Hesarissa iso uutinen: Nainen osasi taskuparkkerata!! Uskotko?
AIka hiton halventavaa mun mielestä! Ei HS mihinkään tasarvoon usko kun pitää naisia täysin kivikautisina juntteina jotka eivät sovellu autonrattiin. Perus taskuparkki on iso uutinen - naisen tekemänä?? Toisin sanoen uutisen rivien välistä saa luettua että parkkeeraus ei ole mikään kummoinen juttu, kunhan mies tekee sen. Toimittaja löysi mielestään harvinaisuuden?
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010356342.html?utm_medium=p…
Kommentit (25)
Ihmettelin samaa, että täähän kertoo lähinnä toimittajan arvoista. En mä edes ajatellut ettei nainen osaisi parkkeerata, paitsi nyt kun se näemmä onkin joku juttu!
Naiset saa täysperänkin perä edellä laituriin niin miksei sitten tuollaista pikkuista autoa ?
Oisko juttu hieman paisunut. Nyt oli pitänyt ottaa ajo-opettajakin kommentoimaan. Itsellä ei ole edes ajokorttia niin näppärältä kuskilta vaikuttaa mutta onko tuo nyt asia josta Hesarin on pitänyt uutisoinut jo kolmisen kertaa :D Luulis jo tuota naistakin ärsyttävän moinen meuhkaaninen asiasta joka hänelle varmaan ihan arkinen juttu.
Noloa. Naista de facto pahasti halventava ja alentava juttu HS:ssa.
Siis NAINEN osasi ajaa auton parkkiin? Whoa!
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa täysperänkin perä edellä laituriin niin miksei sitten tuollaista pikkuista autoa ?
Siksi koska naiset ei osaa ajaa autoa. Eihän se muuten olisi rikkonut uutiskynnystä.
Asia on uutinen, koska poikkeus vahvistaa säännön. Samahan se on jos joku n-sana joskus oivaltaa jotain, varsinkin laskutehtävän.
Nainen ei siis osaakaan ajaa vastoin kuin luulin? Siitä piti tehdä oikein uutinen! Ellei tuokin muija ollut aataminomenallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa, että täähän kertoo lähinnä toimittajan arvoista. En mä edes ajatellut ettei nainen osaisi parkkeerata, paitsi nyt kun se näemmä onkin joku juttu!
Tää on vaan sitä että on niin kiire hehkuttamaan naisen (tai minkä tahansa ryhmän) osaamista ettei tule ajatelleeksi miten ennakkoluuloista asennetta tuokin hehkutus loppujenlopuksi on.
Muutenkin maailmassa luulisi olevan isompiakin ongelmia kuin joku veen yksittäinen parkkeeraus jota on nyt jauhettu päivätolkulla eri lehdissä. Vai eiks persut sanoneet mitään somessa joten ei löytynyt muuta uutisoitavaa?
uskomattomaltahan tuo kuulostaa, mutta poikkeus vahvistaa säännön
Onko taskuparkkeeraus muka vaikeaa? Ehkä helsinkiläisnaisille. Ei se minusta sitä ole.
en kyllä usko muutenkaan hesarin ja ylen uutisia
Asiahan on niin, että monetkaan eivät osaa taskuparkkeerausta, niin miehet kuin naisetkaan. Ei se ole sisäsyntyistä vaan vaatii harjoittelua.
Taitaa olla taas näitä fake uutisia.
Ihan kuin joku lapsi olisi tehnyt jotain ällistyttävää. Noloa. Mun äitini on ammattikuski 70 -luvulta lähtien.