Mihin laittaa pieneksi jääneet rintaliivit?
Osa lähes käyttämättömiä ja arvokkaita, joten tuntuu hullulta ajatukselta nakata satojen eurojen arvoista kampetta roskiin..
Kommentit (23)
Myyt ne miehille kuvan kera. Saat voittoakin.
Kirjoita tussilla jonkun artistin nimmari niin menee kaupan heti torissa 😉
Vierailija kirjoitti:
Myyt ne miehille kuvan kera. Saat voittoakin.
Tää on ihan hyvä idea.
Ap
Veisin Fidalle tai SPR:n Konttiin.
Jos moraali antaa periksi niin käytetyille alusvaatteille on markkinat. Kai ne aika hyvin maksavatkin.
Mua itkettää että on suurentunut. Nuorena oli 75C ja satuin olemaan siellä päin ainoa jättiläistissi. Nyt katsottuna sen kokoiset on pikkuiset. Ajan myötä tuli 80D, nekin pienen näköiset. Nyt 85 tai 90, E vähintään. Jos olisin tajunnut että lihominen vaikuttaa rintoihin en olisi ikinä lihonut.
Kaapin takaosaan odottamaan käyttöä.
Joku eläinsuoja voi askarrella niistä eläimelle riippuvan kolopesän? Ellei ole liian vaarallinen kiertyvä malli.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos on perus palstamamman tissihiellä pilatut, niin saa myydä aika kauan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos on perus palstamamman tissihiellä pilatut, niin saa myydä aika kauan :D
Kirjoita Sannin nimmari a-kuppiin.
Anna miehellesi. Rintaliiveissä on kätevä kuljettaa eväät työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Nettikirpparilla voi myydä.
Uh, en ikinä! ostaisi mistään jonkun toisen alusvaatteita.
Vie pyykkinarulle niin naapurin inseli sieppaa runkkukokoelmiinsa.
Teineille tiedoksi av ei ole Demi.
Laita ihmeessä Toriin tai vastaavaan myynti-ilmoitus, ja katso mitä tapahtuu. Takavuosina oli tv:ssä juttu, kun käytettyjen alushousujen myynti-ilmoitukseen oli tullut virhe puhelinnumeroon, ja soitot ohjautuvat iäkkäälle mummolle. Puhelin oli soinut koko päivän.
Polta ne teeeeeeeeeeeeeeee kapina.
Saiskohan niistä askarreltua eläimen korvat, jos täyttää ja muotoilee.
Itse antaisin jollekin lähipiiristä tai sitten torissa voi koittaa myydä jos ovat lähes käyttämättömiä. Alusvaatteet menevät nihkeästi kaupaksi, ole rehellinen kuvauksessasi. Muutoin heitän roskiin itse kaikki koko perheen sukat ja alusvaatteet aina.