Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huono äiti

Vierailija
21.01.2007 |

Jätän lapseni TURVATTOMUUTEN ja KÄRSIIN, ku olen itsekäs ja lähden töihin. Tämmöisen kummentin sain anopilta. Olen ollut kotona reilu 8v ja nyt tuli tilaisuus päästä töihin. Vainhin lapsi on 8 ja nuorin alle 3v-

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen anoppini mielestä huono äiti, ku jätän lapset TURVATTOMUUTEEN jne. lähtemällä töihin.

Vierailija
2/6 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

TURVATTOMUUTEN ja KÄRSIIN,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvikkaan. Ei tuntunut mitenkään kivalta ruveta kuunteleen tuollaista saarnaa pojan synttäreiden aikana. Onneksi ei ollut muita vieraita silloin paikalla!! Ja tietysti olisin halunnut tukea tms. anopiltaki. Oma äitini ymmärtää asian ja tarjos lastenhoito apua koululaisen kanssa.

Vierailija
4/6 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee, ku (ilmeisesti) siitä, etten ole kotona koululaista vastassa. Ja KÄRSIMYS siitä, että joudun herättään lapset aamulla. Työ on 2vuorotyötä

Vierailija
5/6 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini varmaan ajattelisi että jopa oli aikakikin minunkin mennä tienaamaan perheelleni elantoa.

Aika jännä että jotkut ajattelevat, että töihin meno on itsekästä. Se nimittäin vasta raskasta onkin, kun sompailee työn ja perheen välillä, ja yrittää hoitaa molemmat roolit hyvin.

Vierailija
6/6 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi kuitenki voinut sanoa asian vähän " kauniimmin" . Sanoinki sille, että meidän lapset on saanut kuitenki olla 8v kotona. Kaikki eivät saa olla sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän