Montako kertaa päivässä kävelet kerrostalon portaat ylös?
Kommentit (73)
En asu kerrostalossa, enkä tule asumaan.
2. kerros ja käytän hissiä. On polvet paskana.
En ole koskaan asunut neukkukuutiossa.
Juuri tajusin etten ole tänä vuonna käynyt kuin kerran kerrostalossa (jos ei toimistotaloja lasketa).
Meinasin ensin kirjoittaa etten ole käynyt vuoteen kerrostalossa, mutta kävinhän minä talvella syömässä yhden tuttavapariskunnan luona jotka asuvat kerrostalossa.
Melkein kaikki tutut ja ystävät asuvat omakoti- ja rivitaloissa. Pääkaupunkiseudulla asutaan.
Vierraaajaja kirjoitti:
Yhden kerran kävelen. Kolmannessa kerroksessa asun. Työpäiväni menee seisoen.
Uuteen kolmikerroksiseen kerrostaloon vaaditaan hissi,
2. Krs en ole ikinä sinne kävellyt
Ada 16v
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin 4 kertaa. 7. kerros ja 96 askelmaa.
On pakko-oireista laskea portaita.
Kahdesti päivässä. Asun yhdeksännessä kerroksessa. Käyn myös juoksulenkeillä ja kuntonyrkkeilyssä viitenä päivänä viikossa, lisäksi kotona parina iltana viikossa joogaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kymmenen kertaa silloin kun käyn tyttären luona kylässä, savuton parveke. Ei näitä päiviä tule monta vuoteen.
Savuton parveke? Mitä horiset?
Asun 5 kerroksessa. Kävelen aina, kun käyn ulkona ja ei ole kannettavaa. 0-2 kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Piti muuttaa noin vuodeksi kaupungin keskustaan niin valitsin asunnon kerrostalon kolmannesta kerroksesta, ei hissiä. Kyllä heti alkoi tuntua lihaksissa hyvällä tavalla :D vaikka työleiriltä nimeltä omakotitalo muutin.
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provoiletko?
Ihan hyvä se on tietää montako porrasta nousee. Itsekin haluaisin tietää, mutta olen liian laiska laskemaan.
Tuskinpa lainaamasi henkilö mitenkään pakkomielteisesti portaita pohtii, hän on vain kerran laskenut niiden määrän. MIKSI pidät sitä pakkomielteenä?
En asu lokerossa = neukkukuutiossa
Aikaisemmin olen itse asunut kerrostalossa, mutta juuri nyt totesin, että - hämmentävää kyllä - olen käynyt kerrostalossa viimeisen 10 vuoden aikana ehkä 10 kertaa.
Kolmas kerros, keskimäärin kaksi kertaa. Muu liikunta, jos sattuu ehtimään. Kuntosalia, ulkolenkkeilyä. Kesällä uintia luonnonvesissä
Vierailija kirjoitti:
Vierraaajaja kirjoitti:
Yhden kerran kävelen. Kolmannessa kerroksessa asun. Työpäiväni menee seisoen.
Uuteen kolmikerroksiseen kerrostaloon vaaditaan hissi,
Kerrostalo on rakennettu kasarilla. En menisi hissillä, jos sellainen olisi tässä kerrostalossa. Vain silloin menisin hissillä, jos on vaikeuksia kulkea portaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Voi sitä tylsyyttäänkin laskea.
Yleensä 2-3 kertaa, 3.-4 krs, riippuu kuljenko kellarin vai aulan kautta.