Sinkku heteromies, oletko koskaan tavannut viehättävää naista jonka kanssa haluat olla vain kaveri?
Eli siis tilanne: Olet sinkku heteromies, tapaat sinkun heteronaisen, jota pidät viehättävänä. Ja sitten haluat olla sen naisen kanssa kaveri, mutta et halua mitään enempää, et seurustelua etkä seksiä. Onko tuttua?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap siis saanut kaveripakit? Itse tulkitsen ne niin että olen miehen mielestä ruma tai muuten epämiellyttävä eikä haluaisi olla oikeasti edes kaverini. Tuolla kaveriehdotuksella hän pehmentää pakkeja, ei ole niin tylyä kuin jos sanoisi ettei halua olla missään tekemisissä. Toivoo että nainen ymmärtää yskän.
Ei, en ole saanut kaveripakkeja. Mutta sen sijaan kun miehiä pyrkii kaverikseni, mietin kuinka todennäköistä on, että heillä on oikeasti mielessään pelkkä kaveruus.
ap
Totta kai. Nainen voi olla viehättävä, vaikka minulla ei sen kummempia tunteita häntä kohtaan olisikaan. Siinä on eroa jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap siis saanut kaveripakit? Itse tulkitsen ne niin että olen miehen mielestä ruma tai muuten epämiellyttävä eikä haluaisi olla oikeasti edes kaverini. Tuolla kaveriehdotuksella hän pehmentää pakkeja, ei ole niin tylyä kuin jos sanoisi ettei halua olla missään tekemisissä. Toivoo että nainen ymmärtää yskän.
Ei, en ole saanut kaveripakkeja. Mutta sen sijaan kun miehiä pyrkii kaverikseni, mietin kuinka todennäköistä on, että heillä on oikeasti mielessään pelkkä kaveruus.
ap
Epätodennäköistä, ellei ole jotain luontevaa reittiä tutustuttu. Jos mies tulee "kaveeraamaan" tietäen sinusta suunnilleen pelkän ulkonäön, on satavarmaa, että kyseinen mies haluaa enemmänkin.
Naisten jalkoväli haisee yleensä pissalle. En ole kiinnostunut pissanhajuisista.
Ööh... Mitähän taas luin, eikö voi olla ystävä ilman seksuaalista latausta? Siis tunnen kymmenittäin "miellyttävän" näköisiä naisia joiden kanssa en todellakaan mieti miltä tuo typykkä tuntuisi lakanoiden välissä vaikka onkin miellyttävä ulkonäöltään.
Erään ylläkuvaavan henkilön kanssa kahvittelemme lähes päivittäin, joskus työpäivien jälkeen pelaamme myös squashia, eikä ole käynyt edes mielessä viedä asioita pidemmälle.
En, mutta kaverin tittelin silti sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Epätodennäköistä, ellei ole jotain luontevaa reittiä tutustuttu. Jos mies tulee "kaveeraamaan" tietäen sinusta suunnilleen pelkän ulkonäön, on satavarmaa, että kyseinen mies haluaa enemmänkin.
Ok. Kommentoin sivusta. Viimeksi kävi työpaikalla niin, että ihan toiselta osastolta oleva mies alkoi flirttailla minulle työasian yhteydessä viesteillä. Emme olleet koskaan tavanneet, hän oli nähnyt minusta vain kuvan. Lopulta hän yhtäkkiä ilmestyi yhtäkkiä eräänä päivänä seuraani samaan pöytään. Hän jutteli tosi pitkään ja kertoi itsestään kaikkea. Vaikutti siltä, että hän halusi tutustua minuun. Mutta miksi? Olemme molemmat pitkässä parisuhteessa ja perheellisiä. Sinänsä ihan imartelevaa saada huomiota, mutta ei tuo minun mielestäni ole oikein sen miehen vaimoa kohtaan.
AP, hyvä kysymys. Olen miettinyt tätä, kun työpaikalla joku mies alkaa lyöttäytyä seuraani, flirttailee ja haluaa ystävystyä. Onhan ne aina viehättäviä tyyppejä, mutta en halua ystävystyä miesten kanssa, koska siitä seuraisi kaikkea tunnesotkua. Ihastuisin itsekin. Sitä paitsi ei ole mielestäni hyvä kaveerata työpaikalla kahden kesken jonkun miehen kanssa. Sitä helposti erkaantuu silloin työporukasta ja jää yksin.
Olen.
Eri arvot, eri tyyli. Viehättävä mutta pelottava.
Olen, sitä kutsutaan platoniseksi rakkaudeksi.
Vaikka siitä sulla ei ole pitkä matka, muilla voi silti olla.