla.
Pesen hampaita. Kohta lapset nukkumaan ja ite nukkumaan. Päivällä ulkoilin. Nyt on nukkumaanmenoaika.