Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu, että kuolen jo nuorena. Ehkäpä jo pian. Tiedättekö ihmisiä, joille näin on käynyt ja ovat tienneet sen intuition tasolla?

Vierailija
13.04.2024 |

Elinvoima sisäisesti on ollut kadoksissa jo jokusen vuoden. Sen jälkeen alkoi tulemaan monenlaista muutakin. Vatsaoireita, jatkuvaa väsymystä, uupumusta ja sairasteluja. Masennus on erittäin vaikea kausittain mutta jotenkin niiden läpi on menty. 

Olen silti todella elinvoimaton myös muuten kuin sielullisesti. Koko keho tuntuu olevan epämiellyttävän voimaton. On mukavaa, että sentään pystyn normaaleihin asioihin ns niin, että jalat ja kädet toimivat mutta on niin hauras ja voimaton olo alituiseen. Tulen herkästi kipeäksi ja voisin vain levätä kuukaudesta toiseen.

Tämä on ikävää koska pitäisi olla siinä iässä, että on energiaa, perustaisi perheen, olisi menoja ja harrastuksia mutta en vain jaksa yksinkertaisesti, en pakottamalla enkä itseäni suosittelemalla saa tätä energiaa nousemaan. Voin tehdä mutta siitä huolimatta olen uupunut enkä saa sitä elinvoimaa mistään. 

Sellainen olo on ollut etten elä pitkään. Kuin kuihtuisin sisäisesti kasaan ja keho mukana. Tätä on niin hankala kuvailla. 

Näivetyn eikä muutosta ole yrityksistä huolimatta tapahtunut. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on siis alle 30 ja jopa isovanhempani jaksavat enemmän kuin minä. 

Olen koko ajan kuin lievässä tokkurassa/jossain muualla ja ihan kuin olisin jonkun näkymättömän raskaan asian alla puristuksissa. Pää ei toimi ja kaikki elinvoima on kadonnut, kuin olisi imetty kuiviin. 

Ap

Vierailija
2/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla fibromyalgia tai väsymysoireyhtymä kun oireesi sopisi niihin. Kumpikaan niistä ei ole kuolemaksi, mutta erittäin paljon elämänlaatua heikentävä vaiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tunnen useamman sellaisen, joka on jauhanut kuolemastaan jo vuosia mutta porskuttaa edelleen täysin terveenä menemään 🙄

Vierailija
4/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sleep wont fix it, when the soul is tired. Samoja tuntemuksia. Mulla oli intuitio pitkään että elän kolmikymppiseks. No nyt oon jo 42. Edelleen tuntuu etten vanhaksi elä, tiedä sitten.

Vierailija
5/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rauta -ja D-vitamiiniarvot tsekattu koska viimeksi?

Vierailija
6/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
7/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liittyy ahdistukseen kuoleman lähestymisen tunne. 

PMS laukaisee ne. Eivät liity pelkästään omaan kuolemaan vaan kaikkien läheisten.

Väsymykseen kannattaa kokeilla folaattia ja B12-vitamiinia. Osta vaikka Omnivegan monivitamiini myös. Joo, on vegaaneille, mutta ehdottomasti parhaimmassa muodossa vitamiinit imeytymisen kannalta

Vierailija
8/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin tuntuu että voisi elää vaikka 110 vuotiaaksi kun aika menee niin nopeasti. Tai 98. Ja asiat on vielä tekemättäkin tai voi aloittaa. Monilla ei ole niin kiire vielä. Kunhan terveys säilyy ja kivat asiat. Ehkä jotkut tuntevat että elävät vaikka 88 vuotiaaksi.

Vierailija
9/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kuolevani 33-vuotiaana, mutta minut vain irtisanottiin. Sen jälkeen oli hankalaa vuosia, mutta nyt elämäni on jo pitkään ollut mallillaan.

N65

Vierailija
10/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on multidimensionaalisia loisia. 

Tutustu maagisuus käytäneisiin niiden karkottamiseksi. 

Vierailija
11/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maagisiin, siis. 

Seksuaalienergiaasi kupataan. 

Vierailija
12/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema tappaa tarvittaessa terveenkin ihmisen. Viikatemies ei tunne armoa.

Vierailija
13/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit harmiksemme kuitenkin sitä lähetä-nappia painamaan.

Vierailija
14/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin myös alle kolmekymppisenä, että en elä siitä pidempään. Mutta tuo kyllä kuulostaa ferritiinitasojen laskun tai kilpirauhasen ongelmilta. Käy verikokeissa.

