Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä naisia kannattaa etsiä jos 38v miehenä haluaa löytää kumppanin jonka kanssa perustaa perhe?

Vierailija
13.04.2024 |

Mikä on paras ikähaarukka?

Kauanko esim. Seurusteluun ja tutustumiseen kannattaa varata aikaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-38v.

Vierailija
22/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 10-30. Nuoremmista ei oikein tiedä millaisia heistä tulee aikuisina ja tuota vanhemmat alkavat olla riskirajoilla. Huom: 10-15v voit valkata valmiiksi, mutta joudut odottamaan suunnitelman toimeenpanemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 35-40 vuotiaita naisia voisit katsella realistisesti sillä silmällä. Lapsiluku jää 1-2.

Perheen voi perustaa ilman omia lapsia.

Ei voi 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
24/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko järkeä alkaa seurustelemaan 42v naisen kanssa tuossa tilanteessa?

Ap

Täältä kysyt kannattamisia. Jos tuon ikäinen ei tiedä, niin ei tarvitse ketään. Lisäksi pitäisi löytää molemminpuolinen oikea rakkaus.. 

Vierailija
25/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että 28-32. Koska jos tutustumiseen ja seurusteluun tarvitaan aikaa niin yli 33-vuotiaan kanssa onnistumisen prosentti lapsen saamiseen putoaa jo melkoisesti. 

Se vaan että noin nuoret ei halua noin paljon vanhempaa miestä.

Joku 35-38 olisi hyvä.

Vierailija
26/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 35-40 vuotiaita naisia voisit katsella realistisesti sillä silmällä. Lapsiluku jää 1-2.

Perheen voi perustaa ilman omia lapsia.

Mutta helpompaa perustaa perhe saamalla omia lapsia.

Ystävättäreni sai luomusti 47-vuotiaana ensimmäisen lapsensa, kun lakkasivat miehensä kanssa yrittämästä.

Vierailija
27/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 on vielä nuori. Voit aivan hyvin katsella 23-35 vuotiaita. Sinuna yrittäisin noin 25 ikäistä naista jos lisääntyminen on mielessä. Ja hei ikä on vaan numero. Kysyppä vaikka Sauli Niinistöltä tai Dannyltä. Palstamammat toki eivät sulata isoja ikäeroja mut sillä ei ole mitään väliä.

Vierailija
28/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasta haluat niin älä vaan yli 35 v naisia mieti tai yli 40 v harppuja.

29/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 38-vuotias,jos haluat vaikka vuoden tutustua häneen. Vuosikin on oikeastaan aika lyhyt aika oppia tuntemaan toinen, mutta kun ikää on jo melkein 40v , pitää toimia kiireellä. Mutta sitten on toki suurempi riski sille, että tulee huti valinta.

Vierailija
30/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 32v lähdin suhteeseen jossa nainen vanhempi ja hänellä kaksi lasta. Ilmoitti että lapsiluku täynnä. Siinä oli sitten päätettävä mitä tahdon. Suhde oli niin hyvä, että valitsin olla aikuinen näille kahdelle (en siis isäpuoli, kun isänsä asui lähellä ja hyvä tyyppi kaikin puolin) ja tyytyväinen olen ollut siihen. Tässä 13 vuoden jälkeen edelleen yhdessä ollaan. Oma lapsi jää tässä elämässä haaveeksi, mutta ihan tyytyväinen näin.

Vierailija
31/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi vasta, jos itse et tiedä. 

Vierailija
32/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin siitä minkä ikäisiä saat kiinnostumaan.

18-38v pidän itse ikäkriteerinä kun olen saman ikäinen kuin sinä ja samalla tavoitteella.

Vierailija
33/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiä voi mitä haluaa, mutta realistisesti olet myöhässä. Toki on mahdollista, että vielä löydät jonkun, naiset huolivat sinut, jos olet muuten ok, jos ovat max kaksi vuotta nuorempia. Eli ikähaarukkana järkevin on 35-40. Ja silloin on jo kiire. Itsekään et ole enää isäksi parhaimmillaan. Kuitenkin pari vuotta olisi hyvä olla yhdessä ja sitoutua oikeasti ennen lasten saantia. Nainen voi saada lapsia keskimäärin n 42-vuotiaaksi asti, todellista hedelmällisyyttä ei tiedä kukaan. Miehenkin hedelmällisyys laskee, ja vammaisen lapsen saannin todennäköisyys kasvaa. 

Jos mies haluaa elämässään lapsia, vakituista parisuhdetta kannattaa kyllä katsella alle kolmekymppisenä. 

Vierailija
34/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisten keskimääräinen hedelmällisyyden huippu on noin 2024-vuotiaana. Sen jälkeen naisten hedelmällisyys alkaa laskea, mutta voi jatkua suhteellisen korkeana melkein 30-vuotiaaksi asti. Jyrkempi lasku alkaa sen jälkeen ja viimeistään noin 35-vuotiaana väestöstä ja mittaustavoista riippuen. Miesten todennäköisyys saattaa kumppani raskaaksi heteroyhdynnässä laskee tasaisesti iän myötä, mutta hitaammin kuin naisilla. Miehen varoitusvalo on 40 vuotta, sillä sen jälkeen hedelmällisyys on jo selvässä laskussa."

Suora lainaus: https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/hedelmallisyys-laskee-jo-ennen-3…

Jotenkin vaikea uskoa tätä. Mulla alkoi säännölliset menkatkin vasta kolmekymppisenä. Sitä ennen tuli miten sattuu ja oli pitkiä aikoja poiskin.

Vierailija
35/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lasta haluat niin älä vaan yli 35 v naisia mieti tai yli 40 v harppuja.

Suomessa vaan naisen pitää olla vapaaehtoisesti mukana hommassa, ja 38v ei nuoria naisia kiinnosta, ellei ole jollain lailla erityinen tyyppi. Jos ap olisi, hän tuskin asiaa näin pohtisi. 

Vierailija
36/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-39-vuotiaita. 

Vierailija
37/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselisin naisia ikähaarukassa 18-25 v, mutta tavoittele sitä, mikä itseäsi kiinnostaa. Ei kannata kuunnella niitä, jotka suosittelevat kolmekymppistä naista. Näiltä on suurin osa munista jo kuihtunut pois. Mutta toisaalta ainakin biologinen kello tikittää kovaa vauhtia, joten innokkaita halukkaita varmaan löytyy. M33

Vierailija
38/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v ei ole vielä tuhatta jätkää mittarissa ja katkera. Vanhempia kannattaa katsoa muualta kuin suomesta ellei ole masokisti. Järkkyjä feministejä ja suhtautuu rasistisesti suomalaisiin.

Vierailija
39/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 39, minä 26 ja lapsia kyllä vielä tarkoitus saada muutama, jos Luoja suo. Eka pieni jo on :)

Vierailija
40/43 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naista ollenkaan. 20-45v mies ja lapsi Afrikasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi