Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin Firenzeen, Napoliin, Roomaan ja Venetsiaan

Vierailija
12.04.2024 |

Olisi ihana päästä sinne keväällä! Minne sinä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kannetaan tonnikaupalla rahaa ulkomaille. Törsäisitte sen rahan kotimaan matkailuun, niin ei tarvitsisi leikata niin paljoa. 

Vierailija
2/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kelpaisi jokin kotimainen mafia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt noissa paikoissa. Turismin pilaamia ja mitään ei näe kun ihmisiä on liikaa. Minä olen harrastanut Koronan jälkeen pelkästään kotimaan matkailua. 

Vierailija
4/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kannetaan tonnikaupalla rahaa ulkomaille. Törsäisitte sen rahan kotimaan matkailuun, niin ei tarvitsisi leikata niin paljoa. 

Minulle täällä ei ole mitään kiinnostavaa - Suomen kaupungit on nähty tähän ikään, samoin maaseutu. En ole pätkääkään luontoihminen, kaikki vaellustouhut lähinnä kuvottaa nykyisin. Sen lisäksi sairastan, aika käy vähiin matkustaa niihin kohteisiin joita haluaisin vielä nähdä tai käydä uudelleen. 

Vierailija
5/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt noissa paikoissa. Turismin pilaamia ja mitään ei näe kun ihmisiä on liikaa. Minä olen harrastanut Koronan jälkeen pelkästään kotimaan matkailua. 

Niin minäkin olen käynyt Firenzessä ja Venetsiassa, Roomassa ja Napolissa en. En juurikaan kiinnitä huomiota muihin ihmisiin; olen vaikeasti koukuttunut historiaan, taiteeseen, kirkkoihin - päivät kuluvat niiden parissa.

Vierailija
6/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin Kreikkaan.

Vierailija
7/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin Kreikkaan.

Joo samoin, Kreikkaan mutta ei kiitos heinä-elokuussa.

Vierailija
8/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kun sinä olet jo käynyt, muiden ei sitten enää tarvitsekaan. Siinä sitä on taas oikea ajatusten mätäoja.

Vierailija
9/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kierrettiin kaukokohteita, kuten Tokio, Peking, New York, Rio de Janeiro jne. Sitten Etelä-Eurooppaa, Ateena, Rooma, Pariisi, Barcelona, Madrid, Lissabon ja Istanbul.

Nyt on menossa Keski-Eurooppa. Lontoon, Berliinin, Amsterdamin, Wienin, Prahan ja Budapestin jälkeen mennään Kroatiaan. Kaupungit ovat vielä päättämättä.

Vierailija
10/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kun sinä olet jo käynyt, muiden ei sitten enää tarvitsekaan. Siinä sitä on taas oikea ajatusten mätäoja.

Kerroin vain että siellä on niin paljon turisteja että kohteiden ihailu ei enää onnistu. Voihan sinne toki änkeä itsensä, jos niin kovasti haluaa, mutta mitään miellyttävää matkailua se ei enää ole.

Vierailija
11/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kierrettiin kaukokohteita, kuten Tokio, Peking, New York, Rio de Janeiro jne. Sitten Etelä-Eurooppaa, Ateena, Rooma, Pariisi, Barcelona, Madrid, Lissabon ja Istanbul.

Nyt on menossa Keski-Eurooppa. Lontoon, Berliinin, Amsterdamin, Wienin, Prahan ja Budapestin jälkeen mennään Kroatiaan. Kaupungit ovat vielä päättämättä.

Kaukokohteet olisi ihania, harmi että niistä joudun jo luopumaan (liian raskaat ja pitkät lennot ja matkojen raskaus/pituus). Minulla on tosiaan ihan muutama *silmäterä* joita vaalin vielä mahdollisuuksina sydämelläni.

Vierailija
12/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin vain että siellä on niin paljon turisteja että kohteiden ihailu ei enää onnistu. Voihan sinne toki änkeä itsensä, jos niin kovasti haluaa, mutta mitään miellyttävää matkailua se ei enää ole.

Höpö höpö. Minä ainakin mahduin ja näin viime vuonna Italiassa vaikka ja mitä. 

Vierailija
13/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä nähty Rooma ja Vatikaani sekä Napolissa käytiin myös päiväreissu. Tänä kesänä Irlannin kierrokselle

Vierailija
14/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Lontoossa, Pariisissa ja New Yorkissa on paljon enemmän ihmisiä ja silti sinne sopii sekaan.

Vierailija
15/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatia on Etelä-Eurooppaa. Kaunis maa kyllä.

Vierailija
16/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Italian kesäkohteista Milano on omia suosikkejani Venetsian ohella. Firenze tietysti myös Samalla matkalla voi helposti käydä dolomiiteilla ja Gardajärven kierroksen. Ja miksei vaikkapa Veronassa Romeon ja Julian innoittamana tai Genovassa.

Vierailija
17/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos matkustaa sesongin ulkopuolella eikä änge esim. Ponte Vecchiolle, niin välttää pahimman.

Vierailija
18/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoli ja sen ympäristö kyllä kiinnostaisi kovasti, mutta ei mulla ole nyt varaa matkustella. Viimeksi olen ollut Sisiliassa.

Vierailija
19/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania paikkoja noi kaikki! Roomaan on päästävä vähintään kerran vuodessa. Suosittelen myös käymään Amalfirannikolla Toscana alueena on myös upea

Vierailija
20/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoja paikkoja mutta sitten kun ne on nähty voi suunnata mielenkiintoisempiin paikkoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme