Tein hieman paremman väen lihamakaronilaatikon
Laitoin paketin pekonia sekaan.
Ei taida köyhemmillä luusereilla olla varaa pekonia laittaa sekaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Et sentään hummeria ja kaviaaria, tai tryffeliä.
Just. Mitä kehumista tuossa nyt on jos on keksinyt laittaa makaronilaatikkoonsa pekonia. Siihenhän voi laittaa mitä ikinä haluaa niinkuin pizzaankin. Ei ole rahasta kiinni vaikka työttöminä ollaankin. Itse tehty ruoka on vielä hyvin edullista. Matkoilla sitten ei säästellä. Jotkut syövät ravintolassa jopa spaghettia... kaskun ei makaronilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaista sontaa saat kurkusta alas, olet alinta sosiaaliluokkaa itsekin.
Ei taida sun valmisateriat olla kovin hyviä kun kiukuttaa noin.
Syön terveellistä ja tuoretta, itse laitettua ruokaa ja viikonloppuisin syön laadukkaassa ravintolassa puolison kanssa. Ros kaväen sapuskat, kuten makaronilaatikko, eivät meille maistu. Aivan samaa kuraa kuin valmislaatikot vaikka miten olisi itse tehtyä.
Ei ole ylipainoa, ei ole korkeaa verenpainetta eikä diabetesta. Mites sulla?
Mutta on näemmä nestettä päässä.
Mä en tee minkäänlaista makaronilaatikkoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Syön terveellistä ja tuoretta, itse laitettua ruokaa ja viikonloppuisin syön laadukkaassa ravintolassa puolison kanssa. Ros kaväen sapuskat, kuten makaronilaatikko, eivät meille maistu. Aivan samaa kuraa kuin valmislaatikot vaikka miten olisi itse tehtyä.
Ei ole ylipainoa, ei ole korkeaa verenpainetta eikä diabetesta. Mites sulla?
Mutta on näemmä nestettä päässä.
On ja aika pahasti.
Meillä on puinen makaronilaatikko, en söisi sitä.
Ilmeisesti olen itse aika paljon parempaa väkeä, kuin AP, koska minun tekemäni makaronilaatikon taso laskisi, jos siihen laittaisi pekonia.
Mä olen laittanut joskus Aurajuustoa sekaan. Tulee Hyvää!
Meillä siis ainakin kalliimpi versio kuin ap:lla.
https://www.youtube.com/results?search_query=makaronilaatikko