Vierailija
15/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla liittyy ahdistukseen kuoleman lähestymisen tunne. 

PMS laukaisee ne. Eivät liity pelkästään omaan kuolemaan vaan kaikkien läheisten.

Väsymykseen kannattaa kokeilla folaattia ja B12-vitamiinia. Osta vaikka Omnivegan monivitamiini myös. Joo, on vegaaneille, mutta ehdottomasti parhaimmassa muodossa vitamiinit imeytymisen kannalta

Lisäsin tähän, että onko kilpirauhanen tutkittu? Verensokeri? Kokeile hiilihydraattien karsimista, koska se auttaa tosi paljon väsymykseen ja kipuihin.

Minä karsin hiilarit pois noin kuukaudeksi ja sain sen verran voimia, että pystyin aloittamaan kuntoilun. Nyt voi syödä suht normaalisti ja vointi pysyy hyvänä. Jos alkaa väsyttää, niin karsin taas hiilareita.

Masennukseen mulla auttoi parhaiten kuitenkin sopiva lääke jonka voimalla kykenin tekemään muutoksia elämään.

Ahdistus väsyttää todella paljon. Sitä ei tajua oikeasti kuinka paljon voimia se vie. Sekin auttaa vähän kun tajuaa, että nämä ajatukset nyt tulee ja menee

Vierailija
16/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi sopia myös kipparin vajaatoimintaan. Onko katsottu? 

Minulla oli myös aikoinaan tuollainen olo. En uskonut näkeväni 30.v saati vanhempaa ikää. Olen kuitenkin 40.v ja tässä mennään. 

Minulla liittyi ainakin masennukseen ja ahdistukseen tuon kaltaiset ajatukset. Jos kaikki fyysiset jutut on ok, niin voisiko ahdistus ja masennus selittää oloasi? 

Joka tapauksessa menisin sinuna lääkäriin ja kertoisin tuon kaiken. Tsemppiä! 

Vierailija
17/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on sitten toiveajattelua enemmänkin.

On jotenkin niin outoa katsoa itseään peilistäkin. Ennen silmät loistivat, olemus oli valoisampi ja vahva. Nyt on kasvot jotenkin todella näivettyneet, olen jopa vanhentunut ihan silmissä ja koko olemus mennyt kasaan tai oudoksi. Koko kuva latistunut ja harmaa. 

Ennen niin kaunis nuori nainen. Olisinpa silloin ollut itselleni armollisempi ja kiittänyt enemmän, rakastanut. 

Nyt hyväksyn tietenkin tämän mutta aika vieraalta välillä tuntuu. Ap 

Vierailija
18/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä on sitten toiveajattelua enemmänkin.

On jotenkin niin outoa katsoa itseään peilistäkin. Ennen silmät loistivat, olemus oli valoisampi ja vahva. Nyt on kasvot jotenkin todella näivettyneet, olen jopa vanhentunut ihan silmissä ja koko olemus mennyt kasaan tai oudoksi. Koko kuva latistunut ja harmaa. 

Ennen niin kaunis nuori nainen. Olisinpa silloin ollut itselleni armollisempi ja kiittänyt enemmän, rakastanut. 

Nyt hyväksyn tietenkin tämän mutta aika vieraalta välillä tuntuu. Ap 

Ap, mene lääkärille. Nyt pitäisi sinulta ottaa verikokeita. Kuten täällä on jo mainittu niin moni sairaus/puutostila voi aiheuttaa tuon. Vaikutat myös masentuneelta.

Rohkeasti nyt hakemaan apua. Pyydä lääkäriaikaa heti maanantaina.

Voimia, ja parempia vointeja Sinulle!

T. N 50+

Vierailija
19/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että on mielenterveysongelma, mutta voi olla muutakin taustalla, myös samaan aikaan ruumiin ja sielun vaivoja. Kannattaa ensimmäiseksi mennä lääkärin vastaanotolle, jossa tarkistetaan perus väsymyksen selvittelykokeet (kilpirauhanen, perusverenkuva, mahdollisesti rauta, B12 ja miehillä testosteroni), kartoitetaan oireet ja mahdolliset lääkityshaitat ym. Jos ei selkeää selittävää löydy, saat suunnitelman kuntouttavaan hoitoon.

Vierailija
20/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolema tappaa tarvittaessa terveenkin ihmisen. Viikatemies ei tunne armoa.

Ei Viikatemies ole paha. Kaverina, ettei yksin tarvitse Tuonelaan matkata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan