Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juuri sinussa on NIIN ERINOMAISTA?! Tarkoitan lähinnä

Vierailija
21.01.2007 |

äitiyttä ja siihen liittyviä valintoja. Kun tota vauvapalstaa seuraa niin siellähän edelleen jyrää imettäjät ja nyt uutuutena vaipattomat vauvat, helposti jää kakkoseksi tolle porukalle.

Noh, mä alotan. Siksi MINÄ olen niin erinomainen äitinä, että annan lapselleni RUOKAA. Tässä tapauksessa se tulee siis pullosta, maitona ja vellinä. Soseet aloitettu kuukausi ennenku neuvolan kirjat olis antanu siihen lupaa. Jos lapsi itkee nälkäänsä nii meillä on ollu se käytäntö että sitte vaan ruokaa napaan.

Ja toiseks, mä annan lapsen olla lapsi enkä pistä sitä lavuaariin kuselle. Tässä nyt vähä vastalauseita vauvapuolen touhuun.

Antakaa palaa oi mahtavat mammat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä tippaakaan siitä mitä jotkut muut ovat mieltä minun äitiydestäni. Siksi.

Vierailija
2/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- täysimetin 5,5 kk ja kokonaisimetystäkin kesti hieman yli vuosi

- lapsi on ollut täysin terve (jos se nyt minusta on riippuvainen ollutkaan)

- lapsi nukkuu välissämme

- olen hoitovapaalla töistä eli hoidan lasta vielä kotona

- pyrin tekemään joka päivä kotiruokaa, kiire- tai laiskapäivinä voin turvautua purkkiruokaan

- pussailemme ja halailemme paljon, myös suoraan suulle, en pelkää bakteereita:)

Näiden pointtien tarkoitus ei ole siis halveksia niitä äitejä, jotka ovat tehneet asiat toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna näihin hörhöilijöihin.

Vierailija
4/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojaamatta liioiksi kirjoihin, kiinnittämättä huomiota nykyajan tarpeeseen arvostella ja kilpailla.

Vierailija
5/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä periaatteita soveltaa äitiyteen, niin aika hyvä lopputulos tulee.