Mitä teette viikonloppuisin? Tylsää selvinpäin.
Kommentit (24)
Perjantaina ja lauantaina juon. Olen ollut välillä pitkiä aikoja selvinpäinkin, mutta on se aika tylsää näin kerrostalossa asuvana sinkkuna olla selvinpäin viikonloput.
Aiemmin kun asuin omakotitalossa, oli enemmän mielekästä tekemistä, puutarhahommia, pikku remppaa yms. Eron jälkeen muutin kerrostalokaksioon lähiöön ja onhan tämä aika ankeaa. Ei ne museot ja leffatkaan jaksa kovin kauaa kiinnostaa, on jo niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Asutte kaikki kerrostaloissa, ei siellä mitään oikeaa tekemistä olekaan, jotain neflixiä ja peliä ja kännäämistä. Hulluksihan siellä tulee kun laiskottelee kaiken aikaa. Itse tarvitsen mielekästä tekemistä jossa näkee mitä on tehnyt. Asunnossa nököttäminen ei ole minun juttuni ollut koskaan.
Kukaan ei pakota laiskottelemaan ja nököttämään kerrostaloasunnossa. Ihan samalla tavalla sieltä pääsee ovesta ulos. Kaikenlaista tekemistä keksii kotona ja ulkonakin, vaikka ei ole omaa pihaa. Ihan itsestä kiinni miten haluaa aikaa viettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutte kaikki kerrostaloissa, ei siellä mitään oikeaa tekemistä olekaan, jotain neflixiä ja peliä ja kännäämistä. Hulluksihan siellä tulee kun laiskottelee kaiken aikaa. Itse tarvitsen mielekästä tekemistä jossa näkee mitä on tehnyt. Asunnossa nököttäminen ei ole minun juttuni ollut koskaan.
Asun rivitalossa,pihahommat tehty jo.ap
Samoin. Mökillä oli piha vielä lumen peitossa, joskus vapun jälkeen sinne koko kesäksi, varmaan marraskuun alussa takaisin.
Kuinka paljon tuli juotua ja millaisella ajanjaksolla?