Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesarissa iso uutinen: Nainen osasi taskuparkkerata!! Uskotko?

Vierailija
13.04.2024 |

AIka hiton halventavaa mun mielestä! Ei HS mihinkään tasarvoon usko kun pitää naisia täysin kivikautisina juntteina jotka eivät sovellu autonrattiin. Perus taskuparkki on iso uutinen - naisen tekemänä?? Toisin sanoen uutisen rivien välistä saa luettua että parkkeeraus ei ole mikään kummoinen juttu, kunhan mies tekee sen. Toimittaja löysi mielestään harvinaisuuden? 

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010356342.html?utm_medium=p…

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi uutisoidaan "Nainen suoritti mäkilähdön - Autolla!!"

Vierailija
22/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä taskuparkkeerauksessa on muka vaikeaa? Perusjuttuja autoilussa. Ylipäätään ajotaito tuskin liittyy siihen, mitä housuista löytyy. Käsittämätön artikkeli nykyaikana. Halvennetaan "kehumalla". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No piti siten tästäkin loukkaantua... JA tottakai tämä liittyy trans-asiasn kuten kaikki. 

Jos olisitte seurannut uutisointia niin homma alkoi siitä että lappuliisa arveli pikkufiiun tulleen pahasti motitettua. 

Seuraavassa vaiheessa joku mainitsi että auto on tosiaan taskuparkattu ja hän tuntee tyypin ja sillä on blogi.

Vasta siinä kohtaa joku kertoi että kyseessä on nainen. Sitten naispuolinen ajo-opettaja kertoi että hyvä että on nainen koska hän on saanut tarpeekseen kuulla että daamit ei osaa parkkerata. 

Minä olen setämies. Ensimmäisen autoni sain taskuun. Sittemmin on autot kasvaneet, niska jäykempi ja ääreisnäössä ongelma. Vältä autoilua keskustassa, vältän pysäköintiä taskuun. Vaimo osaa tämän nykyisenkin auton taskuparkkeerata. On muutenkin parempi ajaja, minä taas tunnen auton tekniikan paremmin. 

Vierailija
24/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pahastuu, kun niiden Audit ei mahdu parkkiin.

Vierailija
25/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alfa veto Hesarilta! Haukkuu ja kyykyttää akkoja oikein huolella! :D Toivottavasti viimeinenkin akka kohta tietää paikkansa.