Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku heteromies, oletko koskaan tavannut viehättävää naista jonka kanssa haluat olla vain kaveri?

Vierailija
13.04.2024 |

Eli siis tilanne: Olet sinkku heteromies, tapaat sinkun heteronaisen, jota pidät viehättävänä. Ja sitten haluat olla sen naisen kanssa kaveri, mutta et halua mitään enempää, et seurustelua etkä seksiä. Onko tuttua?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ääneen ihmettelivät, että olenkohan homo.

Vierailija
2/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan. Jos nainen on viehättävä, niin kyllä aina pinnan alla kummittelee sellainen orastava seksuaalinen kiinnostus häntä kohtaan. 

Ainoat naiset joiden kanssa minulla on ollut 100% platoninen ystävyyssuhde, olivat ulkonäöltään sellaisia että en voisi koskaan harrastaa seksiä heidän kanssaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiselta . Veikkaisin että ko. sinkkumiehellä on vain vaikeuksia ilmaista itseään.

Vierailija
4/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kyseisellä henkilöllä oli aina ihmissuhdeongelmia seksisuhde/seukkaus miestensä kanssa niin paljon, etten halunnut liittyä siihen joukkoon.

Viehättävä ei tarkoita ongelmatonta eikä tauditonta.

Vierailija
5/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 

Vierailija
7/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kyseisellä henkilöllä oli aina ihmissuhdeongelmia seksisuhde/seukkaus miestensä kanssa niin paljon, etten halunnut liittyä siihen joukkoon.

Eikä seksuaalisuus tarkoita, että ihmisellä olisi tauteja. 

Vierailija
8/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kuvitelma ihmisillä on, että ylipäätään mies haluaisi sek#ä kaikkien naisten kanssa, tai ei voisi olla kaveri? 

Itse en tunne vetoa, kuin hyvin harvoin ja suurin osa kavereistani on aina ollut tyttöjä/naisia. 

Vierailija
9/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

t. M32

Vierailija
10/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Nainen voi olla viehättävä, muttei se tarkoita sitä, että olisi juuri minulle tarpeeksi viehättävä tai muuten sopiva. Johtuu toki ehkä siitä, että minulla on valinnanvaraa ja voin olla ns. nirso, jos haluan. Ei ole sen takia pakottava tarve yrittää deittailla tai maata jokaisen vastaavan tulevan vähänkään viehättävän naisen kanssa. Joillekin toisille miehille asia on toki toisin. 

Vierailija
11/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, montakin. Ei vaan ole sitä ns. kemiaa

Vierailija
12/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa fetisseistä voi paljon riippua, vaikka mies tapaisikin klassisesti kauniin naisen niin ei nainen saa keulimaan koska miehellä onkin joku goottifetissi jne.

Vierailija
13/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ääneen ihmettelivät, että olenkohan homo.

Oletko?

Vierailija
14/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusitko siis kuitenkin olla kaveri kyseisen ongelmatapauksen kanssa?

ap

Vierailija
15/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kuvitelma ihmisillä on, että ylipäätään mies haluaisi sek#ä kaikkien naisten kanssa, tai ei voisi olla kaveri? 

Itse en tunne vetoa, kuin hyvin harvoin ja suurin osa kavereistani on aina ollut tyttöjä/naisia. 

Kysymyksessäni en tarkoittanut kaikkia naisia, vaan vain niitä naisia, jotka mies itse kokee viehättävinä.

ap

Vierailija
16/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksessäni en tarkoittanut kaikkia naisia, vaan vain niitä naisia, jotka mies itse kokee viehättävinä.

ap

Vastaus kysymykseen: olen. Kyllä sillä varmaan homon leiman saa, mutta en voi ihmisten ennakkoluuloille mitään. 

Vierailija
17/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys voi olla tarkoitettu esimerkiksi ahkerasti deittaileville jota itse en ole joten tulkitsen kysymyksen hiukan laajemmin tahtoisinko seurustella kenen tahansa viehättävältä näyttävän naisen kanssa. No en todellakaan. Tahtoisinko seurauksetonta kertaluonteista seksiä yhteisymmärryksessä. No en todellakaan.

Vierailija
18/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Naimisissa ollessa täytyy pitää vakavaa linjaa viehättävien neitosten kanssa. Minusta se on jo pettämistä jos lirkuttelee hauskoja juttuja tyttösten korvaan ja nauretaan yhdessä. En halua että vaimokaan ystävystyy muiden miesten kanssa ja naureskelee heidän jutuilleen. Tästä ei ole pitkä matka fyysiseen hauskanpitoon.

Vierailija
19/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vastaus kysymykseen: olen. Kyllä sillä varmaan homon leiman saa, mutta en voi ihmisten ennakkoluuloille mitään. 

Ei taida kauaa uskaltaa homotella jos annat turpiin.

Vierailija
20/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap siis saanut kaveripakit? Itse tulkitsen ne niin että olen miehen mielestä ruma tai muuten epämiellyttävä eikä haluaisi olla oikeasti edes kaverini. Tuolla kaveriehdotuksella hän pehmentää pakkeja, ei ole niin tylyä kuin jos sanoisi ettei halua olla missään tekemisissä. Toivoo että nainen ymmärtää yskän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi