Oletko koskaan saanut lahjaksi cd-levyä?
Kommentit (14)
Joskus kirjan mukana oli cd. Jotain "maailmankaikkeuden avaimia".
Olen, aluksi ei, mutta kuunneltuani kyllä.
Olen saanut. Panteran cd-levyn sain kerran joululahjaksi. Olin tyytyväinen.
No viimeksi viime vuonna kun täytin 50. Tätini oli ostanut minulle CD-levyjä, jotka minulla oli jo vinyylinä.
Olen. Oli mieluinen, kun toivoin sitä.
Teininä ja parikymppisenä toivoin usein joululahjaksi CD-levyjä, jotka toki olivat sitten mieluisia. Myöhemmin sain CD-levyjä lahjaksi veljeltäni ja ex-poikaystävältäni. Yleensä olivat mieluisia, he tiesivät musiikkimakuni hyvin.
Olen saanut lahjaksi useammankin kerran ja useimmiten olivat mieluisia. Joitain outoja huteja oli. CD-levyaika oli kyllä siitä kiva, että silloin musiikkia tuli kuunneltua albumi kerrallaan. Nykyään sitä kuuntelee vain yksittäisiä biisejä eri artisteilta, jolloin ne muut mahdolliset hyvät kappaleet saattavat jäädä huomiotta. Eli ennen jopa musiikin kuuntelussa oli enemmän pitkäjänteisyyttä mukana. Nykyään voi selata nopeasti eri artistilta eri biisejä eri aikakausilta. Onhan sekin tietysti kiva, että omat suosikit ovat helposti kuunneltavissa, eikä tarvitse esim. vaihtaa CD-levyä - tai walkmaneista paristoja.
Toki. Kaikki ovat olleet mieluisia. Olen tiennyt etukäteen minkä levyn saan, koska minulta kysyttiin minkä haluan.
En mutta olisi hyvä lahja. Äänenlaatu parasta tasoa ja kestää iäisyyden jollei kovin naarmuta.
Divareissa tuli joskus ravattua ja selattua niitä, se olikin mukavaa hommaa, vielä jos löysi sen harvinaisemman levyn halvalla.(esim. apulannan ihka ensimmäinen levy)
Olen, oli