Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku heteromies, oletko koskaan tavannut viehättävää naista jonka kanssa haluat olla vain kaveri?

Vierailija
13.04.2024 |

Eli siis tilanne: Olet sinkku heteromies, tapaat sinkun heteronaisen, jota pidät viehättävänä. Ja sitten haluat olla sen naisen kanssa kaveri, mutta et halua mitään enempää, et seurustelua etkä seksiä. Onko tuttua?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Naimisissa ollessa täytyy pitää vakavaa linjaa viehättävien neitosten kanssa. Minusta se on jo pettämistä jos lirkuttelee hauskoja juttuja tyttösten korvaan ja nauretaan yhdessä. En halua että vaimokaan ystävystyy muiden miesten kanssa ja naureskelee heidän jutuilleen. Tästä ei ole pitkä matka fyysiseen hauskanpitoon.

Vaikka siitä sulla ei ole pitkä matka, muilla voi silti olla.

Vierailija
22/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap siis saanut kaveripakit? Itse tulkitsen ne niin että olen miehen mielestä ruma tai muuten epämiellyttävä eikä haluaisi olla oikeasti edes kaverini. Tuolla kaveriehdotuksella hän pehmentää pakkeja, ei ole niin tylyä kuin jos sanoisi ettei halua olla missään tekemisissä. Toivoo että nainen ymmärtää yskän.

Ei, en ole saanut kaveripakkeja. Mutta sen sijaan kun miehiä pyrkii kaverikseni, mietin kuinka todennäköistä on, että heillä on oikeasti mielessään pelkkä kaveruus.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Nainen voi olla viehättävä, vaikka minulla ei sen kummempia tunteita häntä kohtaan olisikaan. Siinä on eroa jonkin verran.

Vierailija
24/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap siis saanut kaveripakit? Itse tulkitsen ne niin että olen miehen mielestä ruma tai muuten epämiellyttävä eikä haluaisi olla oikeasti edes kaverini. Tuolla kaveriehdotuksella hän pehmentää pakkeja, ei ole niin tylyä kuin jos sanoisi ettei halua olla missään tekemisissä. Toivoo että nainen ymmärtää yskän.

Ei, en ole saanut kaveripakkeja. Mutta sen sijaan kun miehiä pyrkii kaverikseni, mietin kuinka todennäköistä on, että heillä on oikeasti mielessään pelkkä kaveruus.

ap

Epätodennäköistä, ellei ole jotain luontevaa reittiä tutustuttu. Jos mies tulee "kaveeraamaan" tietäen sinusta suunnilleen pelkän ulkonäön, on satavarmaa, että kyseinen mies haluaa enemmänkin.

Vierailija
25/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten jalkoväli haisee yleensä pissalle. En ole kiinnostunut pissanhajuisista.

Vierailija
26/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... Mitähän taas luin, eikö voi olla ystävä ilman seksuaalista latausta? Siis tunnen kymmenittäin "miellyttävän" näköisiä naisia joiden kanssa en todellakaan mieti miltä tuo typykkä tuntuisi lakanoiden välissä vaikka onkin miellyttävä ulkonäöltään.

Erään ylläkuvaavan henkilön kanssa kahvittelemme lähes päivittäin, joskus työpäivien jälkeen pelaamme myös squashia, eikä ole käynyt edes mielessä viedä asioita pidemmälle.

Vierailija
27/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa kuin AP. 

Vierailija
28/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kaverin tittelin silti sain.

Vierailija
29/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Epätodennäköistä, ellei ole jotain luontevaa reittiä tutustuttu. Jos mies tulee "kaveeraamaan" tietäen sinusta suunnilleen pelkän ulkonäön, on satavarmaa, että kyseinen mies haluaa enemmänkin.

Ok. Kommentoin sivusta. Viimeksi kävi työpaikalla niin, että ihan toiselta osastolta oleva mies alkoi flirttailla minulle työasian yhteydessä viesteillä. Emme olleet koskaan tavanneet, hän oli nähnyt minusta vain kuvan. Lopulta hän yhtäkkiä ilmestyi yhtäkkiä eräänä päivänä seuraani samaan pöytään. Hän jutteli tosi pitkään ja kertoi itsestään kaikkea. Vaikutti siltä, että hän halusi tutustua minuun. Mutta miksi? Olemme molemmat pitkässä parisuhteessa ja perheellisiä. Sinänsä ihan imartelevaa saada huomiota, mutta ei tuo minun mielestäni ole oikein sen miehen vaimoa kohtaan. 

Vierailija
30/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, hyvä kysymys. Olen miettinyt tätä, kun työpaikalla joku mies alkaa lyöttäytyä seuraani, flirttailee ja haluaa ystävystyä. Onhan ne aina viehättäviä tyyppejä, mutta en halua ystävystyä miesten kanssa, koska siitä seuraisi kaikkea tunnesotkua. Ihastuisin itsekin. Sitä paitsi ei ole mielestäni hyvä kaveerata työpaikalla kahden kesken jonkun miehen kanssa. Sitä helposti erkaantuu silloin työporukasta ja jää yksin. 

Vierailija
31/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Eri arvot, eri tyyli. Viehättävä mutta pelottava.

Vierailija
32/32 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sitä kutsutaan platoniseksi rakkaudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän