Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin Firenzeen, Napoliin, Roomaan ja Venetsiaan

Vierailija
12.04.2024 |

Olisi ihana päästä sinne keväällä! Minne sinä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt niin paljon maailmaa matkoillani, että nyt nautin, kun oma toinen talo Espanjassa, jonne voi lähteä ihan milloin huvittaa eikä tarvitse pakata mukaan kuin passi ja lompakko.

Vierailija
22/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tullut vanhaksi, kun ei ole nyt hinkua minnekään. Noista 4 olen käynyt kolmessa eli Napolissa, Roomassa ja Firenzessä. Eniten tykkäsin rouheasta ja monipuolisesta Napolista lähiseutuineen. Muutenkin pyritään reissuilla käymään jossain kaupungin ulkopuolella olevassa kohteessa, joka saattaa olla parasta antia koko matkalla kuten esim. Barcelonan lähellä oleva Montserratin luostarialue. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt noissa paikoissa. Turismin pilaamia ja mitään ei näe kun ihmisiä on liikaa. Minä olen harrastanut Koronan jälkeen pelkästään kotimaan matkailua. 

Niin minäkin olen käynyt Firenzessä ja Venetsiassa, Roomassa ja Napolissa en. En juurikaan kiinnitä huomiota muihin ihmisiin; olen vaikeasti koukuttunut historiaan, taiteeseen, kirkkoihin - päivät kuluvat niiden parissa.

Miksi sun piti kirjoittaa tämä 😳 Haluan välittömästi notkumaan museoihin ja katedraaleihin, viinilasilliselle vain hengittämään uskomatonta ympäristöä! 

Haluan Heti 😭

Vierailija
24/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia minulla vielä näkemättä, sinne haluaisin! Kiinnostaisi erityisesti Napoli mutta kyllä myös Rooma, ja joku kaunis rannikkoalue ja Taormina Sisiliassa...

Vierailija
25/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin Kreikkaan.

Joo samoin, Kreikkaan mutta ei kiitos heinä-elokuussa.

Meillä on reissut touko-kesäkuun vaihteessa ja lokakuussa. Oisin halunnut jo nyt huhtikuussa mennä mutta ehkä sit ensi vuonna... haluisin kyllä myös talvisaikaan, ennen joulua Rodokselle. 

Vierailija
26/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista vain Venetsia on turistirysä kesäisin. Kaikissa olen käynyt.

Rakastan Italiaa, se on mielestäni kaunein kaikista Välimeren maista ja loputtoman kiinnostava aarreaitta historian ystävälle. Parasta on käydä siellä talvella kaupunkilomilla, silloin välttää pahimmat turistilaumat ja museoihin pääsee jonottamatta. Hintojen nousu siellä toki ärsyttää; kaikki hotellit ja ravintolat ovat kallistuneet valtavasti parin vuoden sisällä. Nyt se on yhtä kallis tai jopa kalliimpi kuin Nizzan seutu mutta ilman samaa hyvää palvelua.

Vierailija
27/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italia minulla vielä näkemättä, sinne haluaisin! Kiinnostaisi erityisesti Napoli mutta kyllä myös Rooma, ja joku kaunis rannikkoalue ja Taormina Sisiliassa... 

Buona serata! Rooma on ihana keväällä ja syksyllä. Kesällä hirveän kuuma. Taormina on suloinen, mutta täynnä turisteja. Napoli hukkuu jätteisiin. 

Vierailija
28/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Bolognaa, jos haluatte Italiaan, mutta ihmismassat ei kiinnosta. Ihana pienempi italialainen kaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi