Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut jos menet kaverisi luokse illanviettoon ja vasta siellä selviää että heillä on ulkohuussi?

Vierailija
13.04.2024 |

Olisitko halunnut tietää etukäteen ja jos, niin miksi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi mutta tunnen muutaman jotka ei pysty huussia käyttämään. Olisivat varmasti kauhuissaan

Samoin. Miehen veli vaimoineen ei tule edes käymään meillä, koska huussi. Vaimo ei voi sellaista käyttää. Itse asiassa kerran oltiin jo sovittu että tulevat, mutta sitten tekstarilla varmistivat että oliko niin ettei meillä vieläkään ole sisävessaa? Näin oli, ja peruivat tulonsa.

Vierailija
22/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, mutta ihmettelisin kyllä miten en ole tällaista asiaa tiennyt kaverini asumisesta. Miten on mahdollista, ettei tämä asia ole koskaan tullut puheeksi. Ollaanko kuitenkaan niin hyviä kavereita? 

Ei aloituksessa puhuttu mistään hyvästä kaverista/ ystävästä. En minä ainakaan tiedä esimerkiksi miten kaikki työkaverini asuvat, mutta voisin hyvin jonkun luo mennä kutsuttuna kylään.

Aloituksessa puhutaan kaverista eikä mistään työkaverista. Mulle ainakin kaveri ja työkaveri ovat ihan kaksi eri asiaa. No jollekin työkavaerikin voi olla kaveri, jos ovat tekemisissä vapaallakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että höpsis. Ei mitään, käydään tarpeilla ulkosalla :)

Vierailija
24/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sinne tarpeensa voi tehdä, no big deal.

Vierailija
25/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huussi on siisti ja kuiviketta on käytetty tarpeeksi, niin haiseekin paljon paremmalta kuin normaali vessa,

Vierailija
26/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi mutta tunnen muutaman jotka ei pysty huussia käyttämään. Olisivat varmasti kauhuissaan

Samoin. Miehen veli vaimoineen ei tule edes käymään meillä, koska huussi. Vaimo ei voi sellaista käyttää. Itse asiassa kerran oltiin jo sovittu että tulevat, mutta sitten tekstarilla varmistivat että oliko niin ettei meillä vieläkään ole sisävessaa? Näin oli, ja peruivat tulonsa.

En oo koskaan ymmärtänyt tällaisia ihmisiä 😂

Vierailija
27/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukupin tyhjennykset ym. olis kyllä ylimääräinen päänvaiva, jollei asiasta tiedä etukäteen.

Tähän mennessä ulkohuussilaiset on kohteliaasti osanneet informoida asiasta etukäteen. 

Vierailija
28/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkohuussihan se on minullakin eli ei olisi mikään ongelma.

Vierailija
29/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Pääasia, etteivät laita huussin tyhjennys töihin.

Vierailija
30/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ihan normijuttu, ja jos ei olla yötä, ei mitään ongelmaa. 

Kaupungissa se olisi hyvin outoa, mutta sen verran kohtelias olen, etten ihmettelisi ääneen. 

Vierailija
31/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi mitenkään. Ihan ok on. 

Vierailija
32/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan itkeä 😭

Vierailija
33/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? 😳

Vierailija
34/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kai siinä mitään. Lapsena tullut käytyä lukemattomat kerrat, koska mökillä oli pitkään vain puucee.

Puucee on kaikissa tapauksissa luksusta verrattuna inttiaikoihin, kun piti talvileirillä pakkasessa istua riu'ulla.

Vierailija
35/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, mutta ihmettelisin kyllä miten en ole tällaista asiaa tiennyt kaverini asumisesta. Miten on mahdollista, ettei tämä asia ole koskaan tullut puheeksi. Ollaanko kuitenkaan niin hyviä kavereita? 

Me muutettiin 4 vuotta sitten taloon jossa ei ole sisävessaa eikä suihkua. Meille asia on niin luonnollinen, ettei siitä ole tullut erikseen mainittua juuri kellekään, miksi olisikaan? Ei mullekaan kukaan erikseen kerro jonnekin muuttaessaan että "siellä on wc" 😄 Yhdelle kaverille muistan asian sanoneeni silloin kun hän sitä erikseen kysyi että millainen talo, mutta suoraan sanoen luulen ettei hän sitä enää edes muistaisi. Moni kaveri ja ystävä tietää, että asumme sukutaloamme, mutta ei koskaan ole ollut puhetta siitä, ettei meillä ole kaikkia mukavuuksia. Yhdelle se selvisi kun tuli kylään. Moni tietää että ollaan tehty remonttia, niin varmasti ainakin sen myötä ajattelee meillä olevan kaikki nykyajan jutut. Viime viikollakin kaksi kertaa ystävän kanssa soiteltiin, mutta ei me vessoista puhuttu... Ihan muista asioista.

Työkaverit tietää paljonkin elämästämme, mutta ei ulkohuussista tiedä kuin muutama. Ei siksi etten kertoisi, vaan siksi että koska se on minulle aivan normaali asia, en sitä kailota. Ekana talvena mainitsin asiasta töissä, kun luvattiin kovia pakkasia, ja siinä oli muutama kuulemassa. That' s it.

Vierailija
36/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ollut kaikilka ulkohuusi. Elikä jos vieroksuu sitä, on jo aikaa urbanisoitunut, kuka pitää kaikkia mukavuuksia itsestäänselvyytenä. Mitä ulkohuussissa on niin erikoista, että on järkytyksen kohde nykyajalla? Hyvä, että on ulkohuussikuin. Monet maapallon asukkaista kyykäisevat edellen vaan johonkin pusikkoon. 

Vierailija
37/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, sitten käydään ulkohuussissa!

Jotain rajaa siihen uusavuttomuuteen!

Vierailija
38/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ekoteko! On kokemusta mökillä ja ihan omassa lapsuudessa ulkohuussista. Tosin kovalla pakkasella ja pimeässä siinä on omaa romantiikkansa. Mutta kunhan on siisti huussi niin mikäs siinä. Joillakin vuokramökeillä olen käynyt oikein viihtyisissä huusseissa, yksi oli sisältä kokonaan siniseksi maalattu (häätää kuulemma hyttysiä ja kärpäsiä) ja yhdessä oli hienot järvimaisemat. Oli  vaihteeksi mukavaa istua aamuvarhaisella ja kuunnella lintujen konserttia ja sinistä järveä kun kotona katselen kaakeleita. 

Vierailija
39/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ekoteko! On kokemusta mökillä ja ihan omassa lapsuudessa ulkohuussista. Tosin kovalla pakkasella ja pimeässä siinä on omaa romantiikkansa. Mutta kunhan on siisti huussi niin mikäs siinä. Joillakin vuokramökeillä olen käynyt oikein viihtyisissä huusseissa, yksi oli sisältä kokonaan siniseksi maalattu (häätää kuulemma hyttysiä ja kärpäsiä) ja yhdessä oli hienot järvimaisemat. Oli  vaihteeksi mukavaa istua aamuvarhaisella ja kuunnella lintujen konserttia ja sinistä järveä kun kotona katselen kaakeleita. 

Ja meillä maisemahuussin näkymät suoraan pellolle, peltoa silmänkantamattomiin. Äsken kun kävin, oli pellolla joutsenia, kurkia ja peuroja, ja linnunlaulu korvia huumaava 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi